Puolisoni tyhjentää jääkaapin.
Nyt alkaa jo oikeasti pistään vihaksi. Menen kauppaan, haen tarvikkeet ja kun seuraavana päivänä alan kokkaamaan, hyvä osa niistä puuttuu. Kiva tehdä nakkikastiketta kun nakit puuttuu, kiva tehdä ruokaa kun pähkinät on syöty. Lapsille ostan pikkuiset rahkat, niitä jotka on hyvä jos kahden ruokalusikallisen kokoisia, syöty. Pieni karkkipussi perjantaina ostettu jotta lapset saa hieman herkkuja lauantaina, syöty. Fetajuustot salaattiin, katoavat noin vaan.
Ja olen sanonut, älä syö näitä, käytän ne kunnon ruokaan tai ne on lapsille.
Menen kauppaan kysyn, haluaako mehua tai limsaa itselleen, ikinä ei halua, ei karkkia ei halua ei. Ja sitten vetelee ne illalla pois. Eikä auta vaikka ostan niin paljon että riittä kahdelle aikuiselle ja kahdelle lapselle, ei, se vetää silti kaiken ja lopulta mäkisee miten mahaan sattuu tai karkit lihottaa.
Jumaliste, kaikki pitää piilottaa kuin lapselta ja silti se aloittaa iltaisin kaappien kollaamisen jos jotakin löytäisi. Perhana lapsetkin itkee kun heidänkin osuudet ahneudessaan vetää. Ikinä ei saisi mitään ostaa, mutta en halua lapsiakaan ilman hyvää silloin tällöin jättää tai kokata vaan keittoja, mitä ei pysty närkkimään.
Kun kysyn etsintäretken aikana onko nälkä, ei kuulemma ja lopettaa, kunnes taas myöhemmin aloittaa etsintä retkensä.
Miten hemmetissä mä estän tota miestä syömästä kaikkea. Ruokaa saa syödä niin paljon kun haluaa mutta se syö vaikkei ole nälkä, myöntää sen itsekin.
Kommentit (1186)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nyt alkaa jo oikeasti pistään vihaksi. Menen kauppaan, haen tarvikkeet ja kun seuraavana päivänä alan kokkaamaan, hyvä osa niistä puuttuu. Kiva tehdä nakkikastiketta kun nakit puuttuu, kiva tehdä ruokaa kun pähkinät on syöty. Lapsille ostan pikkuiset rahkat, niitä jotka on hyvä jos kahden ruokalusikallisen kokoisia, syöty. Pieni karkkipussi perjantaina ostettu jotta lapset saa hieman herkkuja lauantaina, syöty. Fetajuustot salaattiin, katoavat noin vaan.
Ja olen sanonut, älä syö näitä, käytän ne kunnon ruokaan tai ne on lapsille.
Menen kauppaan kysyn, haluaako mehua tai limsaa itselleen, ikinä ei halua, ei karkkia ei halua ei. Ja sitten vetelee ne illalla pois. Eikä auta vaikka ostan niin paljon että riittä kahdelle aikuiselle ja kahdelle lapselle, ei, se vetää silti kaiken ja lopulta mäkisee miten mahaan sattuu tai karkit lihottaa.
Jumaliste, kaikki pitää piilottaa kuin lapselta ja silti se aloittaa iltaisin kaappien kollaamisen jos jotakin löytäisi. Perhana lapsetkin itkee kun heidänkin osuudet ahneudessaan vetää. Ikinä ei saisi mitään ostaa, mutta en halua lapsiakaan ilman hyvää silloin tällöin jättää tai kokata vaan keittoja, mitä ei pysty närkkimään.
Kun kysyn etsintäretken aikana onko nälkä, ei kuulemma ja lopettaa, kunnes taas myöhemmin aloittaa etsintä retkensä.
Miten hemmetissä mä estän tota miestä syömästä kaikkea. Ruokaa saa syödä niin paljon kun haluaa mutta se syö vaikkei ole nälkä, myöntää sen itsekin.
Mistä tiedät, että mies on syönyt nuo kaikki? Jos lapset ovat käyttäneet tilaisuutta hyväkseen? Entä jos itse söit, etkä muista? Lasten leikkikavereista joku tai jotkut ovat käyneet syömässä tavarat? Oletko nähnyt miehesi syömässä noita?
