Miksi minulle tulee josku ”viestisi julkaistaan tarkistuksen jälkeen”?
Olen aina ollut asiallinen täällä. Ja olen esim kommentoinut jo samaan ketjuun jotain asiallista, ja seuraavan kerran, samaan ketjuun, tulee moinen huomautus.
Tämä on tullut viikon sisällä kahdesti. Eri aiheista. Sitä ennen ei koskaan. Enkä ole koskaan saanut banneja tai mitään.
Miksi? Tuleeko muilla?
Kommentit (31)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eikä niitä viestejä edes tarkisteta vaan ovat pysyvästi roskakorissa.
Kyllä ne joskus läpikin lopulta tulee.
En ole nähnyt yhdenkään julkaistaan hyväksymisen jälkeen tulleen palstalle. Muutaman kerran on jostain ihme syystä iskenyt tuo ennakkosensuuri. Tympäisee tuommoinen sensurointi.
Vamulikin jäi joskus julkaisematta.
Kokeilen voiko kirjoittaa "raivotautinen natsitorakka".
Vierailija kirjoitti:
G a y on kielletty
Testaan gay
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
G a y on kielletty
Testaan gay
Läpi meni. Mikä on kielletty? Gay isolla? Homo? Homoseksuaali? Lesbo?
Minultakin katosi viesti, eikä koskaan tullut, vaikka pitikin muka tarkistuksen jälkeen julkaista. Ja viestissä luki kyllä m a a h a n m u u t t a j a, mutta samassa ketjussa oli sama sana esiintynyt aiemminkin ja vastasin täysin asiallisesti, eikä keskustelu liittynyt mitenkään rasismiin tms. vaan luonnonsuojeluun.
Voisiko noista kielletyistä sanoista pitää jotain listaa, kun näköjään täysin asiallinen keskustelukin torpataan väärien sanojen vuoksi???
Tämä koko palsta on mennyt ihan pilalle täysin naurettavan sensuroinnin takia!
Asiallisia viestejä olen kanssa kirjoittanut, jos niissä mainitaan m o d e tai kysytään m o d e lta miksei julkaistu, niin tulee toi "julkaistaan hyväksymisen jälkeen" - eikä ole julkaistu.
Ihmettelen kovasti, koska joskus on kovin törkeääkin viestiä joka julkaistaan kyllä. Ymmärtäisin, että tarkastetaan eka, mutta kun jää tosiaan sinne roskakoriin ikuisiksi ajoiksi. Höh.
Mulle tulee kans noita tarkistusilmotuksia joskus. Siis ihan asiallisiin viesteihin. Kerran tuli, kun kommentoin jotain Muumien uusista ääninäyttelijöistä :D Kyseistä kommenttia ei sitten koskaan julkaistu.
Vierailija kirjoitti:
Olen aina ollut asiallinen täällä. Ja olen esim kommentoinut jo samaan ketjuun jotain asiallista, ja seuraavan kerran, samaan ketjuun, tulee moinen huomautus.
Tämä on tullut viikon sisällä kahdesti. Eri aiheista. Sitä ennen ei koskaan. Enkä ole koskaan saanut banneja tai mitään.
Miksi? Tuleeko muilla?
Tyhmät kirjoittajat,jos ette kirjoita oikeista aiheista ja käytätte sanoman mielestä kiellettyjä sanoja,joudutte ennakkosensuurin kynsiin ja yhtään viestiä ei ole vielä päässyt tarkastuksesta läpi.
PÄÄSY KIELLETTY
Yllätyspito kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi? Tuleeko muilla?
Tyhmät kirjoittajat,jos ette kirjoita oikeista aiheista ja käytätte sanoman mielestä kiellettyjä sanoja,joudutte ennakkosensuurin kynsiin ja yhtään viestiä ei ole vielä päässyt tarkastuksesta läpi.
PÄÄSY KIELLETTY
Aah ihanaa naida lihavaa.
Minun yhdessä viestissäni esiintyi sana Afrikka, niin syyniin meni.