Laihaksi haukkuminen...
Mua haukutaan usein laihaksi, tikuksi, kepiksi, jne. Miksi? Olen 170 cm pitkä ja painan 58kg. Haukkuvat ovat osa ystävääni, työkaverit ja miehen siskoja :(
Pitääkö mun lihottaa itseni?
Kommentit (6)
Pah, kateellisia ovat. Olet hyvissä mitoissa jos vaan olosi on muuten hyvä. Olen sinua muutaman kilon kevyempi, saman pituinen, ja saan myös kuulla laihuudestani. Kumma kyllä en muilta hoikilta ihmisiltä.
edellinen kikka oli :)
jos se ei toimi, niin vaihda ystäviä. He ovat vain kateellisia läskejä.
Nykyisin on hyväksyttävämpää olla lihava kuin laiha
Vierailija kirjoitti:
Nykyisin on hyväksyttävämpää olla lihava kuin laiha
Laihuus on eri asia kuin normipainoisuus. Mutta joo nykyään normaalipainoinen= laiha ja lihava= kurvikas
Moni lihoo ikääntyessään, joten yksittäisen laihan ihmisen asioilla ei pitäisi kenenkään (kateellisen) päätään vaivata, jollei tämä laiha ole aivan hiljattain näivettynyt. Silloinkin pitää muistaa käytöstavat, hyvänen aika.
Kumma kyllä lihomisestakin saa sitten kuulla... Mitäpä jos pidettäisiin kaikki vain naama kiinni toisten muodoista, jos ei erikseen pyydetä puhumaan?
Tuttua! Sano ihan viattoman näköisesti, että: "Joo niin mä oon aika laiha, mitenköhän voisin lihota? Sultahan mä voisin saada siihen hei hyviä vinkkejä! Mitkä on sun kikat pysyä tolleen pyylevänä?"