Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Löysin tyttäreni housujen taskusta pillereitä, tunnistaako joku?

Vierailija
20.02.2018 |

Housut olivat pyykkikorissa, ja minulla on tapana käydä vaatteiden taskut läpi ennen koneeseen heittämistä ikävien yllätyksien välttämiseksi (tyttö jätti kerran paperia taskuun, kaikki vaatteet ja kone olivat töhnän peitossa jälkeenpäin). Löysin takataskusta muutaman elmukelmuun käärityn pillerin, joiden takana lukee Roche 2 (?).

Tyttö on 18-vuotias, tällä hetkellä vielä reissussa muutaman ystävänsä kanssa. Palailee myöhemmin illalla tai aikaisin huomenna, jolloin aion ottaa asian puheeksi hänen kanssaan.

Osaisikohan kukaan kertoa mulle, mitä nuo pillerit ovat? Mihin tarkoitukseen niitä käytetään ja miksi? Mitä tekisitte minun tilanteessani?

Kommentit (240)

Vierailija
1/240 |
20.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ekstaasia.

Vierailija
2/240 |
20.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rivatril 2mg

(2 mg tabletti: 100 tablettia, lasipurkki (valkoinen, ristiuurre, halkaisija n. 8 mm, merkintä ROCHE 2)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/240 |
20.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rivatril. Nyt on aihetta huoleen!

Vierailija
4/240 |
20.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Päihdekäytössä usein tavattu lääke tuo Rivatril. Normaalisti käytetään epilepsian hoidossa.

Vierailija
5/240 |
20.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Narkit vetää sitä.

Vierailija
6/240 |
20.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Googleta ja ota vakavasti, näyttäisi olevan viihdekäyttöön tarkoitettuja pillereitä. En tiedä asiasta yhtään enempää kuin mitä sanoilla "roche 2" löysin googlesta.

Vierailija
7/240 |
20.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

taas näitä

Vierailija
8/240 |
20.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alkoholin kanssa kun noita ottaa niin juoksee päin seiniä. Kirjaimellisesti.

Vierailija
9/240 |
20.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muuten hyvä provo, mutta narkit ei todellakaan unohtele pillereitä minne sattuu.

Vierailija
10/240 |
20.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos vastauksista. Toivoin vähän, että kyseessä olisi jokin lääke jota tyttö käyttäisi itse eikä olisi kehdannut syystä tai toisesta kertoa, mutta epilepsiaa hänellä ei todellakaan ole.

Miten nämä toimii viihdekäytössä ja miksi? Sekava ja epäonnistunut, surullinenkin olo, olen luullut että meillä on todella avoimet välit tyttären kanssa ja että voisimme keskustella aroistakin aiheista.

ap

Vierailija
11/240 |
20.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Muuten hyvä provo, mutta narkit ei todellakaan unohtele pillereitä minne sattuu.

Valitettavasti olen itsekin löytänyt lapseni tavaroiden seasta vaikka mitä 😢

Vierailija
12/240 |
20.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Bentsoja, joita päihderiippuvaiset yleisimmin käyttävät.

Vierailija
13/240 |
20.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

joku nori amerikassa joutui psykoosiin, kun meni elämänsä ekan kerran bileisiin, ja joku oli laittanut hänen cokistölkkiin jotain tollasta. Nuori kiipesi sen talon katolle, ja hyppäsi alas. Luuli kai osaavansa lentää tms. Kuoli välittömästi.

Vierailija
14/240 |
20.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Narkit vetää sitä.

Kaverini kyllä ihan reseptillä syö niitä ahdistukseen. Yksi vahvimmista bentsoistahan se on ja siitä vierottautuminen on vähintäänkin vittumaista. Alkoholin kanssa jos ottaa noita, niin voi käydä aika "hassusti", ei kannattais leikkiä.

Vierailija
15/240 |
20.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

"2 mg Rivatril kyseessä. Lääkäri enää nykyään harvoin määrää noin vahvoja rauhoittavia ja varsinkaan noin nuorelle. Epilepsiaan määrätään ja erittäin vaikeaan ahdistukseen ja paniikkihäiriöön.

Vierailija
16/240 |
20.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kiitos vastauksista. Toivoin vähän, että kyseessä olisi jokin lääke jota tyttö käyttäisi itse eikä olisi kehdannut syystä tai toisesta kertoa, mutta epilepsiaa hänellä ei todellakaan ole.

Miten nämä toimii viihdekäytössä ja miksi? Sekava ja epäonnistunut, surullinenkin olo, olen luullut että meillä on todella avoimet välit tyttären kanssa ja että voisimme keskustella aroistakin aiheista.

ap

Päihteiden käyttö on yleensä viimeisin asia mistä lapsi haluaa keskustella vanhempiensa kanssa. Siihen liittyy usein paljon salailua, häpeää, syyllisyyttä. Ota asia rauhallisesti puheeksi hänen kanssaan. Vaikka selitys olisi mikä, pidä jatkossa korvat höröllään hänen suuntaansa.

Netistä löytyy kyseisestä lääkkeestä ja myös sen viihdekäytöstä runsaasti tietoa.

Vierailija
17/240 |
20.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rivatril?

Vierailija
18/240 |
20.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos on Rivatril,voi käyttää sitä esim.laihtumiseen.

Vierailija
19/240 |
20.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

ap

Toimii vahvan rauhottavan tapaan, mutta kuitenkin hiukan eri tavalla kuin tavan rauhottavat (diapam jne). Rivatril tekee enemmän sekavan, puheliaan, joillekin jopa ärtyneen olon. Jotkut mieltävät tämän kirkkaampana kuin monet rauhottavat, mutta tämä on vahva ja saa käyttäjänsä todella sekaisin, ellei ole tottunut lääkeaineeseen. 

Kyseessä siis on ihan tavan rauhottava, jota käytetään myös muissa tarkoituksissa kuin epilepsiassa.

Onko tytöllä ollut todella vaikeaa viimeaikoina? Tätä lääkettä saa mielenterveysongelmiin, mutta tämä ei kyllä ole ensimmäinen mitä tarjotaan. Yleensä kokeillaan ns. helpommat ja lievemmät rauhottavat ensin.

Katukaupassa tätä on paljon liikkeellä, ja tämä on monen viihdekäyttäjän lempipäihde. 

Mutta koukku tähän on todellinen, ja terveys on vaarassa jatkuvalla käytöllä! (ja tähän jää todella helposti koukkuun)

Vierailija
20/240 |
20.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tavallinen lääke ahdistuksen hoitoon tuo rivatril on. Aikuisen ja lääkärin välinen asia tämä ei sinun.