Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jere Karalahti vangittiin

Vierailija
09.11.2007 |

Espoon käräjäoikeus on vanginnut Jere Karalahden todennäköisin syin epäiltynä törkeästä huumausainerikoksesta.

Poliisi otti kohutun jääkiekkoilijan kiinni viime tiistaina Oulun Kärppien harjoituksista. Karalahtea on kuulusteltu tiiviisti joka päivä pidätyksen jälkeen.

Poliisi vaati vangitsemisoikeudenkäyntiä käsiteltäväksi suljetuin ovin ja asiakirjoja salaisiksi. Karalahti itse toivoi avointa oikeudenkäyntiä julkisuudessa liikkuvien huhujen vuoksi. Käräjäoikeuden tuomari päätti kuitenkin, että tutkinnallisista syistä juttu käsiteltiin suljetuin ovin.

Vangitseminen liittyy suuren rikosjuttukokonaisuuden tutkintaan. Karalahden kokaiiniyhteyksistä on tiettävästi tihkunut poliisille vihjeitä jo jonkin aikaa. Miehen epäillään liikkuneen piireissä, jotka ovat olleet yhteyksissä kokaiinin myyntiin.

Kommentit (37)

Vierailija
21/37 |
02.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suomalaiset tykkää lynkata näitä karpaaseja kerta toisensa jälkeen paskaa niskaan ja nauravat ringissä toisen edeottamuksille... Tosi surkee henki.

Mitä te teitte Myllyllälle tai Mäkikotkalle? 

Ihan pellemeininkiä. Myllylä on tyyliin Suomen paras hiihtäjä ja minkä kohtalon se sai tässä maassa missä kansa vihaa sankareitaan tai rakastaa niiden vihaamista ja alennustilaa. Koulukiusaajamaa.

Onneksi kaikki ei ole samalaisia kuin nää kiusaajat. 

Mitä toikin nyt auttaa yhtään ketään? Joutuu oikeuteen. Miten toi auttaa ja estää mitään? 

Ai Suomen kansa on syyllinen Myllylän sydänpysähdykseen tai Nykäsen haimatulehdukseen? Herrat ihan itse ovat syyllisiä. Toki lehdistö riepotteli molempia liikaa myydäkseen lehtiä, mutta eipä sekään suomalaisten vika ole. Jerekin ollut kuolemkielissä jo ainakin pari kertaa, kenen syy? 

Vierailija
22/37 |
02.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noi lehtiotsikot ja tämmösestä asioista julkinen nöyryytys pahentaa vain tilanteita. 

Miettikää miltä jostain mäkikotkasta on tuntunut tai Myllylästä aikoinaan. Varmaan tosi noloa ja tää palvelee vain kiusaamista. Pitäisi kieltää nää tän kaltaiset "uutiset". 

Ei palvele yhtään mitään. Koulukiusamista sanon mä. Aina kun näitä uutisia tulee, niin se on kuin laillinen lupa haukkua ihmisitä. Ei kyllä ole kristillistä tai mutenkaan hyviin tapoihin kuuluvaa meininkiä. 

Eiköhän siinä itse kukin tiedä että tuli töppäiltyä, niin paskaako siinä enää jankuttaa asiasta. 

Toki teille tulee parempi mieli ku saatte riekkua.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/37 |
02.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei noita huumerikollisia voi oikein kunnioittaa.

Sitten toisaalta maassa jossa on laulettu kunnioittavaan sävyyn salakuljettajille lauluja. Viinan trokareita kunnioitettiin ennenvanhaan tosi paljon Suomessa. 

Monen varakkaan suvun rahat tai alkupääoma on hankittu trokaamalla viinaa. Niin se ei sitten ole paha asia?

Monia kunnioitetaan vaikka rahat on hankittu vääryydellä aikoinaan. Sepä se on. Kun kiinni ei saa jäädä ja nekin jotka aikoinaan jäi kiinni, niin ei heitä loattu. Olivat kansan sivistysmiehiä.

Alkoholi oli laitonta niihin aikoihin Suomessa.

Minä en näe näitä huumerikollisia yhtään erilaisempina kuin salakuljettaja Laitinenkaan oli.

Vierailija
24/37 |
02.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Noi lehtiotsikot ja tämmösestä asioista julkinen nöyryytys pahentaa vain tilanteita. 

Miettikää miltä jostain mäkikotkasta on tuntunut tai Myllylästä aikoinaan. Varmaan tosi noloa ja tää palvelee vain kiusaamista. Pitäisi kieltää nää tän kaltaiset "uutiset". 

