Mistä tunnistaa ikävän miehen ja mistä rehellisen?
Olen kiva, kiltti ja rehellinen nainen enkä vieläkään tiedä mistä ku*ipään erottaa. Viimeisimmässä "suhteessa" mies osoittautui valehtelijaksi. Auttakaa
Kommentit (24)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Rehellinen sanoo sinua manipuloivaksi ja heikoksi, sekä huonoksi naiseksi.
Sinkkumies
En ole manipuloiva, heikko tai huono nainen.
Ap
Et tietenkään. Olet ihana ja mukava ja kaunis kuin enkeli. Olet ainutlaatuinen. En voi elää ilman sinua. Olet maailman tärkein.
No? Kumman valitset? Tuon edellisen viestin (heikko, manipuloiva ym) kirjoittaneen rehellisen vai minut, joka valehtelee?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Rehellinen sanoo sinua manipuloivaksi ja heikoksi, sekä huonoksi naiseksi.
Sinkkumies
En ole manipuloiva, heikko tai huono nainen.
Ap
Et tietenkään. Olet ihana ja mukava ja kaunis kuin enkeli. Olet ainutlaatuinen. En voi elää ilman sinua. Olet maailman tärkein.
No? Kumman valitset? Tuon edellisen viestin (heikko, manipuloiva ym) kirjoittaneen rehellisen vai minut, joka valehtelee?
Yksi tärkeä huomio: jos mies (tai kuka hyvänsä) ei kykene muodostamaan sinusta realistista kuvaa, vaan olet sina hänen mielestään ääripäitä, se kertoi tasapainottomasta tunne-elämästä ha erillistämisestä. Vaikka onkin hyvä antaa kaikkien kukkien kukkia, on tämä piirre oikeasti todella raskas ja kuluttava, kun sitä joutuu katselemaan liian läheltä. Tähän kohtaan kannattaa oikeasti vetää avarakatseisuuden raja.
Vierailija kirjoitti:
Ylimielisyys ja itsekkyys on kyllä ollut esillä, olen itse niin avarakatseinen, että olen antanut ne anteeksi.
Ap
Itsekkyyttä voi sietää tiettyyn rajaan asti. Ylimielisyyttä ei koskaan. Se kertoo jo itsessään, ettei sinun menettämisesi olisi miehelle mikään ongelma.
Tämä. Eikä ne suuret puheet vaan käytännön teot. Moni mies joka tapaamisvaiheessa erityisesti painottaa tai rehvastelleesta jutuilla X on juuri erityisen surkea tai kusipää jutussa X. Idylliä ei rakenneta sanoilla eikä lupauksilla vaan teolla ja toimilla.