Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Pitääkö fuckbuddysta kertoa?

Nimim. epätietoinen
19.02.2018 |

Avoimuuden vuoksi.

Pitääkö fuckbuddysta kertoa?

Vaihtoehdot

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
19.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Vierailija
2/11 |
19.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitääkö peräpukamasta kertoa? Avoimuuden vuoksi, esimerkiksi ystäville. XD

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
19.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pitääkö peräpukamasta kertoa? Avoimuuden vuoksi, esimerkiksi ystäville. XD

No fuckbuddy on kuitenkin ihminen, peräpukama ei..

Rinnastitko sä just fb:n ja peräpukaman..?:O

Vierailija
4/11 |
19.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta olisi mukavaa tietää, jos potentiaalinen seurustelukumppani "harrastaisi" fuckbuddy-suhteita ja ylipäätään seksiä vakavampien suhteiden ulkopuolella. Kertoisi arvomaailmatörmäyksestä, joten olisi hyvä ainakin ottaa ajoissa puheeksi, ei ainakaan salailla.

Vierailija
5/11 |
19.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tulisi mieleenkään kertoa. Jos on sinkkuna niin on parempi että on fuckbuddy kuin ei mitään. Eikä tarvitse aina lähteä baariin metsälle kun tekee mieli.

Vierailija
6/11 |
19.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minusta olisi mukavaa tietää, jos potentiaalinen seurustelukumppani "harrastaisi" fuckbuddy-suhteita ja ylipäätään seksiä vakavampien suhteiden ulkopuolella. Kertoisi arvomaailmatörmäyksestä, joten olisi hyvä ainakin ottaa ajoissa puheeksi, ei ainakaan salailla.

Siis "harrastaisi"?:o

Olen nainen ja en "harrasta" tuollaisia suhteita, mutta minulle kehkeytyi sellainen sopiva. Se mies nyt ei halua muunlaista suhdetta eli ei edes minun puolelta ole se idea, että kyseessä fwb-suhde. Mutta näköjään kannattaa harkita tarkkaan, mitä asiasta sanoo, ettei leimaudu väärällä tavalla.

Vierailija
7/11 |
19.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen nainen ja en "harrasta" tuollaisia suhteita, mutta minulle kehkeytyi sellainen sopiva. Se mies nyt ei halua muunlaista suhdetta eli ei edes minun puolelta ole se idea, että kyseessä fwb-suhde. Mutta näköjään kannattaa harkita tarkkaan, mitä asiasta sanoo, ettei leimaudu väärällä tavalla.

Mulle itselle seksi ei kuulu muihin kuin romanttisiin, vakavampiin ihmissuhteisiin, ja haluaisin että seurustelukumppaninikin arvomaailma olisi jokseenkin samanlainen. En tuomitse tai arvostele muiden ratkaisuja, ja onneksi minulla onkin sananvaltaa vain omaa puolisoa valitessani. :)

Vierailija
8/11 |
19.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei tulisi mieleenkään kertoa. Jos on sinkkuna niin on parempi että on fuckbuddy kuin ei mitään. Eikä tarvitse aina lähteä baariin metsälle kun tekee mieli.

Jos ei osaa hoitaa panetuksiaan omin käsin, vaan ihmiseen runkkaaminen on normi, niin ei kuulosta parisuhteeseen sopivalta henkilöltä.

Vierailija
9/11 |
19.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jossain Yhdysvaltailaisessa tutkimuksessa selvisi että fuckbuddya harrastavat pettävät useammin kuin muut.

Vierailija
10/11 |
20.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eihän siinä leimautuisi väärällä tavalla, vaan juuri oikealla tavalla.

Vierailija
11/11 |
20.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eihän siinä leimautuisi väärällä tavalla, vaan juuri oikealla tavalla.

Näin minustakin. Sehän on totuus ja kertoo sinun elämänarvoistasi ja luonteestasi? Ei se kovin mukava totuus selkeästi sinustakaan ole, kun puhut leimautumisesta.