Jos et viitsi edes lukea ketjua, niin voimme alkaa kysellä muutakin fiksua. Esim Oletko varma, että kyseessä on miehesi, eikä ulkoavaruuden olioiden rakentama ihmisrobotti, joka vain esittää miestäsi? Oletko varma, että olet lastesi äiti? Oletko varma, että olet käynyt kaupassa oikeasti etkä vain nähnyt siitä unta?
Minusta aivan asiallisia kysymyksiä.
Olet turhan kuumana, mene kylmään suihkuun ja ota läksykirjasi esille.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tässäkin tapauksessa enne kenenkään teilaamista ja avioeroa olisi syytä kuulla jo teilatun vastapuolen, miehen, näkemys asioista.
Voisi paljastua kolikon toinen puoli.ämä 54 kirjoitettua sivua antavat tosi surkean kuvan monien tänne kirjoittelevien henkisestä tolasta -ihan kuten nykyaikana on tapana tehdä. Uskotaan heti ensimmäistä tiedonjyvää, ilman taustojen selvittelyä ja teilataan kuolemanrangaistukseen toinen osapuoli häntä kuulematta.
Surullista, mutta totta.
Epäilen että aika useat mollaavista ja miestä puolustelevista viesteistä ovat juuri sen "miesparan" kirjoittamia. Mistä voi jo päätellä että henkinen tolansa ei hyvä ole. Vaarallinen yksilö perheelleen.
Oho, melkoinen joukkopsykoositila rakenteilla. Onko salaliittoainesta?
Vierailija kirjoitti:
Kuka ne ruuat maksaa? Ap? Mä löisin nyt nyrkin pöytään. "Rahat tiskiin kaikesta minkä söit" ja seuraavana päivänä miehen kanssa kauppaan ja hän maksaa ostokset. Ja ladot tiskiin kaikkia herkkuja, ja maksatat ne myös hänellä. Toistat useamman kerran, alkaisko mieslapsen silmät aueta kulupuoleen?
Tai jos ei ala maksaa, uhkaat erolla. Nyt kova kovaa vastaan.
Noin ei voi jatkua.
Jos lukisit koko ketjun, huomaisit, että mieshän se on tähän asti kaikki viulut maksanut. Vaimo vaan tuo ainoastaan kaikenlaista einestä ja puolivalmista sekä sokerisia herkkuja kaappiin. Samalla rahalla saisi runsainmitoin terveellistä perusraaka-ainetta monta kassillista ja auttaisi miestä pysymään poissa napostelusta.
Kyllä me 60-luvulla syntyneet vaimot sentään tiedetään, mistä narusta vetää miesten kanssa, eiks je?
Ap ei ole kertonut heidän suhteestaan muuta kuin, että mies tyhjentää jääkaapin herkuista, ja lähti keskustelun jälkeen heidän yhteisille kavereille yöksi sohvalle ryyppäämään, ei vastannut puhelimeen ennen kuin aamulla. Ja oli toisenkin yön pois kotoa, sitten soitti onko ap vielä kiukkuinen. Jolloin ap kertoi haluavansa erota. Ap on kertonut myös ettei halua puhua pahaa miehestä lapsille, mies on hyvä ihminen ja rakastava isä.
Faktojen perusteella en pidä miestä hirviönä ja henkisesti tai fyysisesti perheensä pahoinpitelijänä. Sori. Mutta en tiedä tarkemmin, ap tietää. Ihminen joko hyväksyy tai ottaa etäisyyttä, siis jatkaa liittoa tai eroaa. En halua ottaa kantaa mitä ap:n pitäisi tehdä niin hän tekee omat valintansa.
Sanon mitä itse olen mieltä, hyväksy tai ota etäisyys. Ja ettei toista ihmistä voi muuttaa, hänelle voi toki antaa ajattelemisen aihetta. Silloin jos jää tilanteeseen niin tilannetta pitää muuttaa ja helpoin tapa muuttaa tilannetta on muuttaa omaa käyttäytymistään, ei sen toisen. Mies taas tekee omat valintansa.
