Syön päivittäin suklaalevyn ja keksipaketin, tätä jatkunut jo 15 vuotta
Onko seuraava teidän mielestä paljon herkkuja per päivä: keksipaketin ja suklaalevy tai suklaalevy ja 300gr irtokarkkeja. Tai litra jäätelöä, valmis kääretorttu 1 kpl. Tai puolitoistalitraa jäätelöä. Nämä siis Esimerkkejä siitä mitä syön päivässä herkkuja. Ja kaikkein kauneinta Tässä on että tätä on jatkunut jo 15 vuotta.
Mitä mieltä olette? Onko paljon??? Ja tiedoksi Tämä ei ole provo. Vaikka kuulostaa itsestänikin järkyttävältä:(((
Kommentit (24)
Vierailija kirjoitti:
Minusta ei ole paljon. Minulla aivan sama tyyli, on ollut jo kolmekymmentä vuotta ainakin. Syön normaali kotiruokaa ja tosi paljon makeaa joka päivä, en ole ajatellut edes lopettaa. Olen terve, hyvä iho ja paino normaali. Miksi ei saisi nautiskella elämästä? Hyvä että on muitakin, en häpeile ollenkaan, otetaas taas vähän suklaata!
Onko totta?? Jos on olen helpottunut!!!!!!!! Onko oikeasti totta mitä kirjoitat? Koska Tämä mitä itse kerron on tosi ja nyt näiden vastauksien perusteella tajuan että olen Kai ollut joku luonnonoikku koska en ole lihonut!!!!!!?!????? Mutta aknea on hieman vaikka olenkin jo vanhempi. Ja kolesteroli oli hieman koholla:(
Lapplandgirl kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nyt kun lopettaisit ylenmääräisen herkuttelun niin vuoden päästä voisit säästyneillä rahoilla matkustaa pariksi viikoksi etelään 🤔 ja olisit varmaan terveempikin ja ehkä paremmassa bikinikunnossa.
Joo, totta puhut!!!!! Makeisiin menee järkyttävä mrä rahaa!!! Varsinkin kun herkkuja pitää saada harvoin tulee katsottua hintaa.
Herkut on halpoja.
Et ole nuori ja sulla on poikaystävä. Taidat olla puuma, joka selviytyy talvista tavallaan.