Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Laihduttaminen ilman suurta ylipainoa ( normaalipainon ylärajalta hoikaksi) todella vaikeaa

Vierailija
18.02.2018 |

Harrastan liikuntaa muutenkin todella paljon ja liikunta ei todellakaan laihduta. Olen aina ollut sitä mieltä, että laihduttaminen on helppoa, kunnes itse 40 täytettyni huomasi, että olin saanut sen 10 kiloa sitten nuoruusvuosien. Ja vaikka en edelleenkään ole tilastollisesti ylipainoinen, niin en tuntenut itseäni enää itsekseni. No, ajattelin että helposti pääsen takaisin "omaksi itsekseni" kun jätän turhat herkut ja viinit yms pois ja teen ruokavaliooni järkevät muutokset. Nyt olen 3-4 kk tarkkaillut syömisiäni ja en ole laihtunut kuin 2 kg. Ja todellakin syön terveellisesti. Kasviksia, ei paljon hiilihydraattreja, hyviä rasvoja ei alkoholia, kerran parissa viikossa vähän herkkua. Pääsääntöisesti syön kanaa, kalaa, kasviksia. Ei rasvaisia kastikkeita tai kermaperunoita yms. Ranskalaisten tilalle kasvikset jne. Ei rasvaisia juustoja tai makkaroita, ei sokeripitoisia mehuja tai limuja, ei erikoiskahveja joista tulisi helposti kaloreita. Annoskoot kohtuullisia ja en todellakaan ole pitänyt mitään typeriä nälkäkuureja vaan koettanut järkevillä muutoksilla muuttaa tilannetta. En jumankauta ymmärrä, että mitä enää pitäisi tehdä. Ja aiemmin olen syönyt siis todella paljon karkkia ja ollut perso mm. leivonnaisille. Luulin, että niistä luopumalla kaikki käy todella helposti. Nyt todella masentaa. 6 kg pitäisi saada pois vielä.

Kommentit (61)

Vierailija
61/61 |
07.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi viisi neljä