Vierailija kirjoitti:
Ap ei ole kertonut heidän suhteestaan muuta kuin, että mies tyhjentää jääkaapin herkuista, ja lähti keskustelun jälkeen heidän yhteisille kavereille yöksi sohvalle ryyppäämään, ei vastannut puhelimeen ennen kuin aamulla. Ja oli toisenkin yön pois kotoa, sitten soitti onko ap vielä kiukkuinen. Jolloin ap kertoi haluavansa erota. Ap on kertonut myös ettei halua puhua pahaa miehestä lapsille, mies on hyvä ihminen ja rakastava isä.
Faktojen perusteella en pidä miestä hirviönä ja henkisesti tai fyysisesti perheensä pahoinpitelijänä. Sori. Mutta en tiedä tarkemmin, ap tietää. Ihminen joko hyväksyy tai ottaa etäisyyttä, siis jatkaa liittoa tai eroaa. En halua ottaa kantaa mitä ap:n pitäisi tehdä niin hän tekee omat valintansa.
Sanon mitä itse olen mieltä, hyväksy tai ota etäisyys. Ja ettei toista ihmistä voi muuttaa, hänelle voi toki antaa ajattelemisen aihetta. Silloin jos jää tilanteeseen niin tilannetta pitää muuttaa ja helpoin tapa muuttaa tilannetta on muuttaa omaa käyttäytymistään, ei sen toisen. Mies taas tekee omat valintansa.
Aivan turhaa lässyttelyä ja pehmoilua. Ei toi ukko mihinkään enään muutu. Eropaperit vaan vetämään ja elatusrahat pois.
Parasta, kun tosiaan mollaat äijän lapsille. Nehän tässä ovat saaneet kärsiä jo kunnolla. Potut pottuina.
Löydät kyllä paremman miehen ja isän lapsille.
819, sekoitat nyt johonkin toiseen.
Ja miten nyt yleensäkään täällä voi *vaatia* jotakin tuntematonta ihmistä eroamaan? Täällä kirjoittelun perusteella.
Ainakaan kenenkään ei tarvitse neuvoa noudattaa.
Ellei itse siltä tunnu.
Jotain tolkkua.
Vierailija kirjoitti:
Ja miten nyt yleensäkään täällä voi *vaatia* jotakin tuntematonta ihmistä eroamaan? Täällä kirjoittelun perusteella.
Ellei itse siltä tunnu.
Jotain tolkkua.
Se on sinun vastuulla, jos tuon perheen lapsille nyt tapahtuu jotain pahaa eron vuoksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ellei itse siltä tunnu.
Jotain tolkkua.Se on sinun vastuulla, jos tuon perheen lapsille nyt tapahtuu jotain pahaa eron vuoksi.
Muahhahhahhah :D
Lapsethan ovat kokeneet jo pahimman, nakit, feta ja karkit on syöty!!!!!!!
Vierailija kirjoitti:
Parasta, kun tosiaan mollaat äijän lapsille. Nehän tässä ovat saaneet kärsiä jo kunnolla. Potut pottuina.
Löydät kyllä paremman miehen ja isän lapsille.
Väärin. Erossa ei koskaan pidä haukkua puolisoa lapsille. Lapsille ei edes tarvitse löytää parempaa isää, heillähän on jo isä.
Osta proteiinivanukkaita. Niitä ei jaksa syödä montaa putkeen. :)
Vierailija kirjoitti:
Lukutaitosi on sitten todella heikko.
Ap on kertonut, että mies kieltäytyy menemästä kauppaan ja korvaamasta syöminään ruokia ja että hän syö ensin ns muiden ruuat ja vasta sitten ns omansa. Ja että hän syö ne, vaikka lapsi roikkuu kiinni lahkeessa ja pyytää itkien, että ei söisi. Hän syö ne vaikka sp on selittänyt, että ne on tarkoitettu lasten ruoka-aineksiksi.
