Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Autorahoitus, paljonko maksatte

Vierailija
20.02.2018 |

Kuukaudessa? Tarvis hankkia auto, ja ei mitään havaintoa paljon se ottaa ekuja kuukaudessa.

Kommentit (84)

Vierailija
1/84 |
20.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu, minkä hintaisen auton ostaa ja jättääkö viimeisen erän suuremmaksi, jolloin kuukausierä pienenee.

Vierailija
2/84 |
20.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinä voit mitoittaa kuukausierät tulojesi mukaan, Santanderilla on reilut ehdot ja myös vuosittaisia vapaakuukausia ainakin 2,  jos tulee yllättäen tiukkaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/84 |
20.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mammoilla ole rahoitusta, väärä paikka kysellä tuollaista.

Vierailija
4/84 |
20.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osta auto, johon sinulla on varaa. Korko 0%, kun ostat käteisellä.

Vierailija
5/84 |
20.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei autoa kannata rahoituksilla ostaa. Ostaa sellasen kun on varaa käteisellä laittaa.

Vierailija
6/84 |
20.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on jo sellainen auto johon mulla on varaa. Tulee muksu, niin tarvii farmarin et mahtuu kärryt. Ap

Vierailija
7/84 |
20.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maksetaan n. 100e/kk. Hankintahinta taisi olla 3600e josta käsirahaa 500e. Laina kannattaa kilpailuttaa hyvin, meillä todellinen vuosikorko joku 11% joka on liikaa, sais varmaan halvemmalla muualta mutta jouduttiin tekemään ostopäätös pikaisesti.

Päälle tietty kaikki muut kulut. Verot 300e/vuosi. Huollot. Bensat. Renkaat. Vakuutus. Korjaukset.

Kallista on. Etenkin kun autoja on kaksi, onneksi toinen on velaton.

Vierailija
8/84 |
20.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla on jo sellainen auto johon mulla on varaa. Tulee muksu, niin tarvii farmarin et mahtuu kärryt. Ap

Eli myyt vanhan ja ostat uuden?

Vierailija
9/84 |
20.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älkää ottako noilla rahotuksilla ihan törkeet korkokulut

Vierailija
10/84 |
20.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa tutustua Autotalo Laakkosen fiksudiiliin. Siinä saa uuden auton käyttöönsä todella edullisesti ilman käsirahaa.

Vierailija
11/84 |
20.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuo pitää paikkaansa jos hankkii rahoituksella käytetyn auton mutta nykyään uusia autoja myytäessä on niin hyviä korko tarjouksia että on melkein kannattavampaa ostaa uusi auto rahoituksella vaikka olisikin tarvittavat rahat pankkitilillä.

Vierailija
12/84 |
20.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu ei mitää autorahotuksia. Rahat nissä viedää.

Vierailija
13/84 |
20.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No jos ei ole muita vaihtoehtoja. Tilillä ei tarpeeksi rahaa. Töihin pitää päästä autolla. Pankki ei myönnä lainaa ilman vakuuksia. Rahotus on ainoa järkevä vaihtoehto. Välillä niitä saa ihan hyviäkin, osa taas todella kalliita. Elämä on.

Vierailija
14/84 |
20.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuo pitää paikkaansa jos hankkii rahoituksella käytetyn auton mutta nykyään uusia autoja myytäessä on niin hyviä korko tarjouksia että on melkein kannattavampaa ostaa uusi auto rahoituksella vaikka olisikin tarvittavat rahat pankkitilillä.

Juu ihan uusi auto vaa alle josta sulaa hinnasta ulos ajaessa 5000€

Vierailija
15/84 |
20.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä maksan 1800e kuussa. Käsiraha oli 15 000e

Vierailija
16/84 |
20.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Maksetaan n. 100e/kk. Hankintahinta taisi olla 3600e josta käsirahaa 500e. Laina kannattaa kilpailuttaa hyvin, meillä todellinen vuosikorko joku 11% joka on liikaa, sais varmaan halvemmalla muualta mutta jouduttiin tekemään ostopäätös pikaisesti.

Päälle tietty kaikki muut kulut. Verot 300e/vuosi. Huollot. Bensat. Renkaat. Vakuutus. Korjaukset.

Kallista on. Etenkin kun autoja on kaksi, onneksi toinen on velaton.

Tuommoinen romu velaksi. Kaikenlaisia hulluja sitä onkin.

Sinkkumies

Vierailija
17/84 |
20.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luottokortillakin kannattaa ennemmin maksaa kuin autokaupan tarjoamalla rahoituksella.

Itse ostin viimeksi auton osuuspankin joustoluotolla. Muistaakseni mulla on siinä euribor plus viiden prosentin marginaali, eli juuri se viiden prosentin korko. Opiskeluaikana olin sopinut siihen neljän tonnin limiitin. Nyt sais varmaan enempikin.

Vierailija
18/84 |
20.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tasan yhden prosentin korolla nimellisesti. Kulut nostavat kuitenkin todellisen koron lähemmäs kahta ensimmäisenä vuotena. Voi lyhentää koska vain pois kerralla ja varmaan kannattaa, koska kulujen suhteellinen osuus kasvaa pääoman pienentyessä.

Toyota Finance, suosittelen mutta en tiedä saako muuhun kuin uuteen kippoon.

Vierailija
19/84 |
20.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Juu ihan uusi auto vaa alle josta sulaa hinnasta ulos ajaessa 5000€

Niin voi sulaakin mutta alenee sen käytetynkin auton arvo. Ja mikä sen mukavampaa kuin ajaa uudella autolla ilman huolia ainoana kuluna vakuutus ja vero sekä tietysti polttoaine.

Vierailija
20/84 |
20.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pinpaliinut ostaa rahoituksella.