Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä lomaileva teinisi tekee nyt?

Vierailija
19.02.2018 |

-

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
19.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todennäköisesti vinkuu salskean laskettelunopettajan alla.

Vierailija
2/10 |
19.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vetää vihreää lasten mallua ja juo energiajuomaa. Hyvät kofeiinipärinät hänellä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
19.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä, mutta koska hän on reissussa kaveriporukan kanssa, niin vahva oletus on että juo kaljaa.

Vierailija
4/10 |
19.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Makaa tuvan sohvalla kuulokkeet korvilla katsomassa läppäriltä Netflixiä. Murjottaa koska pakotimme alkuviikoksi mummoa tervehtimään, olisi mieluummin jäänyt kavereille bilettämään.

Vierailija
5/10 |
19.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tätilässä :)

Vierailija
6/10 |
19.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt katsoo leffaa. Oltiin isolla porukalla luistelemassa ja pelaamassa lätkää aiemmin päivällä, sitten laitettiin ruokaa ja syötiin hyvin ja nyt maataan kaikki täällä pitkin poikin.

Vierailija
7/10 |
19.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

15 v lähti äitini rääkättäväksi. 17 v tuli just töistä (koulusta lomaa kuitenkin) ja mussuttaa tossa lasagnea ja sitten kuulemma siirtyy pelaamaan ja juo yhden monsterin.

Vierailija
8/10 |
19.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En tiedä, mutta koska hän on reissussa kaveriporukan kanssa, niin vahva oletus on että juo kaljaa.

Onnen lapsi, olen kateellinen. Itse en olisi saanut omilta vanhemmilta lupaa lähteä yhdellekkään reissulle. Koulunkin jälkeen piti tulla suoraan kotia, jotta en kulje väärissä porukoissa. No, makasin sitten masentuneena sängynpohjalla ja valitin kun oli niin tylsää. Nuorestasi tulee varmasti mahtava ihminen.

Vierailija
9/10 |
19.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei minulla ole lomailevaa teiniä.

Vierailija
10/10 |
19.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiskaa

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kuusi kuusi