Ap on kertonut, että mies ei suostu käymään asiasta keskustelua vaan kohdattaessa virnuilee tyytyväisenä tiloihinsa ja muiden harkitukseen. Mies ei suostunut käymään keskustelua sp:n kanssa viimeisiään, vaan kun ap piti pintansa, mies suuttiäui ja hörppäsi kertomatta edes minne menee ja kuinka kauaksi aikas, eikä vastannut viesteihin. Ap on kertonut, että mies syyllistyi sp:tä ongelman nostamisesta keskusteluun. Ap on kertonut, että aiemmin miehellä on ollut tapana hiljentää hänet huutamalla.
Tämän kaiken ap on kertonut.
Ihmettelen, että et ole sitä huomannut.
Ap on muuten myös kertonut, että kumpikin puoliso käy töissä ja maksaa ruuat. Eli mies ei häntä elätä kuten joku virheellisesti väitti vaan pikemminkin ap riittää miestä, koska hän käy ainoana kaupassa ja mies syö muidenkin ruuat.
En ole ennen tätä kirjoittanut, mutta nyt:
Ap, jätä se aika.
Lakatkaa ymmärtämästä noita ahmatteja! Ne tekee tuon täysin tietoisesti ja tahallaan!! Minun isäni oli samanlainen. Se loppui vasta, kun isoveljeni kasvoi isää isommaksi ja repi karkkipussin väkisin isän kädestä. Ja sanoi, että hän antaa isälle turpiin, jos ei tavat muutu. Ja siihen loppui isän temppuilu! Eli se oli koko ajan ollut pelkkää ilkeyttä ja kiusaamista. Äitikin tajusi sen sillä hetkellä, ja pisti isän pihalle.
Pistää vieläkin vihaksi kun tuota muistelen! Älkää alistuko kiusattavaksi.
Vierailija kirjoitti:
Sanon mitä itse olen mieltä, hyväksy tai ota etäisyys. Ja ettei toista ihmistä voi muuttaa, hänelle voi toki antaa ajattelemisen aihetta. Silloin jos jää tilanteeseen niin tilannetta pitää muuttaa ja helpoin tapa muuttaa tilannetta on muuttaa omaa käyttäytymistään, ei sen toisen. Mies taas tekee omat valintansa.[/quote
SANAT MUUTTUIVST LÄHETETTÄESSÄ, KORJATTU TEKSTI:
Lukutaitosi on sitten todella heikko.
Ap on kertonut, että mies kieltäytyy menemästä kauppaan ja korvaamasta syömiään ruokia ja että hän syö ensin ns muiden ruuat ja vasta sitten ns omansa. Ja että hän syö ne, vaikka lapsi roikkuu kiinni lahkeessa ja pyytää itkien, että ei söisi. Hän syö ne vaikka ap on selittänyt, että ne on tarkoitettu lasten ruoka-aineksiksi.
Ap on kertonut, että mies ei suostu käymään asiasta keskustelua vaan kohdattaessa virnuilee tyytyväisenä tekoihinsa ja muiden harmitukseen. Mies ei suostunut käymään keskustelua ap:n kanssa viimeksikään, vaan kun ap piti pintansa, mies suuttui ja häippäsi kertomatta edes minne menee ja kuinka kauaksi aikaa, eikä vastannut viesteihin. Ap on kertonut, että mies syyllistää ap:tä ongelman nostamisesta keskusteluun. Ap on kertonut, että aiemmin miehellä on ollut tapana hiljentää hänet huutamalla.
Tämän kaiken ap on kertonut.
Ihmettelen, että et ole sitä huomannut.
Ap on muuten myös kertonut, että kumpikin puoliso käy töissä ja maksaa ruuat. Eli mies ei häntä elätä kuten joku virheellisesti väitti vaan pikemminkin ap elättää miestä, koska hän käy ainoana kaupassa ja mies syö muidenkin ruuat.
En ole ennen tätä kirjoittanut, mutta nyt:
Ap, jätä se sika.