Ei palvele yhtään mitään. Koulukiusamista sanon mä. Aina kun näitä uutisia tulee, niin se on kuin laillinen lupa haukkua ihmisitä. Ei kyllä ole kristillistä tai mutenkaan hyviin tapoihin kuuluvaa meininkiä. 

Eiköhän siinä itse kukin tiedä että tuli töppäiltyä, niin paskaako siinä enää jankuttaa asiasta. 

Toki teille tulee parempi mieli ku saatte riekkua.

En jaksa näitä huumehemmoja oikein sääliä ja sympata. Aikuinen mies tietää ja tekee omat valintansa. Ei kukaan siihen pakota. Ja mitä tulee MYllylään niin aika karmeaa oli perheen elämä tämän alkoholistin kanssa. Ei riitä sympatia sinnekään. Ja itse se Myllylä päätti dopingia vetää, ei kukaan pakottanut. Omien valintojensa kanssa pitää vaan elää. Joten turha syyttää kansaa. Aikuiset miehet tekivät omat valintansa. Oma on vastuunsa.

Vierailija
25/37 |
02.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suomalaiset tykkää lynkata näitä karpaaseja kerta toisensa jälkeen paskaa niskaan ja nauravat ringissä toisen edeottamuksille... Tosi surkee henki.

Ihan pellemeininkiä. Myllylä on tyyliin Suomen paras hiihtäjä ja minkä kohtalon se sai tässä maassa missä kansa vihaa sankareitaan tai rakastaa niiden vihaamista ja alennustilaa. Koulukiusaajamaa.

Mitä toikin nyt auttaa yhtään ketään? Joutuu oikeuteen. Miten toi auttaa ja estää mitään? 

Karalahti on HUUMERIKOLLINEN ja sietääkin joutua tuomiolle kaikesta aiheuttamastaan haitasta.

Vierailija
26/37 |
02.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Narkki mikä narkki. Älä edes odota muuta. 

Vierailija
27/37 |
02.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En jaksa näitä huumehemmoja oikein sääliä ja sympata. Aikuinen mies tietää ja tekee omat valintansa. Ei kukaan siihen pakota. Ja mitä tulee MYllylään niin aika karmeaa oli perheen elämä tämän alkoholistin kanssa. Ei riitä sympatia sinnekään. Ja itse se Myllylä päätti dopingia vetää, ei kukaan pakottanut. Omien valintojensa kanssa pitää vaan elää. Joten turha syyttää kansaa. Aikuiset miehet tekivät omat valintansa. Oma on vastuunsa.En jaksa näitä huumehemmoja oikein sääliä ja sympata. Aikuinen mies tietää ja tekee omat valintansa. Ei kukaan siihen pakota. Ja mitä tulee MYllylään niin aika karmeaa oli perheen elämä tämän alkoholistin kanssa. Ei riitä sympatia sinnekään. Ja itse se Myllylä päätti dopingia vetää, ei kukaan pakottanut. Omien valintojensa kanssa pitää vaan elää. Joten turha syyttää kansaa. Aikuiset miehet tekivät omat valintansa. Oma on vastuunsa.

Sä et jaksa. Se on huomattu ettei kaikki jaksa tai osaa. Helpompi niin jotenkin. 

Mä tulen kovista oloista. En ole suomalainen, mun lähtökohdat on ne mistä mun isoisä selvisi toisessa maailmasodasta kovista taisteluista, jossa joka päivä henki oli hiuksen varassa. Mä opin jaksamaan kovilla alueilla pienestä asti. Me ollaan eri lähtökohdista. Sulla on varaa olla jaksamatta, mutta mun pitää jaksa vielä vanhanakin. 

Se osa musta joka on suomalainen se jaksaa, koska kun sä jäät tuleen makaamaan, niin sinne jäät. 

Mä jaksan ymmärtää täysin Jereä. Oon elämässä oppinut katsomaan toisten sisästä asioita ja ymmärtämään millasta on. Ymmärrän hyvin sunkin että et jaksa. Suurin osa teistä ei jaksa mitään, edes viedä roskia kun käsketään. Sellasta se nuoremman väestön osa on, kun kaikki on pedattu valmiina. 

Mä sanon et sun on alettava jaksamaan. Ymmärtämään muita ja antamaan anteeksi muille. 

