Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Minäpä arvasin, että Venezuelan missi voittaa

Vierailija
14.07.2008 |

Pistin tänne viestinkin, johon linkitin hänen kuvansa. En vaan osaa nostaa sitä viestiä, kun tuo haku on niin surkea nykyään.

Jos joku haluaa ottaa minut mukaan valitsemaan uutta Miss Suomea, niin olen kernaasti käytettävissä. Raadissa minut voitaisiin esitellä av-mammana, jolla on ilmiömäinen kyky tunnistaa voittaja. ; )

(Ei tarvitse kadehtia. Vaikka olen näin hyvä, olen kuitenkin vaatimaton.)

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
14.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huippumalli ym. ohjelmissa "isken silmäni" johonkin ja kas, hän on finaalikaksikossa. Tylsää.

Mutta mitä tuohon Satuun tulee, kirjoitinkin täällä jo etten uskonut hetkeäkään hänen voittomahdollisuuksiinsa. Kuten yllä jo sanottiin, liian pullea kun vertaa muihin ja näitä muita on tosiaankin valmennettu vuosia.

Vierailija
2/2 |
14.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

meedion kykyjä vaatinut, Miss Venezuelaahan hehkutettiin ennakkosuosikkina kaikilla mahdollisilla missifoorumeilla. Ja kun kävin katsomassa kuvia, niin huvitti kyllä suuresti puheet siitä, että Satu T. olisi voinut pärjätä. Vaikka nyt tuon Miss Venezuelan kroppa oli aivan virheetön, hänellä ja monella muullakin on ollut vuosien ammattimainen valmennus missiksi, kun taas nämä missssuomet ovat vielä pari viikkoa ennen kisan alkua ylipainoisia ja yrittävät pärjätä oman yritteliäisyytensä avulla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kaksi yhdeksän