Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Panosi, mitä ei olisi pitänyt tapahtua?

Vierailija
19.02.2018 |

Lyhyesti.

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
19.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Isoisäni veli 82 v. Minä 34... Yllättävää, mutta seisoi kivikovana ja pulppusi varmaan kahvikupillisen spermaa.

Vierailija
2/8 |
19.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vanhojentanssien jatkoilla. Vessassa. Luokkakaverin kanssa. Oli kiva tavata tänään se koulussa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
19.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eka teekkarivappu olisi voinut jäädä väliin: heräsin vappupäivän aamuna kämpiltäni, yksi etuhammas oli puuttui - ja vieressä makoili epämääräisen näköinen nelikymppinen alaston nainen!!! No herrasmiehen tavoin tietenkin vielä tarjosin aamupanot ja aamiaisen, vaikka olo oli pahasti katumuspuolella. Lisäksi uusi etuhammas opiskelijabudjetista maksoi hemmetisti!

Vierailija
4/8 |
19.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työpaikan kaunein nainen lähti kanssani "jatkoille" ja jännitti niin paljon ettei seissyt. Oli muuten vieläkin nätimpi alastomana kuin olisin kuvitellut. Kaduttaa ihan sairaasti.

Vierailija
5/8 |
19.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Isoisäni veli 82 v. Minä 34... Yllättävää, mutta seisoi kivikovana ja pulppusi varmaan kahvikupillisen spermaa.

Joskus näin lehtijutun kuhmolaisesta 85-vuotiaasta jossain korvessa asustavasta oikein virkeästä teräspapasta! Taisi olla joku nelivitonen venäläisperäinen vaimo ja alakouluikäinen tyttö. Ja ihan onnellista elämää näyttivät elävän. Eli kyllä Sauli tähän verrattuna poikanen vielä on:)

Vierailija
6/8 |
19.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Panin madetta ja siitä tehtiin vielä juttu lehteen.

Vierailija
7/8 |
20.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Isäni veli, kun olin 16.

Vierailija
8/8 |
20.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eka ja vika.