Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi valintani paheksuttaa?

Vierailija
19.02.2018 |

Olen 44-vuotias hyvässä kunnossa oleva mies.
En koe että ikäiseni naiset olisivat samalla tasolla kanssani, enkä heitä ole kyllä deittaillutkaan.
Mieluummin vaikka maksan itseäni miellyttävästä seurasta kuin katselen ihmistä jota en koe kiihottavana.
Tässä ei pitäisi olla mitään moralisoitavaa, mutta silti aina löytyy ihmisiä, jotka (useimmiten ovat juuri niitä vanhempia naisia) haukkavat ja solvaavat tämän valintani vuoksi. kysynpähän vaan että miksi?

Kommentit (115)

Vierailija
1/115 |
19.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

en näe mitään väärää tuossa

Vierailija
2/115 |
19.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikäs siinä jos olet valmis jopa maksamaan seurasta varmaan niin löytyykin helpommin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/115 |
19.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ärsytä mikään, kuvittelet vain.

Vierailija
4/115 |
19.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se ärsytä vaan huvittaa lähinnä. 

Vierailija
5/115 |
19.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen huomannut saman. Ikäisenä naiset ovat aina ensimmäisenä huutamassa siitä että deittailen vain yli 10v nuorempia naisia.

Vierailija
6/115 |
19.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikä siinä niin huvittaa?

Ap

Vierailija
7/115 |
19.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vedä kätees, älä käytä toisen ruumista siihen.

Vierailija
8/115 |
19.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä ymmärrän hyvin, mikset ole varmaan koskaan päässyt ikätasosi alimmallekaan askelmalle.

Vierailija
9/115 |
19.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vedä kätees, älä käytä toisen ruumista siihen.

Mulle on tärkeää että molemmat nauttii ja pidän kyllä huolen siitä ja voin antaa hyvälle seuralle myös sponssia. Se ei ole keltään pois.

Ap

Vierailija
10/115 |
19.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hah, anna mennä vaan minun puolestani, ei haittaa / kiinnosta pätkän vertaa.

Ihan mielenkiinnosta, kerrotko siis ihan yleisesti kaikille ihmisille ympärillesi, että käyt maksullisissa, vai mistä he sen saavat selville? Kuulosta oudolta.

T. N42

Vierailija
11/115 |
19.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä ymmärrän hyvin, mikset ole varmaan koskaan päässyt ikätasosi alimmallekaan askelmalle.

Tässä yksi hyvä esimerkki miten naiset vetevät jostain syystä herneen sieraimeen vaikka eihän tämä ole heiltä pois tai heidän asiansa moralisoida.

Ap

Vierailija
12/115 |
19.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli oletko mielestäsi siis selvästi nuoremman näköinen, vai mitä tarkoittaa hyvässä kunnossa oleminen?

Vierailija
13/115 |
19.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hah, anna mennä vaan minun puolestani, ei haittaa / kiinnosta pätkän vertaa.

Ihan mielenkiinnosta, kerrotko siis ihan yleisesti kaikille ihmisille ympärillesi, että käyt maksullisissa, vai mistä he sen saavat selville? Kuulosta oudolta.

T. N42

En käy maksullisisa. Vaan sponssaan esim. kalliiden lahjojen muodossa miellyttäväksi kokemaani seuraa.

Ap

Vierailija
14/115 |
19.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten sinua haukutaan tai solvataan? Olen 46 vuotias ja hyvässä kunnossa minäkin, ja en katsele nuorempia naisia. Kypsemmät naiset on mun juttu, +50v on nyt kiikarissa. En tiedä paheksuuko joku minua, mutta ainakin mun lapset ovat hyväksyneet tämän naisen täysin. Treffasin kyllä muutamien 40v naisten kanssa, mutta tämä sopivasti vanhempi vei minua kuin litran mittaa.

Vierailija
15/115 |
19.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eli oletko mielestäsi siis selvästi nuoremman näköinen, vai mitä tarkoittaa hyvässä kunnossa oleminen?

Myönnän kyllä että tietyt iän tuomat merkit näkyvät jo mutta olen silti vartaloltani hyvässä kunnossa.

Urheilullinen ja lihaksikas. Omat hiukset löytyvät myös ja olen pitkä ihan näyttävän näköinen mies.

Vierailija
16/115 |
19.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikä siinä niin huvittaa?

Ap

Se, ettet saa itseäsi miellyttävää seuraa kuin rahalla. Vähän kuin keski-ikäiset neitsytsedät haaveilevat teinineitseistä väittäen olevansa samalla tasolla.

Vierailija
17/115 |
19.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle taas naisten ikä merkkaa lopulta hyvin vähän. Ulkonäkö vaikuttaa jonkin verran, en voisi katsella mitään tosi rumaa. Luonteella on ratkaisevin merkitys kuinka pitkäksi tai lyhyeksi tuttavuus menee. Maksullisia en ole koskaan ajatellut vaihtoehtona. Heppi ei sellaisista innostu niin ei ole mitään mieltä maksaa. Jos joku haluaa käyttää maksullisia niin en tuomitse. Mun mielestä bordellien pitäisi olla laillisia.

Vierailija
18/115 |
19.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niinhän se menee hyvin säilyneet vanhemmat miehet yleensä katsovat selvästi nuorempia

Vierailija
19/115 |
19.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulle taas naisten ikä merkkaa lopulta hyvin vähän. Ulkonäkö vaikuttaa jonkin verran, en voisi katsella mitään tosi rumaa. Luonteella on ratkaisevin merkitys kuinka pitkäksi tai lyhyeksi tuttavuus menee. Maksullisia en ole koskaan ajatellut vaihtoehtona. Heppi ei sellaisista innostu niin ei ole mitään mieltä maksaa. Jos joku haluaa käyttää maksullisia niin en tuomitse. Mun mielestä bordellien pitäisi olla laillisia.

Onko luetun ymmärtäminen sulle kovinkin haastavaa?

En siis käy maksullisissa vaan sponssaan annan esim. lahjoja miellyttävälle seuralle.

Ap

Vierailija
20/115 |
19.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap on varmaan sellainen "nuorekkaaksi kehuttu" tms.

LoLz.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kaksi kuusi