Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi valintani paheksuttaa?

Vierailija
19.02.2018 |

Olen 44-vuotias hyvässä kunnossa oleva mies.
En koe että ikäiseni naiset olisivat samalla tasolla kanssani, enkä heitä ole kyllä deittaillutkaan.
Mieluummin vaikka maksan itseäni miellyttävästä seurasta kuin katselen ihmistä jota en koe kiihottavana.
Tässä ei pitäisi olla mitään moralisoitavaa, mutta silti aina löytyy ihmisiä, jotka (useimmiten ovat juuri niitä vanhempia naisia) haukkavat ja solvaavat tämän valintani vuoksi. kysynpähän vaan että miksi?

Kommentit (115)

Vierailija
81/115 |
19.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuota tuota, mistä ihmeestä ne "muut" tietää noista sun valinnoista??? Jos paasaat tuosta jatkuvasti ääneen, niin ymmärrän hyvin, että ihmiset paheksuu sua. Omista asioistaan ja mielipiteistään jatkuvasti ääntä pitävät ihmiset ON typeriä ja rasittavia.

Niinpä. Ap väittää, että hänen ollessa nuoren seuralaisen kanssa ulkona tuntemattomat vanhemmat naiset saattavat paheksua. Kuulostaa vähän oudolta: en minä ainakaan ravintolassa ala saarnata pariskunnille näiden ikäerosta, koska hitostakos minä voin tietää, onko kyseessä edes pariskunta vai vaikkapa isä ja tytär.

Jos taas paheksunta tapahtuu yökerhossa tai baariympyröissä - tarvitseeko känniläisten jorinoista välittää? Kuulostaa siltä, että ap on pohjimmiltaan hyvin epävarma. Ehkä hän paheksuu itse itseään, kun joutuu noin aggressiivisesti puolustelemaan valintojaan. 

Vierailija
82/115 |
19.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko ap se sanoman jan jotain?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/115 |
19.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja kuka sinua paheksuu? Jos elät normaalisti omaa elämääsi haukkumatta muita? Tässä ketjussa itse aloitat haukkumalla toisia ihmisiä, joten tietenkin saat negatiivisia vastauksia.

Jos minä aloitan ketjun, missä sanon, etten pystyisi suhteeseen amismiehen kanssa, vaan olen ollut vain tohtoreiden/myöhemmin tohtoriksi väitelleiden kanssa, koska amistyypit ovat vain niin ällöjä, saisin haukkuja. Tosielämässä en saa, koska elän vain elämääni, enkä kulje toitottamassa mieltymyksiäni muille.

Nyt päästiin ongelman ytimeen. Kyllä mä yritänkin elää vaa omaa elämääni sen kummempaa numeroa siitä tekemättä mutta ei auta. Aina tulee joku moralisoimaan milloin se on joku ulkopuolinen vanhempi nainen kun ollaan ulkona seuralaiseni kanssa, joskus se on seuralaiseni ystävä/ sukulainen jne...

Ap

Mun mielestä sä tavallasi haastoit heti alkuun provosoitumaan. Tiedän kun teen samaa joskus itsekkin, tosin eri aiheista. Lähinnä politiikasta. Kuitenkin se ikä on kauan jo ollut mulle vain numeroita. Kunhan on täysi-ikäinen niin siinä on ainoa raja.

On meillä sekin ero että sä olet valmis maksamaan. Mä taas haluan naisen oikeasti mua haluavana. Ikä on siinä aika lailla sivuseikka. Mä voin valehdella pokerinaamalla ummet ja lammet. Heppi on mokoma niin rehellinen että se ei innostu mistä tahansa. Maksulliset ei sitä sytytä ja kuitenkin mun puolesta maksullisten pitäisi olla laillisia.

Vierailija
84/115 |
19.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hahaa, ap joraa baarissa Tauskin ja Yölinnun tahdissa iskäfarkut jalassa ja kuvittelee olevansa parikymppisten silmissä tosi nuorekas ja himottava. Voi ap, ne nauraa sulle. 

Vierailija
85/115 |
19.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

lol eihän sinua kukaan ilmaiseksi katselisikaan - tietää kokemuksesta hahaha

Vierailija
86/115 |
19.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

loooooooooooooooooooool tämä

''eihän sua kukaan ilmaiseksi katsoisikaan''

tao vaan sitä rahaa, sillä persoonallisuutesi on niin moukkamainen, että kukaan sun kanssa vapaaehtoisesti ala seukkaamaan :D:D

Vierailija
87/115 |
19.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo nyt ei ole sen enempää "epäsuoraa prostituutiota" kuin yhteiset rahat parisuhteessa.

