Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä ihmettä Lidl? En saanut yhtä olutta, kun henkkarit kotona

Vierailija
19.02.2018 |

Olin siis jättänyt kännykän laturiin ( asumme Lidlin lähellä) ja henkkarit on kännykkäkotelossa , mukanani oli vain lompakko ja käteistä. Ostin ruokaa, maitoa jne ja päätin pitkästä aikaa ostaa yhden oluen saunan jälkeen juotavaksi... Ei myyty ! Olen 37v, minulla oli 2v lapsi rattaissa ja naamataulu on luokkaa "Kikka Vaara" .
Piti sitten laittaa miehelle viesti, että hae töistä tullessasi minulle yksi olut .

Kommentit (43)

Vierailija
41/43 |
19.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meillä onkin hyvin naurettava laki asiassa.

Itse 51v, harmaapäinen, en käytä alkoa en tupakkaa enkä ole koskaan, mutta tuo juttu minustakin mitä älyttömintä.

Naurettava tai ei, on kyllä minustakin sitä ensimmäistä, mutta pakko sitä on noudattaa. Myyjä ei ole tehnyt mitään väärää tässä kohdin.

Vierailija
42/43 |
19.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Meillä onkin hyvin naurettava laki asiassa.

Itse 51v, harmaapäinen, en käytä alkoa en tupakkaa enkä ole koskaan, mutta tuo juttu minustakin mitä älyttömintä.

Naurettava tai ei, on kyllä minustakin sitä ensimmäistä, mutta pakko sitä on noudattaa. Myyjä ei ole tehnyt mitään väärää tässä kohdin.

Laki kieltä myymästä alkoholijuomia alle 18-vuotiaalle ja sillä selvä.

Ohjeistuksena voi sitten olla, että alle 30-vuotiailta vaikuttavilta pitää kysyä paperit. Siis "vaikuttavilta". Ja nyt sitten joku voisikin määritellä termin "alle 30-vuotiaalta vaikuttava". Aivan, ei taida onnistua.

Mitään lain rikkomista ei tapahdu, vaikka myisi sen kaljan 18-vuotiaalle, ilman paperien tsekkausta. Jos joku urputtaa, voi sanoa, että se vaikutti yli 30-vuotiaalta. Lakia rikotaan vasta, jos ostaja on alle 18-vuotias. 37-vuotiasta ei voi sekoittaa alle 18-vuotiaaseen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/43 |
19.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Gonamies kirjoitti:

Lakia rikotaan vasta, jos ostaja on alle 18-vuotias. 37-vuotiasta ei voi sekoittaa alle 18-vuotiaaseen.

Tästä olen vahvasti eriävää mieltä.

Kelan työtekijä kysyi minulta että haetko lapsilisää molemmille? Kun olin vaimon (sillon noin 37v) ja tyttären (9v) kanssa hakemassa tyttärelle lapsilisää. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kahdeksan viisi