Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Syön päivittäin suklaalevyn ja keksipaketin, tätä jatkunut jo 15 vuotta

Lapplandgirl
19.02.2018 |

Onko seuraava teidän mielestä paljon herkkuja per päivä: keksipaketin ja suklaalevy tai suklaalevy ja 300gr irtokarkkeja. Tai litra jäätelöä, valmis kääretorttu 1 kpl. Tai puolitoistalitraa jäätelöä. Nämä siis Esimerkkejä siitä mitä syön päivässä herkkuja. Ja kaikkein kauneinta Tässä on että tätä on jatkunut jo 15 vuotta.
Mitä mieltä olette? Onko paljon??? Ja tiedoksi Tämä ei ole provo. Vaikka kuulostaa itsestänikin järkyttävältä:(((

Kommentit (24)

Vierailija
1/24 |
19.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan mielenkiinnosta, paljonko painat?

Vierailija
2/24 |
19.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

On järkyttävä ja olet varmaankin todella lihava tai muuten huonossa kunnossa ravinnon puutteesta jos taas et muuta syö

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/24 |
19.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyi hitto! Miten pystyt siihen? Eikö kyllästytä?

Vierailija
4/24 |
19.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä minustakin olisi aika järkyttävää syödä paketteja.

Vierailija
5/24 |
19.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt kun lopettaisit ylenmääräisen herkuttelun niin vuoden päästä voisit säästyneillä rahoilla matkustaa pariksi viikoksi etelään 🤔 ja olisit varmaan terveempikin ja ehkä paremmassa bikinikunnossa.

Vierailija
6/24 |
19.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sä varmaan näet parhaiten peilistä että onko tuo paljon.

Vierailija
7/24 |
19.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse syön päivittäin annoksen jäätelöä (max. 200 grammaa) ja mietin, onko se liikaa. Minkälainen painoindeksi sulla on, ap? Oma vaihtelee 20 ja 22:n välillä.

Vierailija
8/24 |
19.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syötkö sä noita nälkääs vai? Korvaat tietty noilla aterioita tai sitten olet ylipainoinen.

Vierailija
9/24 |
19.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No muistan kyllä että itsekin halusin "nauttia elämästä" vielä joitakin vuosia sitten ja kotiinviemisinä oli päivittän ainakin vähintään yksi tai kaksi herkkua, karkkia, keksiä, jäätelöä yleensä. Saatoin syödä eka hampurilaisaterian ja sitten näitä päälle niin paljon kuin jaksoi jos sattui tekemään mieli myös suolaista. Ei mitään rajaa ollut ja lihoinkin noin 2 vuoden sisällä 90kg - 124kg. Kivaa se oli varsinkin kun näitä söi aina kaikkia tv-sarjoja katsoessa. Mutta tätä ei jatkunut 2 vuotta pidempää ja siinäkin ajassa paino kasvoi noin paljon, joten en käsitä miten 15 vuotta voi olla mahdollista? Sitten väsyin ulkonäkööni ja nyt taas paino 90kg ja vielä tarkoitus saada pois lisää.

Ei millään tavalla viistasta tai järkevää mutta mukavaa oli herkutella, sitä en kiellä vieläkään ja hyvälle aina maistui.

Vierailija
10/24 |
19.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole liikaa...jatka valitsemallasi tiellä...

Vierailija
11/24 |
19.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika paljolta kuulostaa. Mä oon vähän kade, ite jos syön yhden suklaalevyn niin lihon kilon. Tai siltä ainakin tuntuu. Jos söisin noin paljon niin painaisin 100 kg vuoden jälkeen.

Vierailija
12/24 |
19.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Ja kaikkein kauneinta..."

Se on hyvä että sä olet löytänyt elmällesi tarkoituksen. Ei meistä kaikki ole hikoilemaan syntyneetkään. Jonkun ne suklaatkin pitää syödä!

Onnea valitsemallesi tielle!

Vierailija
13/24 |
19.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse sain lihotettua itseäni hirveän määrän syömällä isoja määriä herkkuja päivässä. Korvasin niillä kunnon ruokaa. Saattoi mennä suklaalevy ja keksejä iso määrä päivässä. Söin jatkuvasti ainakin yhden suklaalevyn päivässä. Kohta olin painoindeksissä 30 normaalipainoisesta. Ei ole ikävä sitä aikaa.

T. Entinen ahmija

Vierailija
14/24 |
19.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä syön myös mutta laihdutussuklaata ja laihdutuskeksejä. Paino onkin pudonnut jo 45 kg.

Vierailija
15/24 |
19.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ymmärrän jos asut lapissa. Mulla menis siellä kylmyydessä ja kaamoksessa noiden herkkujen lisäksi pullo viiniä:)

Vierailija
16/24 |
19.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

On se paljon, mutta ei ole mitään syytä vähentää jos asia ei haittaa sinua. Ihmiset ovat yksilöitä.

Vierailija
17/24 |
19.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai että mun alkoi tehdä mieli suklaata. Onneksi on avaamaton konvehtirasia pöydällä, ei muuten enää kauaa ole avaamaton!

Vierailija
18/24 |
19.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli totta se on teidän vastauksien perusteella että se on siis paljon :(( ellette valehtele huvikseen. Olen itsekin TODELLA järkyttynyt että näin paljon syön makeaa ja siis PÄIVITTÄIN. Varsinkin kun en ole enää mikään nuori!! Eli järkeä pitäisi oletettavasti olla sen verran että tajuaa että terveys tuhoutuu. Mutta ei. Olen niiin koukussa, ollut jo lapsesta lähtien. Ne kohtalotoverit kyllä ymmärtää mistä Puhun, kun sanon olevani koukussa makeaan.

Tosiasiassa kukaan muu kuin poikaystävän ei tiedä näitä todellisia määriä mitä syön, häneltäkin olen osan piilottanut. Niin ja pituus on 167 ja paino vaihdellut siinä 56-66 välillä näiden 15 vuoden aikana. MISTÄ SAISIN APUA😥😥😥

Vierailija
19/24 |
19.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nyt kun lopettaisit ylenmääräisen herkuttelun niin vuoden päästä voisit säästyneillä rahoilla matkustaa pariksi viikoksi etelään 🤔 ja olisit varmaan terveempikin ja ehkä paremmassa bikinikunnossa.

Joo, totta puhut!!!!! Makeisiin menee järkyttävä mrä rahaa!!! Varsinkin kun herkkuja pitää saada harvoin tulee katsottua hintaa.

Vierailija
20/24 |
19.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta ei ole paljon.  Minulla aivan sama tyyli, on ollut jo kolmekymmentä vuotta ainakin. Syön normaali kotiruokaa ja tosi paljon makeaa joka päivä, en ole ajatellut edes lopettaa. Olen terve, hyvä iho ja paino normaali. Miksi ei saisi nautiskella elämästä? Hyvä että on muitakin, en häpeile ollenkaan, otetaas taas vähän suklaata!