Nettitreffailun helppous ulkopuolisten silmissä?
Miksi on usean mielestä nettitreffailu ja siitä lähtevät mahdolliset suhteet ovat jotenkin liian helppoa? Usein olen törmännyt "helppoahan se on nykyään netistä!" -tyyliseen asenneilmastoon.
Sama ogiikka ei kuitenkaan sitten päde vastakysymykseen, että miksi tanssilava tai yökerho olisi jotenkin vaikeampi? Kuitenkin enemmän kumppaniehdokkaita kerralla, ihmiset vastaa kun niiltä kysyy ja mahdollisuus lähikontaktiin välittömästi esim. tanssin muodossa. Nettimaailmahan on periaatteessa vain yksi "turha" välivaihe päästä näkemään joku kasvokkain.
Itselle sitä helpotusta on tullut toki ajankäytöllisesti, kun työn ja harrastusten ohella ei ole aikaa liikaa. Mutta jotenkin ärsyttää jonkun vanhan liiton tanssilavasonnin vähättely aiheesta. Ikään kuin ihmisten tutustuminen pidemmän kaavan mukaan ja taustatietoineen olisi oikeasti helpompaa, kuin hetkessä ihmisen hurmaaminen kun molemmat pienissä nousuissa.
Kommentit (23)
Minun on noissa jotenkin vaikea lukea naisia, kun en oikein tiedä että pitäisikö sitä tapaamista puskea vai ei. Tekisi mieli tavata suhteellisen pian, jotta kemia tai sen puute selviää. Viestittelytasolle jämähtäminen johtaa aina väistämättä yhteyden katkeamiseen. Toisaalta en halua painostaa mihinkään. Vaikea löytää sitä balanssia. Noh, ehkä nainen ehdottaa itse tapaamista jos kiinnostaa tarpeeksi.
gsdfgsdfgsd kirjoitti:
Minun on noissa jotenkin vaikea lukea naisia, kun en oikein tiedä että pitäisikö sitä tapaamista puskea vai ei. Tekisi mieli tavata suhteellisen pian, jotta kemia tai sen puute selviää. Viestittelytasolle jämähtäminen johtaa aina väistämättä yhteyden katkeamiseen. Toisaalta en halua painostaa mihinkään. Vaikea löytää sitä balanssia. Noh, ehkä nainen ehdottaa itse tapaamista jos kiinnostaa tarpeeksi.
Minä ainakin naisena sillä vastapuolella tykkäsin kyllä, jos mies päivän parin viestittelyn jälkeen laittoi että "olisi kiva nähdä". Ei se ole painostamista.
Tietysti jos mies ei malttanut yhtään viesteillä, että kuka olen ja mitä teen vapaa-ajalla, vaan alkoi heti ehdottamaan tapaamista saman tien, niin tuli vaikutelma että seksiä oli vailla, kun millään muulla ei näemmä ollut väliä kuin että oli naispuolinen eikä aivan susiruma..
En usko, että he oikeasti kuvittelevat eli ajattelevat yhtään mitään vaan heille nettideittipalsta on kuin verkkokauppa. He selaavat profiileja tyyliin "joo, ehdottomasti joo, WOW!, panisin, ei, ei, ei ikinä, ooh baby, tahtoo!, menettelee, ehkä hätätilassa, jooei, ei tuokaan..." jne. Ja kaikille, joiden kohdalla reaktio on muu kuin "ei" lähtee flirtti tai yhden lauseen viesti saman tien. Eivät he vaivudu lukemaan näiden naisten toiveita tai kriteerejä. Heille riittää tieto, että nuoria ja kauniita naisia on olemassa ja he pommittavat näitä minkä ehtivät. Ja koska niitä on olemassa, niin kukapa mies sitä ikäistään alkaisi etsiä...