Ymmärän mun isoisää, joka tappo sodassa ja joutui tekemään tosi väärin muita ihmisä kohtaan. Hänellä ei ollut annettu vaihtoehtoja kun tuhota oman aatteensa veljiä, veli veljeä vastaan. Yleisesti miehillä ei ole edelleenkään vaihtoehtoja tai valintoja ja moniin asioihin miehet on pakotettu mm maanpuolustusvelvolliseksi, koska muuten menetät kunnias. Se on pakko. Vaihtoehtoja ei miehile ole edelleenkään macho-kultuurissa. 

Myllylät ja muut ajettiin alkoholismiin juuri noiden lehtiotsikoiden takia. Perheet kärsii näistä lehtiotsikoista ja häpeäkultuurista joka liittyy suomalaiseen macho-kultuuriin. Siinä tapetaan pahimmillaan koko perhe, kun riepotellaan julkisesti yksityisasioita lehtien otsikoilla. Siinä mielessä lehdilläkin olisi ihan velvollisuuksia olla julkaisematta kaikkea joka kuuluu yksityisasioihin. 

Sä väität että Suomessa miehillä on vapaus ja vastuu, mä taas väitän että miehillä ei edelleenkään ole mahdollisuutta olla muuta kuin mies. 

Heiltä on otettu pois oikeus tehdä omat valintansa. Ja sä et jaksa. Siinä on meillä isänmaantoivo joka ei jaksa. Potkujako odotat perseelle, että alat jaksamaan!? Häh?

Vierailija
28/37 |
02.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Narkki mikä narkki. Älä edes odota muuta. 

Noin on aivovamma. Ei tartte ajatella pidemmälle, kun ei jaksa.

Vierailija
29/37 |
02.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Karalahti on HUUMERIKOLLINEN ja sietääkin joutua tuomiolle kaikesta aiheuttamastaan haitasta.

Oikeusvaltiossa tutkitaan ensin asia onko huumerikollinen vai ei. 

Ei ole vielä. Joten suuta soukemmalle nyt poju.

IHan yksinkertaisia asioita. Ensin tutkitaan sitten hutkitaan. Se että on ollut ennen ei tarkoita että on nyt, vaikka olisikin hyvin todennäköisesti. Niin antaa oikeuden ensin tehdä päätös. 

Jotavaa suunsoittamista ja lynkkamista tollanen. Sää oot muuten yksi kiusaajahenki joka nimittelee ja leimaa ihmistä. Mieti sitä että haluutko olla tollanen nimittelijä ja ilkkuja? 

Lehtiotsikot yllytti sua ja sulla ei ollut vastuuta yhtään. Et malttanut mieltäsi.

Vierailija
30/37 |
02.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En jaksa näitä huumehemmoja oikein sääliä ja sympata. Aikuinen mies tietää ja tekee omat valintansa. Ei kukaan siihen pakota. Ja mitä tulee MYllylään niin aika karmeaa oli perheen elämä tämän alkoholistin kanssa. Ei riitä sympatia sinnekään. Ja itse se Myllylä päätti dopingia vetää, ei kukaan pakottanut. Omien valintojensa kanssa pitää vaan elää. Joten turha syyttää kansaa. Aikuiset miehet tekivät omat valintansa. Oma on vastuunsa.En jaksa näitä huumehemmoja oikein sääliä ja sympata. Aikuinen mies tietää ja tekee omat valintansa. Ei kukaan siihen pakota. Ja mitä tulee MYllylään niin aika karmeaa oli perheen elämä tämän alkoholistin kanssa. Ei riitä sympatia sinnekään. Ja itse se Myllylä päätti dopingia vetää, ei kukaan pakottanut. Omien valintojensa kanssa pitää vaan elää. Joten turha syyttää kansaa. Aikuiset

Sä väität että Suomessa miehillä on vapaus ja vastuu, mä taas väitän että miehillä ei edelleenkään ole mahdollisuutta olla muuta kuin mies. 

Heiltä on otettu pois oikeus tehdä omat valintansa. Ja sä et jaksa. Siinä on meillä isänmaantoivo joka ei jaksa. Potkujako odotat perseelle, että alat jaksamaan!? Häh?

Voi kuule, luuletko tosiaan ettei tässä muilla ole mitään ongelmia tai vaikeuksia? On ne minunkin isovanhempani sodassa olleet, isoisät rintamalla sotimassa ja isoäidit kotona, hoitaneet maatilat ja perheen yksin. Älä sä suomalaiselle tule kertomaan mitä vaikeudet tarkoittaa. Helppoahan se olis huumeisiin sekaantua tai viinaa vetää. Se jos mikä on se helppo ratkaisu. Heti on päänsilitteiljöitä ymmrätämässä. Vaikeampaa se on vaikeudet voittaa ilman päihteitä. 

