Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olenko laskelmoiva nainen?

Vierailija
19.02.2018 |

Itselläni on omistusasunto(arvokas)ja muutakin omaisuutta,kaikki velatonta.Olen tavannut miehen,joka sytyttää.Ainoa dilemma on se,että mies on eronnut,jälkikasvua on(se ei ongelma,koska minullakin on lapsi)vaan kun mies on minua rutkasti köyhempi.Elämäni eräiden sattumien vuoksi olen rikastunut.Nyt mättää tuo,että tuntuu,etten voi ottaa itseäni vaarattomampaa miestä.Jokin hänessä sytyttää kuitenkin.Itse olen kehuttu kauniiksi joten jäänkö odottamaan varakkaampaa miestä,vai onko lähes kaikki eronneet miehet köyhähköjä?

Kommentit (21)

Vierailija
21/21 |
20.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

121212 kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mies. kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mies. kirjoitti:

Varakkaat ja koulutetut naiset ovat jostain saaneet päähänsä, että miehet arvostavat samoja asioita kuin he itse. Eihän tästä harhasta tietysti ole haittaa kuin näille leideille itselleen.

Ensinnäkin, en ole mikään akateemisesti korkeakoulutettu, muuten vaan varakas.Minusta se,ettei miehellä (50v.)ole kuin velkainen asunto kerrostalossa,lähiössä kertoo siitä että mies on elänyt elämänsä lähinnä viihteellä.

Varakkailla miehillä on yleensä muitakin ottajia. Millä ajattelit erottua joukosta? Siis muulla kuin omaisuudellasi?

Ulkonäöllä ja luonteellani tietysti,mitään erityisen rikkaita miehiä en kaipaa vaan sitä,että mies on suunilleen samalla viivalla kanssani omaisuuden suhteen.

Entäs oletko sinä samalla viivalla nuoruuden ja kauneuden suhteen kuin ne naiset joita varakkaalla miehellä olisi saatavilla?

ps. ei ehkä kannata laskea kovin paljoa sen luonteen varaan.

Rahalla saa sitä kauneutta myös,joten se puoli on kunnossa.Painotan vielä sitä,että etsin vain miestä joka on samalla viivalla kanssani,en todellakaan ole kiinnostunut niistä miehistä ketkä ovat varakkaita,mutta haluavat sellaisen 20v. nuoremman naisen,itse nykyään menen jo 15v. ikäistäni nuoremmasta(kiitos,kun on ollut taloudellisesti mahdollista operoida)joitain asioita se raha todella mahdollistaa tässä maailmassa,kellon viisareiden kääntymisen ulkonäöllisesti ikääntymisessä ja siten,ettei sitä huomaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kahdeksan kaksi