Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mitä mä teen, auttakaa mun kropan kanssa :(

Vierailija
20.02.2018 |

Katsoin tuota kaappaus keittiössä-ohjelmaa kun täällä kauhisteltiin..
Olen koko ikäni ollut hoikka, ja minua on haukuttu laihaksi. Kuitenkin normaalipainossa olen aina ollut.
Kun katson tuota anorektikoksi haukuttua tyttöä, niin... Yläkroppani on aika samanlainen kuin hänellä, koska kaikki rasva kertyy minussa lantiolle. Osaan sen piilottaa kuitenkin hyvin..
Olen nimittäin laihtunut ylipainosta normaalipainon ylärajoille ja silti, jopa ylipainoisena yläkroppani oli tuollainen?? Rintani kokoa A, sivusta olen luurangon laiha enkä keksi, mikä osa minusta puuttuu.. Rintsikkani ovat 60-65C. Miten saan lihaksia kotioloissa RINTAAN? Punnerrus?

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
20.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikiä alapeukku jo tullut ja MIKSI???

Vierailija
2/5 |
20.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hanki punnerruskahvat, ne ovat paras keino saada punnerruksilla lihasta rintaan. Tee vaikka 3 kertaa viikossa 3-4 sarjaa jotka toistomäärät ovat n. 50% maksimista. Kerran kuukaudessa tai vaikkapa kerran kolmeen viikkoon kalibroi itsesi uudelleen, eli kokeile kuinka paljon menee ja siitä seuraava 3-4 viikkoa taas puolet. Vaihtele oteleveyttä ja käsien asentoa, jossa punnerrat. Jalat penkille ja välillä maahan, ihan sen mukaan miten oma kunto sallii. Tuloksia alkaa tulla nopeast, muutamassa viikossa, jaksat enemmän ja paremmin. Peilistä huomaat muutoksen vasta ajan kanssa, muutama kuukauden kuluessa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
20.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos haluaa saada rintaan lihasta kotitreenillä, kannattaa katsoa YouTubesta treenivinkkejä esimerkiksi hakusanoilla chest workout at home. Sillä löytyy hyviä videoita joissa on monia kehonpainolla tehtäviä rintalihasliikkeitä. Erilaisia punnarruksia ym.

Vierailija
4/5 |
20.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos!! <3

Vierailija
5/5 |
20.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suosittelen kahvakuulia, niiden kanssa ei tarvi tehdä tiedettä ja netti on pullollaan ohjeita! Kysy ja testaa kaupassa sulle sopivat painot. Tsemppiä, äläkä ole ankara itselles!