Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Naiset: kohdunkaulaorgasmi, tarua vai totta?

gemini
20.02.2018 |

Naisystäväni väittää, että totta. Edellytyksenä, että mies on aika kauan paikallaan, ei todellakaan mitään ryskytystä.. Alkaa kuulemma hitaasti ja kestää pitkään. Tunnen selvästi supistelut kullini ympärillä. Näkökulmia kaivaten, -mies 54

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
21.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ollee totta. Kun painaa pohjaan, tuntuu kun menee sinne kohdunkaulan alle ja kun siellä pitää niin hetken niin alkaa Nainen tärisemään aika villisti. Varmaan henkilökohtaisia eroja mutta nykyisen Naiseni kanssa kakskytäsenttisellä painaessa, viimeiset pari senttiä vie oikeaan kohtaan.

Vierailija
2/9 |
21.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Komppaan edellisiä. Onkohan tuo kohdukaula orkku yhtä harvinainen tai jopa sama asia kuin niin sanottu oravapillu.  Jos tuo onkin selitys oravapillun puristelulle ja lypsämiselle.  Tuon kohdunkaluaorkun laukaisee syvälle pillun pohjalle työntö, eli vaatii ison ja pitkän kalun.  Olisko näillä jotain yhteistä. Ainakin molemmissa tapauksissa orkku on taivaallinen ja puristus tuntuu koko kalun mitalla ja ympärillä.  Kerran kun tuon mies kokee, niin sitä ei unohda. Eikä taida nainenkaan unohtaa. Omalla vaimollani tuo oli säännöllistä nuorempana.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
21.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitoksia asiallisista vastauksista. Oma meisseli ei ole niin pitkä, mutta paksu kylläkin. Avainasemassa tuntuisi olevan oma liikkumattomuus, paikallaan pysyminen. Ainakin omalla ja naisystäväni kohdalla. Homma menee niin, että olen päällä ja nainen tyydyttää itseään käsin (ei tule muutoin). Jossain vaiheessa pääsen ihan juurta myöten sisään, ja naisen orgasmi on kyllä sellainen, että sen tunnen ja näen. Kyseessä ei ole ihan kokematon nainen (56v), vaan hän arveli itse saavansa uudentyyppisen orgasmin kanssani. Kaiken kaikkiaan hieno juttu! Molemmille.

Vierailija
4/9 |
22.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voin uskoa, että kohdunkaulaorgasmi on olemassa. Miehelläni on pitkä ja paksu penis. Juhlakunnossa hänen penis osuu todellakin "pohjaan" asti. Jotenkin tuntuu siltä, että kun hän työntyy vaginaan aivan pohjaan asti niin jotenkin kohdunsuu joustaa ja mies pääseekin työntymään yhä syvemmälle. Tällöin kipu ja nautinto ovat lähellä toisiaan. Nykyään tämä syvälle asti paneminen tuntuu täydellisen hyvältä ja se saa minut ääntelemään jokaisella työnnöllä. Se ääntely tietenkin kiihottaa miestäni, kun hän näkee miten minä nautin. Seuraavana päivänä todellakin tuntuu alavatsassa tai kohdunsuulla, että paikat ovat saaneet kyytiä.

Parhaimmillaan olisi mahdollista saada klitorisorgasmi, kun miehen meisseli on syvällä pimpissäni ja se hieroo klitoristani ja kohdunkaulaorgasmi peräkkäin.

Kerroin miehelleni kohdunkaulaorgasmusta ja haluamme alkaa treenata kohdunkaulan rauhallista stimulointia yhdessä.

Vierailija
5/9 |
22.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnen tyttö kirjoitti:

Voin uskoa, että kohdunkaulaorgasmi on olemassa. Miehelläni on pitkä ja paksu penis. Juhlakunnossa hänen penis osuu todellakin "pohjaan" asti. Jotenkin tuntuu siltä, että kun hän työntyy vaginaan aivan pohjaan asti niin jotenkin kohdunsuu joustaa ja mies pääseekin työntymään yhä syvemmälle. Tällöin kipu ja nautinto ovat lähellä toisiaan. Nykyään tämä syvälle asti paneminen tuntuu täydellisen hyvältä ja se saa minut ääntelemään jokaisella työnnöllä. Se ääntely tietenkin kiihottaa miestäni, kun hän näkee miten minä nautin. Seuraavana päivänä todellakin tuntuu alavatsassa tai kohdunsuulla, että paikat ovat saaneet kyytiä.

Parhaimmillaan olisi mahdollista saada klitorisorgasmi, kun miehen meisseli on syvällä pimpissäni ja se hieroo klitoristani ja kohdunkaulaorgasmi peräkkäin.

Kerroin miehelleni kohdunkaulaorgasmusta ja haluamme alkaa treenata kohdunkaulan rauhallista stimulointia yhdessä.

Tuo on ihan samoin kuin voisin olla  kuullut omalta vaimoltani.  Meillä on nuoresta pitäen jouduttu säännöstelmään seksiä, tai siis vaimo on säännöstellyt, koska seksin jälkeen on aina alavatsa ja paikat kipeät em syystä.  Meillä liikuttu mitoissa äärirajoilla, siksi vaimo on alusta lähtien yleisemmin lukinnut minut syleilyynsä lähetyssaarnaajassa tai maannut päällä jalat kupeillani ja juntannut kalun juuriaan myöten sisäänsä. Sen jälkeen vain hiljalleen pyörinyt ja tehnyt pientä liikettä.  Tuo keinuminen on ollut erittäin tehokas tapa saada vaimolle orkku aikaiseksi.  Minua hiljainen keinunta ei ole haitannut, koska siitä seurannut raju orkku on ollut tajunnanräjäyttävä myös minulle.  Jos on vain pumpattu edestakaisin, eli lähinnä minua varten,  hän on säännöstellyt jaloilla upotuksen syvyyttä.  Ja ne orkut, ne ovat olleet rajuja koko kalun mitalla tapahtuvia rutistuksia ja lypsyjä.  Tuntuvat kuin pillu kietoutuisi kalun ympärille vakkuumiksi.  Kymmeniä kertoja kaluni on ollut aivan turta ja nupin pää kipeä orkkujen jälkeen.  On sitten kyllä nuorempana kärsitty kohunkaulan haavaumistakin, liikaa innostuttua. 

Vierailija
6/9 |
22.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä saan sen orkun itse sormella kohdunsuutani hieromalla.

Vierailija
7/9 |
23.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luulen, ettei se ole pelkästään kalulla kohdunsuun hieromista. Yletän vaimon kohdunsuuta hieromaan keskisormellani, sormella mittaa 9cm. En ole huomannut sillä olevan paljoa vaikutusta sormettamisessa, mutta täytynee toki tarkkailla uudestaan. Mutta todellinen hieronta tulee kalullani ja se ylettää tuosta kohdunkaulasta vielä 10cm pidemmälle, eli hieroo ihan eri mitalta, eikä osu kipeästi kohdunkaulaan, jos ei pumppaa edestakaisin.

Vierailija
8/9 |
23.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla ei sormet yletä omaan kohdunkaulaan... En ole löytänyt.

N27

Vierailija
9/9 |
24.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisten vaginoiden pituus vaihtelee 6-12cm välillä. Omalla vaimollani lyhyt, joten sormi ylettyy kohdunkaulaan. Eikä nyt puhuta mistään kohdunlauskeumasta, vaan hänelle  on aina ylettynyt sormilla kohdunkaulaan. Siksi pitänyt sormettaa joko ylä tai ala puolelta. Mutta jos jollain on lähempänä 12cm niin ei varmasti ylety sormet.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä viisi yksi