kumpa euroviisuedustajamme ei keikaroisi sitten alkkareissa ja horowitsisaappaissa euroviisuissa
kuten videoilla. Saara Aalto olis kuin syntynyt Euroviisuihin, mutta jostain syystä vaatteet hänellä jää aina puoliksi laittamatta päälle.
Minua (enkä ole ainoa) suuresti kyllästyttää nämä jatkuvat kaksoisstandardit mies- ja naisesiintyjille, on se sitten musiikkibisnes, elokuva-ala, tv-viihde tai urheilu, vähän liikaa näkee tätä että naisilla vaan tiukat alapäännuolijat ja jalat muuten paljaina, miehillä taas aina on pitkää housua jalassa eikä genitaaleja tuoda tapetille mitenkään.
Ei ole kovin mukavia esikuvia tytöille (ja pojille) sellaset jotka aina menee tohon paskaan mukaan. Vaatetta päälle vain, tai sitten myös miehiltä housut pois ja yhtä nolkot asut päälle!!!
Kommentit (26)
Vierailija kirjoitti:
Milloin näistä kisoista tuli perversion kisat? Mä muistan vielä lapsena kun näissä euroviisuissa oli jokaisen maan kansallismusiikkia etc. Nykyään pelkkää homoilua, pervoilua ja irstailua.
Olen hyväksynyt homot aina, mutta en koskaan hyväksy sitä kulttuuria mikä tulee homojen mukana. Sorry.
heterokulttuuri kun on niin erilainen ja terveempi...?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Milloin näistä kisoista tuli perversion kisat? Mä muistan vielä lapsena kun näissä euroviisuissa oli jokaisen maan kansallismusiikkia etc. Nykyään pelkkää homoilua, pervoilua ja irstailua.
Olen hyväksynyt homot aina, mutta en koskaan hyväksy sitä kulttuuria mikä tulee homojen mukana. Sorry.
heterokulttuuri kun on niin erilainen ja terveempi...?
Ei ole enää mitään hetero kulttuuria. Nämä molemmat on yhdistetty. Jäljellä on pervoilua ja itsekästä hedonismia. Kulttuurillisesti nämä ovat kaukana oikeasta kulttuurista.
Täytyy olla samaa mieltä tyttären isänä.
Vierailija kirjoitti:
Niin, miksiköhän siihen pitää liittää niin ylimitotettua irstailua ja teennäistä käytöstä, eiköhän homoseksuaalit ole kuitenkin yleensä ihan tavallisia gissukoita eikä sellasia mitä televisiossakin näytetään., että aina rooli päällä ja hössötystä.
korjaus: siis tavallisia hissukoita ^
t.25
Lesboakka hunningolla. Tai eihän se oikea lesbokaan ole.. joku bi joka ratsastaa homoilla rahasta