Parin päivän päästä alkaa taas se jokakuukautinen itku ja hammasten kiristys. :(
Ei taaskaan tärppiä, ja minä lannistun taas siitä. Sitten on mies taas hätää kärsimässä, ei varmaan enää kauaa jaksa minun surkutteluani katsella.
No tutkimuksissa ollaan ja toivon hartaasti, että syy hedelmättömyyteen löytyy ja että se on helposti korjattavissa. bd
Kommentit (6)
rinnat aivan hirvittävän kosketusarat. Ja rinnoissa ei ole muuta kuin tavallisia menkkoihin viittaavia vihlaisuita. :(
-ap
Kohta 3 vuotta takana yritystä. Kolme keskenmenoakin koettu. Ja varmaa syytä tälle ei ole löytynyt.
Kyllä se joka kuukautinen pettymys jää jossakin määrin pois jos/kun saa tietää, että luomumahdollisuuksia ei juurikaan ole. Ei ehkä kuulosta kamalan lohduttavalta, mutta kuitenkin... Samoin seksielämä palasi ajan kanssa meillä ihan hyväksi, kun ei enää " ollut pakko" , kun ei sillä tavalla lapsia tehty kuitenkaan. Stressit, toivo ja pettymykset keskittyy sitten näihin hoitojaksoihin...
En minä sille pettymykselle keksi mitään patenttiratkaisua. Niin se on elettävä läpi niinkuin muutkin elämän murheet :( Tosin itse ei vielä olla annettu periksi, vaan hoidot jatkuvat. Ollaan kyllä puhuttu jo etukäteen siitäkin, missä vaiheessa mahdollisesti olisi annettava periksi, ja mitä sen jälkeen tapahtuisikaan, mutta varmasti se silti tulisi olemaan raskas ratkaisu. Meillä on nyt ollut lapsen yritystä neljä ja puoli vuotta.
Toivottavasti tulet vielä raskaaksi.