Oikeasti onko Frederik.....
Joku seksipeto vai onko se ton äijän julkisuusjuttu ollut koko hänen uran ajan?
Kommentit (16)
Reetu on alfa ja hänen pitää luonnollisesti pitää maineensa ja mieskuntonsa yllä. Se vaatii säännöllistä naimista kauniiden ja nuorten naisten kanssa. Reetu on myös surullinen kun hänen kaunis teinivaimonsa jätti hänet :-( Reetu kaipaisi nyt kovasti jotain ymmärtäjää ja hellijää :-D
Jykeväleukainen mies jolla on rivot jutut. Kuka häntä voisi vastustaa?
Vierailija kirjoitti:
Jykeväleukainen mies jolla on rivot jutut. Kuka häntä voisi vastustaa?
Tällä kohtaa löydän sisältäni sen kaikkein hetetoimman ja ennakkoluuloismman miehen itsestäni, koska en voi ta pysyt ymmärtämään kuin erinomaisenn huonosti, miten Frederikin saattaisi, joku tolkun ihminen nainen (tai mies) pitää, jotenkin erityisen puoleensa vetävänä; olkoonkin, että huomattava osa hänen esiintymisestään on vain "show:ta."
Enkä näe edes hänen showta mitenkään erinomaisena, Dannynkin show tuntuu energiseltä ja ylivertaiselta Frederikiin verrattuna.
Miehet on niin ala-arvoista kuraa. Korvien välissä liikkuu vain hernesoppaa.
Vierailija kirjoitti:
Enkä näe edes hänen showta mitenkään erinomaisena, Dannynkin show tuntuu energiseltä ja ylivertaiselta Frederikiin verrattuna.
- Dannylla onkin jotain, mitä Frederikillä ei ole; lapsen lapsensa ikäinen ja fiksu naisystävä.... Hänen nähdessään huokaisee ja harkitsee uudemman kerran, että mahtoiko laskea oikein heidän ikäeronsa.
Mä ihmettelen,mitä Reetun tytär ajattelee isänsä kohujyystäjäisistä.Olen käsittänyt että Retu ja tyttärensä ovat läheisiä ja arvostavat toisiaan.
Muistan silloin kun se yksi mielipuoli tappoi sen Heinon pariskunnan.Olivat Frederikin perheystäviä,ja heidän poikansa oli seurustellut Reetun tyttären kanssa.
Reetu oli syvästi järkyttynyt tapauksesta kuten arvata saattoi ja kertoili tyttärestään siinä yhteydessä.
Nyt mietin vain,miltä tästä tuntuu isän sekoilut.
Mitä ihmettä tommoset papparaiset revittelee seksi asioitaan jatkuvasti,tukka lähtee päästä ja hentoista haituvaa värjätään jatkuvasti.hyi hitto.mitä niillä on oikeesti nuorelle naiselle annettavaa.dannykin.....ohjelmassa puhui kuinka järkyttävää oli katsoa olavi virtaa...nyt ei itse ymmärrä lopettaa
Mitä ihmettä tommoset papparaiset revittelee seksi asioitaan jatkuvasti,tukka lähtee päästä ja hentoista haituvaa värjätään jatkuvasti.hyi hitto.mitä niillä on oikeesti nuorelle naiselle annettavaa.dannykin.....ohjelmassa puhui kuinka järkyttävää oli katsoa olavi virtaa...nyt ei itse ymmärrä lopettaa
Niinpä, niin tollaiset vanhat haisevat ja tautiset vanhat äijät, hyi helvetti!
Nuo kaikki julkkikset jotka ovat lähellä 70 kymppisiä, niitä on niin helvatisti, että en halua kirjoittaa nimilistaa. Tiedätte kuitenkin ne kaikki. Lopettaisivat jo tuon lapsilla leikkimisen. Ja hakisivat oman ikäistä seuraa tai sitten vaan runkkaisivat! Hyi helvetti nuo vanhat paskat, maku on mennyt laulajista, noiden naisjuttujen takia.
Ovatko nuo nuoret naiset, vain rahan takia noiden vanhojen ukkojen kanssa?
Ja antavat vakoa! Hyi saatana!
Vierailija kirjoitti:
Mä ihmettelen,mitä Reetun tytär ajattelee isänsä kohujyystäjäisistä.Olen käsittänyt että Retu ja tyttärensä ovat läheisiä ja arvostavat toisiaan.
Muistan silloin kun se yksi mielipuoli tappoi sen Heinon pariskunnan.Olivat Frederikin perheystäviä,ja heidän poikansa oli seurustellut Reetun tyttären kanssa.
Reetu oli syvästi järkyttynyt tapauksesta kuten arvata saattoi ja kertoili tyttärestään siinä yhteydessä.
Nyt mietin vain,miltä tästä tuntuu isän sekoilut.
Tytär sekoili sen m urhamiehen ja tämän kaveriporukan kanssa. Isän piti hommata tytär yli 30000 euroa lukukaudessa maksavaan jenkkiyliopistoon jotta tytär jättäisi huonon seuran taakseen.
On. Kyltymätön