Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi valintani paheksuttaa?

Vierailija
19.02.2018 |

Olen 44-vuotias hyvässä kunnossa oleva mies.
En koe että ikäiseni naiset olisivat samalla tasolla kanssani, enkä heitä ole kyllä deittaillutkaan.
Mieluummin vaikka maksan itseäni miellyttävästä seurasta kuin katselen ihmistä jota en koe kiihottavana.
Tässä ei pitäisi olla mitään moralisoitavaa, mutta silti aina löytyy ihmisiä, jotka (useimmiten ovat juuri niitä vanhempia naisia) haukkavat ja solvaavat tämän valintani vuoksi. kysynpähän vaan että miksi?

Kommentit (115)

Vierailija
41/115 |
19.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä ihmeen katkeruus? :D Ettei nyt vaan olisi niin päin, että itselläsi on ikäkriisi. Tajuat nuorempien miesten menevän kohta ohitsesi.

Vierailija
42/115 |
19.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehen näkökulmasta vastattuna en nää mitään syytä miksi tuo olisi väärin win win molemmille osapuolille.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/115 |
19.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikä ihmeen katkeruus? :D Ettei nyt vaan olisi niin päin, että itselläsi on ikäkriisi. Tajuat nuorempien miesten menevän kohta ohitsesi.

Eivät he selvästikään ole menneet ohi kun hyvin on riittänyt nuorempaa seuraa. Mutta tämähän nyt ei ollutkaan pointti edelleenkään.

Ap

Vierailija
44/115 |
19.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja kuka sinua paheksuu? Jos elät normaalisti omaa elämääsi haukkumatta muita? Tässä ketjussa itse aloitat haukkumalla toisia ihmisiä, joten tietenkin saat negatiivisia vastauksia.

Jos minä aloitan ketjun, missä sanon, etten pystyisi suhteeseen amismiehen kanssa, vaan olen ollut vain tohtoreiden/myöhemmin tohtoriksi väitelleiden kanssa, koska amistyypit ovat vain niin ällöjä, saisin haukkuja. Tosielämässä en saa, koska elän vain elämääni, enkä kulje toitottamassa mieltymyksiäni muille.

Vierailija
45/115 |
19.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä mäkin välillä nuoria tyttöjä lahjon vällyjen väliin saa vähän piristystä arkeen;)

Vierailija
46/115 |
19.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja kuka sinua paheksuu? Jos elät normaalisti omaa elämääsi haukkumatta muita? Tässä ketjussa itse aloitat haukkumalla toisia ihmisiä, joten tietenkin saat negatiivisia vastauksia.

Jos minä aloitan ketjun, missä sanon, etten pystyisi suhteeseen amismiehen kanssa, vaan olen ollut vain tohtoreiden/myöhemmin tohtoriksi väitelleiden kanssa, koska amistyypit ovat vain niin ällöjä, saisin haukkuja. Tosielämässä en saa, koska elän vain elämääni, enkä kulje toitottamassa mieltymyksiäni muille.

Nyt päästiin ongelman ytimeen. Kyllä mä yritänkin elää vaa omaa elämääni sen kummempaa numeroa siitä tekemättä mutta ei auta. Aina tulee joku moralisoimaan milloin se on joku ulkopuolinen vanhempi nainen kun ollaan ulkona seuralaiseni kanssa, joskus se on seuralaiseni ystävä/ sukulainen jne...

Ap

Vierailija
47/115 |
19.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen hyvinsäilynyt hoikka nainen. Itse suosin myös itseäni nuorempia miehiä, koska he ovat arvomaailmaltaan raikkaampia ja seksissä aivan mahtavia. Nykyinen miesystävä on 13 vuotta nuorempi. Meillä on molemmilla talous kunnossa eli maksamme kulut puoliksi. Erityisesti ikäiseni miehet paheksuvat valintaani. Osaako joku selittää miksi?

Vierailija
48/115 |
19.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta Ap:n käytös on täysin hyväksyttävää.

Hän haluaa seksiä ja rumasta vartalosta on vaikea kiihoittua.

Jos Ap:llä on kivoja kavereita ja vaikkapa lapsia...mihin hän tarvitsee nalkuttavaa akkaa?

N50 v

Vierailija
49/115 |
19.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi jotkut naiset paheksuvat valintaasi AP? Koska monelle naiselle on kova paikka huomata, että miehiä kiinnostaa naisessa vain nuori ikä ja ulkonäkö. Ihan samalla tavalla monia miehiä vituttaa huomata rahojen huvetessa tai työttömyyden koittaessa, että naista on lähinnä kiinnostanut miehen lompakko. Kaikki me halluttaisiin tulla rakastetuksi omana itsenämme, mutta aika harva meistä kai sellaisen rakkauden ikinä kohtaa. Et puheistasi päätelleen sinäkään AP, kerta joudut seurastasi maksamaan.

Vierailija
50/115 |
19.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eivät he selvästikään ole menneet ohi kun hyvin on riittänyt nuorempaa seuraa. Mutta tämähän nyt ei ollutkaan pointti edelleenkään.

Ap

Kai samalla tavalla lahjot kavereitasikin? Toistuvasti tarjoat illan, että ovat seuranasi?

Voi seuraa ostaakin, mutta vähän totuuden vääristelyä, jos samaan aikaan väittää seuraa riittävän. Jos tarvitset niitä lahjoja, niin eihän silloin selvästikään seuraa riitä.

Mitään väärää en tässä kuitenkaan näe.

Mut tiedäks, että oon nopeampi kuin Usain Bolt? Mun auto kulkee ainakin 140 km/h ja Usain ei juokse kuin jotain 40km/h.

