Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä mieltä parisuhteessa passiivisista miehistä?

Vierailija
20.02.2018 |

Sellaisista jotka eivät millään tavalla panosta suhteeseen tai näe vaivaa suhteen eteen. Eivät ole alotteliaita eivätkä huomioon ottavia arjessa.. Kuten esimerkkinä kun mies oli tulossa iltaa viettämään ja ehdotin että otetaanko pari olutta, ostaisinko kaupasta, sanoi että ei tarvitse ostaa, hänellä on.. No kävi sit niin että otti mukaan oluen itselleen ja minä jäin ilman. :D En viitsinyt edes sanoa mitään. tämmöinen samantyylinen käytös niin pienemmissä kuin isommissa asioissa ja esim puhelimessa puhuessa on tosi vaitonainen ja etäinen.. Olen lopettaa halunnut tämän pari kertaa mutta mies tulee vinkuen. Olen yrittänyt selittää että olet todella passiivinen tässä suhteessa.. Suhde kestänyt lähemmäs neljä vuotta nyt. Jotenkin naurattaa. Onko tämmöisiä miehiä sattunut kohdalle muillekin, jotka eivät mitenkään panosta parisuhteeseen ja olettavat, että suhde jatkuu jatkumistaan kun miksipä erottaisiin kun ei ongelmia ole.. ;)

Kommentit (28)

Vierailija
21/28 |
18.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nostelen vanhaa ketjua. Jos jollakin olisi oikeasti toimivia neuvoja?

Pitkä avioliitto täällä. Nuorena yhteen jne. Jotenkin olen vasta viimevuosina "herännyt" puolisoni inhottavuuteen?

Kaikessa on aina kyse hänestä ja hänen tarpeista. On ollut ok, että jokatoinen viikonloppu vähintään firman porukalla istunut iltoja, kun vaimo ja lapset kotona.

En tiedä, mitä tehdä. Olo on tyhjä, itkettää.  Kaipaisin seuraa, tunteen, että minusta pidetään, tiedättehän, se rakastuneen katse, joka katsoo takaisin ja vastaa tunteisiisi?

Itse olen iloinen, teen mielelläni mukavia juttuja toiselle, järjestän kaikenlaista mukavaa parisuhteelle...

Miehestä peilaa takaisin tylsyys, intohimoton olemus, masentavaa seuraa!!! Kaikki ok "jaa" tai "en jaksa".

Onko hän tunteeton? Itsekäs? Empatiakyvytön? En enää tiedä, vai olenko itse sekaisin? En tahdo enää erottaa asioita toisistaan, tätä on ny

Itse harkitsisin eroa. Jos tuohon suhteeseen haluat saada mitään säpinää, niin joudut järjestämään sen itse ja mies marisee perässä. Tuollainenhan mies on jo henkisesti kirjautunut ulos suhteesta. Tuo muistuttaa lähinnä kämppissuhdetta. 

Vierailija
22/28 |
18.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eivät ole mun päänsärkyni.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/28 |
18.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaipaavat vaimon kannustusta ja kehua. Jokainen terve mies innostuu seisomaan vaikka päällään kun huomaa että arvostetaan

Vierailija
24/28 |
18.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi roikut tuollaisen miehen kanssa suhteessa?

Vierailija
25/28 |
18.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mammat taas ulisemassa. Minuakaan ei kiinnostaisi jatkuvaa huomiota kinuavat lapselliset eukot. Helvetin rasittavaa jos ei paria päivää viikossa saa tehdä mitä itse haluaa ilman, että pitää eukon pillin mukaan tanssia.

Vierailija
26/28 |
18.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos mies on ollut sinkkunakin passiivinen, niin hän parisuhteessa samalla tavalla. Ainoa ero sinkkuna olemiseen on seksin harrastaminen.

Vierailija
27/28 |
18.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos mies on ollut sinkkunakin passiivinen, niin hän parisuhteessa samalla tavalla. Ainoa ero sinkkuna olemiseen on seksin harrastaminen.

Mies ei parisuhteelta muuta kuin seksiä tarvitsekaan.

Vierailija
28/28 |
18.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaipaavat vaimon kannustusta ja kehua. Jokainen terve mies innostuu seisomaan vaikka päällään kun huomaa että arvostetaan

Ennemminkin moni tällainen aivan passiivinen mies ajaa neljä tuntia päästäkseen seisomaan päällään tutuhameessa, jos saa sillä kenen tahansa muun kuin oman naisen huomion. On aivan käsittämätöntä, miten se arvostus naista kohtaan tippuu nollaan, kun aletaan parisuhteeseen. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kuusi kaksi