Täällä muutama itsekäs läskimooses jaksaa jauhaa tuota "vaimo ei ruoki miestään"-roskaa, eikä vaivaudu edes lukemaan ketjua ja ap:n muita vastauksia. Ensinnäkään se ei ole naisen tehtävä ostella ja raahata kaupasta miehelle mitään miljoonia maksavaa herkkuvarastoa, kun porsas ei itse kuulemma edes halua mitään naposteltavaa. Selvästi tuo mies on jollain tavalla luonnehäiriöinen jos loukkaantuu ja uhriutuu noin verisesti siitä kun ap koittaa ehdottaa ratkaisuja joilla miehen selkeän kiusanteon saisi kuriin. Kuka aikuinen ihminen oikeasti ahmii lastensa herkut ja perheen ateria-ainekset naamariinsa virne naamallaan lasten itkiessä vieressä, eikä suostu hakemaan tilalle korvaavia ruokia? Ja kun tuohon tilanteeseen ehdotetaan ratkaisua niin suututaan niin paljon että kadotaan koko perheeltä pariksi päiväksi. Vain itsekin häiriintynyt ihminen voi puolustella tuollaista moukkamaisuutta.
Vierailija kirjoitti:
Täällä muutama itsekäs läskimooses jaksaa jauhaa tuota "vaimo ei ruoki miestään"-roskaa, eikä vaivaudu edes lukemaan ketjua ja ap:n muita vastauksia. Ensinnäkään se ei ole naisen tehtävä ostella ja raahata kaupasta miehelle mitään miljoonia maksavaa herkkuvarastoa, kun porsas ei itse kuulemma edes halua mitään naposteltavaa. Selvästi tuo mies on jollain tavalla luonnehäiriöinen jos loukkaantuu ja uhriutuu noin verisesti siitä kun ap koittaa ehdottaa ratkaisuja joilla miehen selkeän kiusanteon saisi kuriin. Kuka aikuinen ihminen oikeasti ahmii lastensa herkut ja perheen ateria-ainekset naamariinsa virne naamallaan lasten itkiessä vieressä, eikä suostu hakemaan tilalle korvaavia ruokia? Ja kun tuohon tilanteeseen ehdotetaan ratkaisua niin suututaan niin paljon että kadotaan koko perheeltä pariksi päiväksi. Vain itsekin häiriintynyt ihminen voi puolustella tuollaista moukkamaisuutta.
Suosittelen sinun tutustuvan keskusteluun kunnolla. Kaikki mitä kirjoitat, on huuhaata. Vaimo pitää epäterveellistä einestä ja puolivalmisteita saatavilla, sekä sokeripitoisia vanukkaita. Jos hänellä olisi hankittuna terveellisiä raaka-aineita, pysyisi mies pois kaapeilta mättöä syömästä.
Kuulemma pihtarikin tuo nainen on
Aha, sanat muuttuivat lähetettäessä.. vai olisiko kirjoitusvirheitä ja autocorrectia. Kuule, mä en uskalla vastata sulle muuten kuin suodattamalla..ties kuinka epävakaata porukkaa täällä on.
Se oli ennen lapsia se jäätelöjuttu, ensin syötiin ap:n mieluinen jäätelö ja säästeltiin sitä mistä mies vain piti, dorkaa. Lapsi itki että älä syö mun karkkia, ei siis ruokaa vaan herkkuja, jäätelö ja karkki ovat enemmän herkkuja kuin ruokaa. Lapsi ei ole siis nälissään itkenyt, että isi älä syö mun ruokaa, vaikka palapaistia. Yleensä syömishäiriöiset eivät ole tyytyväisiä itseensä vaan inhoavat itseensä, en tiedä onko mies tunnesyöppö vai kusipää, et sinäkään vaan arvailet. Ap tietää.
En minä viitsi ottaa kantaa tilanteisiin, joita en tunne ja ihmisiin, joita en tunne. Ja en neuvoisi ystäviänikään vaan kuuntelisin, pyytäisin perkaamaan mitä he itse tuntevat. Ei kannata vaahdota fiktiolle.
Kas "itsekäs läskimooses porsas luonnehäiriöinen uhriutuu verisesti kiusanteon häiriintynyt ihminen" - tällaista tekstiä tämä ihminen kykenee tuottamaan vaivattomasti esim. puolisolleen riitatilanteessa..
Vierailija kirjoitti:
Ooh, hienoa tekstiä aviomiehen suusta.
No, just tuossa edellisessä kirjoituksessasi vaadit eroamaan, tollo!