Ja kyllä, Suomessa ei miehen tarvitse vetää viinaa tai ryhtyä huumediileriksi. Myllylällekin tarjottiin töitä ja autettiin. Hälle alkoholi vaan oli niin rakasta, että meni oman perheenkin ohi. Karalahti, on hälläkin elämässä muuta ollut kuin päihteet. Eikä niihin kenenkään ole pakko sekaantua vain sen takia että on MIES. Lopeta tuo näiden päihdehemmojen säälittely, se on pahinta mitä heille voi tehdä. Ymmärtää ja sääliä. Vasta kun heidät pistetään selkä seinää vasten ja vaaditaan sitä vastuuta alkaa paraneminen. Suomessa ihan jokainen voi itse päättää miten elämänsä elää. Ketään ei pakoteta päihteitä käyttämään, se on oma valinta ja oma vastuu.

Vierailija
31/37 |
02.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä ollu eka kerta ja tuskin viimeinen.

Vierailija
32/37 |
02.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todennäköisesti tuo turhake istuu useamman vuoden kiven sisässä ja hyvä niin.

Vierailija
33/37 |
02.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En jaksa näitä huumehemmoja oikein sääliä ja sympata. Aikuinen mies tietää ja tekee omat valintansa. Ei kukaan siihen pakota. Ja mitä tulee MYllylään niin aika karmeaa oli perheen elämä tämän alkoholistin kanssa. Ei riitä sympatia sinnekään. Ja itse se Myllylä päätti dopingia vetää, ei kukaan pakottanut. Omien valintojensa kanssa pitää vaan elää. Joten turha syyttää kansaa. Aikuiset miehet tekivät omat valintansa. Oma on vastuunsa.En jaksa näitä huumehemmoja oikein sääliä ja sympata. Aikuinen mies tietää ja tekee omat valintansa. Ei kukaan siihen pakota. Ja mitä tulee MYllylään niin aika karmeaa oli perheen elämä tämän alkoholistin kanssa. Ei riitä sympatia sinnekään. Ja itse se Myllylä päätti dopingia vetää, ei kukaan pakottanut. Omien valintojensa kanssa pitää vaan elää. Joten turha syyttää kansaa. Aikuiset

Ja mä muuten jaksan tän mun elämän oikein hyvin, kaikista vaikeuksista olen selvinnyt ilman viinaa tai huumeita. Ja niitä vaikeuksia on kyllä riittänyt. Olen osannut myös elättää itseni ja perheeni ilman huumekauppaa. Ihan kouluttautumalla ja menemällä töihin. En usko, että se näille entisille urheilijoillekaan ihan mahdotonta olisi, jos vain tahtoa löytyisi. Tylsäähän se normiarki tietysti on, ei varmasti voi verrata huumekaupan jännittävyyteen. Ainoa mitä mä en jaksa näiden huumeveikkojen paapomista. Se on typerää ja turhaa. Se ei auta heidän paranemistaan yhtään. Se antaa heille vain sen ajatuksen, että päihteiden kanssa saa perseillä niin paljon kuin haluaa ja aina on joku joka ymmärtää ja silittää päätä. Kun ethän sä muuta voi kun olet suomalainen MIES. Aika jännä juttu, kun valtaosa suomalaisista miehistä pärjää ilman päihteitä ja hoitaa oman elämänsä oikein hyvin.

Vierailija
34/37 |
02.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oikeusvaltiossa tutkitaan ensin asia onko huumerikollinen vai ei. 

Ei ole vielä. Joten suuta so

Eikös tuolla Jerellä ole jo ainakin yksi lainvoimainen huumetuomio. Ei tää eka kerta ole.

Vierailija
35/37 |
02.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oikeusvaltiossa tutkitaan ensin asia onko huumerikollinen v

Eikös tuolla Jerellä ole jo ainakin yksi lainvoimainen huumetuomio. Ei tää eka kerta ole.

Kolme niitä jo taitaa olla ennestään.

Vierailija
36/37 |
02.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oikeusv

Kolme niitä jo taitaa olla ennestään.

1997: Kolmen kuukauden ehdollinen vankeustuomio huumeiden käytöstä ja hallussapidosta

2008: Yhden vuoden ja kahdeksan kuukauden mittainen ehdollinen vankeusrangaistus avunannosta törkeään huumausainerikokseen

2008: Sakkorangaistus huumausaineen käyttörikoksesta

Vierailija
37/37 |
02.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivottavasti mätänee vankilaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yksi kaksi