Vierailija
51/115 |
19.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ymmärrä miksi joku pahastuisi. Ehkä vanhat ei ymmärrä kun se on vaan ellet ollut "noloa". 

Vierailija
52/115 |
19.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Asiasta huvittunut kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei se ärsytä vaan huvittaa lähinnä. 

Mikä siinä niin huvittaa?

Ap

Se, ettet saa itseäsi miellyttävää seuraa kuin rahalla. Vähän kuin keski-ikäiset neitsytsedät haaveilevat teinineitseistä väittäen olevansa samalla tasolla.

Huvittavaa on myös se, että nuo ap:n sponssaamat naiset olisivat takuulla mieluummin omanikäistensä kanssa. Osa noista naisista saattaa jopa hieman halveksia ap:ta ja pitää tätä vähän naurettavana... Ap:n etu on kuitenkin se, että hänellä on enemmän pätäkkää kuin nuoremmilla miehillä. 

Jos he olisivat mieluummin omanikäistensä kanssa niin miksi he eivät ole? Eikai AP ketään seurakseen pakota.

Vierailija
53/115 |
19.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nyt päästiin ongelman ytimeen. Kyllä mä yritänkin elää vaa omaa elämääni sen kummempaa numeroa siitä tekemättä mutta ei auta. Aina tulee joku moralisoimaan milloin se on joku ulkopuolinen vanhempi nainen kun ollaan ulkona seuralaiseni kanssa, joskus se on seuralaiseni ystävä/ sukulainen jne...

Ap

En usko. Ellet oikeasti liiku ihan räikeästi prostituoidun näköisen naisen kanssa, en usko, että kukaan ulkopuolinen kiinnittää huomiota saati puuttuu asiaan. Suomessa!!!

Eikä päin naamaa kommentoi ne seuralaisten ystävätkään. Sinähän olet nuoren näköinen, miksi he edes ajattelisivat mitään?

Selvä provo.

Vierailija
54/115 |
19.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vedä kätees, älä käytä toisen ruumista siihen.

Mulle on tärkeää että molemmat nauttii ja pidän kyllä huolen siitä ja voin antaa hyvälle seuralle myös sponssia. Se ei ole keltään pois.

Ap

Joo ja tämän hyvän seuran nauttiminen nähdään siitä että sun tarvii vielä sponssata niitä rahallisesti.

Vierailija
55/115 |
19.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

En usko. Ellet oikeasti liiku ihan räikeästi prostituoidun näköisen naisen kanssa, en usko, että kukaan ulkopuolinen kiinnittää huomiota saati puuttuu asiaan. Suomessa!!!

Eikä päin naamaa kommentoi ne seuralaisten ystävätkään. Sinähän olet nuoren näköinen, miksi he edes ajattelisivat mitään?

Selvä provo.

Jos seuralainen on selvästi alaikäinen, silloin joku ulkopuolinen voisi puuttua. Ei muuten

Taidettiin taas pudota Ikiksen ansaan.

Vierailija
56/115 |
19.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä olen hyvinsäilynyt hoikka nainen. Itse suosin myös itseäni nuorempia miehiä, koska he ovat arvomaailmaltaan raikkaampia ja seksissä aivan mahtavia. Nykyinen miesystävä on 13 vuotta nuorempi. Meillä on molemmilla talous kunnossa eli maksamme kulut puoliksi. Erityisesti ikäiseni miehet paheksuvat valintaani. Osaako joku selittää miksi?

Väärältä henkilöltä kysyt nyt kun en yli 30v naisista oikein välitä niin ihan sama keiden kanssa ovat mutta sama ongelmahan sulla sitten kuitenkin on kun mulla. Siihen jos vastaus löytyis.

Ap

Vierailija
57/115 |
19.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No on se sullakin ongelmat.

Miksi muiden mielipiteet tuntuu susta yhtään mitään?

Mun puolesta käy vaikka mopin kanssa treffeillä. Evvk.

Vierailija
58/115 |
19.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Väärältä henkilöltä kysyt nyt kun en yli 30v naisista oikein välitä niin ihan sama keiden kanssa ovat mutta sama ongelmahan sulla sitten kuitenkin on kun mulla. Siihen jos vastaus löytyis.

Ap

Mulla ei kyllä ole mitään potenssiongelmaa.

Vierailija
59/115 |
19.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Asiasta huvittunut kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei se ärsytä vaan huvittaa lähinnä. 

Mikä siinä niin huvittaa?

Ap

Se, ettet saa itseäsi miellyttävää seuraa kuin rahalla. Vähän kuin keski-ikäiset neitsytsedät haaveilevat teinineitseistä väittäen olevansa samalla tasolla.

Huvittavaa on myös se, että nuo ap:n sponssaamat naiset olisivat takuulla mieluummin omanikäistensä kanssa. Osa noista naisista saattaa jopa hieman halveksia ap:ta ja pitää tätä vähän naurettavana... Ap:n etu on kuitenkin se, että hänellä on enemmän pätäkkää kuin nuoremmilla miehillä. 

Jos he olisivat mieluummin omanikäistensä kanssa niin miksi he eivät ole? Eikai AP ketään seurakseen pakota.

Tämä! yrittäkää hyväksyä asia niitten vihreitten katkeran kitkerien lasienne takaa

Vierailija
60/115 |
19.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No lähinnä tuossa mietityttää ne maksulliset naiset, miten vapaaehtoisesti ovat tekemässä sitä. Sinusta sinänsä ei ole mitään mielipidettä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kuusi kolme