Vierailija
88/115 |
19.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

nää on nää amispellet niin ihqun söpöjä, kun niiden pitää trollaa jollain vauvapalstalla *huutonaurua* anonyymina, miten kovia jätkiä ne on lolol - todennäköisesti tämäkin on asperger tyyppi, joka pelkää naisia kuollakseen eikä ikinä suostuisi ketään livenä tapaamaan - toki chateissa sun muualla ovat studs like no other ;-D!

Vierailija
89/115 |
19.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En edes ole "vanhempi nainen", mutta jotenkin huvittavaa, että morkkaat oman ikäisiäsi naisia etkä heitä halua deittailla, mutta samaan aikaan kuitenkaan et ole yhtään sen häävimpi kuin hekään, koska joudut maksamaan siitä, että saat mieleistäsi seuraa. No, mutta toki kukin tavallaan...😂

Mä sanoin jo miehen mielipiteen maksamisesta. Saa niin tehdä, en tuomitse. Olen niin saamarin nirso että naisetkin kelpaa vain kun oikeasti haluavat. Siitä seurauksena joskus kuivaa ja toisinaan oikein kivaa.

Vierailija
90/115 |
19.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et sinä sitä pillua oikeasti saa keneltäkään naiselta, et edes niiltä maksullisilta naisilta koska olet ruma luuseri runkkari kiltti mies.

Vierailija
91/115 |
19.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

lol kaikkea se tero terävinkynä sitten keksii *ei saa naurua loppumaan* - maha kipeä!!! älä tee enää näitä aloituksia pliiiiiiiiiiiidee on sulla naisa on on on monta on!!

säkin olet vaan yxi mun sugarboy <3 - aikuisten miesten lisäbonus. hyvin sä vedät. paitsi silloin, kun et.

Vierailija
92/115 |
19.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

ap on ihan järkyttävän ruma *varma tieto* eikä kukaan kävisi sen kanssa edes kahvilla ilmaiseksi saati sitten sxiä!!!

Vierailija
93/115 |
19.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No on se sullakin ongelmat.

Miksi muiden mielipiteet tuntuu susta yhtään mitään?

Mun puolesta käy vaikka mopin kanssa treffeillä. Evvk.

Nyt sä laitoit pissaamaan mun housuihin - kiiiiiiiiiiiiiiiiiitos - geee wizzz - uudet housut - vaihtoon! Onneksi ei ollut kahvia suussa, niin olisi tietsikkakin entinen!! REPSSSS

Vierailija
94/115 |
19.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

lol mikä aloitus -

joku mammanpoika kellarista kirjoittelee mielikuvitusvalloituksistaan

Vierailija
95/115 |
19.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

just miksi naiset ovat täällä näin ilkeän katkeria jos mies sanoo että tykkää nuoremmista kuin itse on.

what's the problem?

Vierailija
96/115 |
19.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta kuulostaa ihan järkevältä vaihtoehdolta.

Vierailija
97/115 |
19.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

kai sä voisit tykätiä ihan rauhassa jos et hakisi niiltä aikuisilta naisilta jatkuvasti hyväksyntää mamas boy... ;)

useammat tykkää vanhemmista naisista ko nuoret on niin tyhmiä vielä....

Vierailija
98/115 |
19.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luulenpa, että se sinun "tasosi" on aika pitkälti kuviteltua...

Vierailija
99/115 |
19.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

kai sä voisit tykätiä ihan rauhassa jos et hakisi niiltä aikuisilta naisilta jatkuvasti hyväksyntää mamas boy... ;)

useammat tykkää vanhemmista naisista ko nuoret on niin tyhmiä vielä....

Sori mutta ei pidä kyllä paikkaansa. Aika vihamielistä tekstiä muutenkin.

Kyllä nuoret neidot viehättää.

T.m 36

Vierailija
100/115 |
19.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Luulenpa, että se sinun "tasosi" on aika pitkälti kuviteltua...

En usko että kuvittelen kaiken, koska niin kuin sanoin niin minulla ei ole mitään ongelmia saada seuraksi 30v tai 40v naisia. He eivät vain kiinnosta niin paljoa kuin nuoremmat.

Ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kahdeksan kuusi