Miten varatut olette aloittaneet salasuhteen työpaikalla?
Eli miten homma alkoi/eteni suhteeksi? Kumpi (mies vai nainen) teki aloitteen? Voiko nainen tehdä aloitetta?
Missä näette? Miten pidätte homman salassa?
Kommentit (27)
Me mentiin yleensä etsimään vanhoja laskuja arkistokellariin tai jos varattu sitten siivousvälinekomeroon.
Vierailija kirjoitti:
Minä olin hyvä ystävä nuoremman esimieheni kanssa 1,5v, juttelimme kaikesta, kerroimme viikonlopun parhaat palat, kiukuttelimme huonoina päivinä ja nauroimme toivottomille tapailuyrityksillemme.
Sitten tein yhden laastarini kanssa bänksit ja olin viikon reissussa ystävättäreni kanssa. Kun tulin tuolta olin tietty harmissani tilanteesta ja kypsä kaikkiin miehiin tämä esimieheni toi mulla lounasaikaan mansikoita ja pienen skumppapullon. Olimme tuolloin kaksin toimistolla joten se ei herättänyt huomiota. Sanoi mulle että mut pitäisi viedä Lintsille ja ryöpyttää kunnolla laitteissa. Sovittiin sitten lauantaille treffit. Muut eivät koskaan huomanneet mitään koska olimme hyvin neutraalisti töissä.
Ei koskaan päästy Lintsille saakka vaan jäätiin hänen luokseen. Siitä on loppukeväästä jo 22 vuotta ja vielä yhdessä:)
Ja vieläkään muut eivät ole huomanneet mitään...?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Harva työnantaja hyväksyy työpaikan salasuhteet, yleensä ne heijastuvat ikävällä tavalla työryhmän ilmapiiriin.
Lopputuloksena joku yleensä vaihtaa työpaikkaansa, lisäksi seksuaalinen häirintä on kielletty... kovin yksipuolinen oletus ihastumisesta voi kääntyä häirinnäksi.Meinaatko että tarvitaan työnantajan lupa suhteeseen ? Ei työntekijöiden keskinäisiä suhteita voi kieltää, mietipäs nyt vähäsen. Eri asia jos kyse on alainen-pomo -asetelmasta.
Ei voi kieltää mutta parisuhteet eivät saa näkyå työpaikalla. Työpaikka on työpaikka eikä mikään irtoperäisten kutemispaikka.
Meillä esimies joutui sanomaan kahdelle varatulle työpaikkaromanssista että ei täällä työpaikalla. Tuli rauha.
Vierailija kirjoitti:
Olin ihastunut pari vuotta. Mitenkään en näyttänyt sitä. Sitten tuli työpaikan bileet ja suukot siellä. Sen jälkeen jonkun ajan päästä toiset bileet ja lisää suukkoja. Sitten viestittely johti tunteiden paljastamiseen. Laitoin eron välittömästi vireille. Tajusin ettei aviomieheen mitään tunteita. Salasuhde on. Kukaan töissä ei tiedä. Minä olin aktiivisempi aloitteen tekijä. Joskus varovaiset suukot vaihettu ohimennen. Tavataan minun luonani silloin tällöin. Soitellaan päivittäin.
Ei olisi kamalaa, jos tulisi julki asia. Suhteesta tietää kyllä jo aika moni, mutta ei töissä, vaikka vapaallakin ollaan työkavereiden kanssa tekemisissä. Eronikin on selvä ollut jo ajat sitten.
"Kukaan töissä ei tiedä."
Aivan varmasti tietävät, ja olette yleinen naureskelun/paheksunnan aihe.
Mulla pyörii sama kysymys mielessä kuin ketjun aloittajalla... Mieheni kanssa oltu yhdessä pian 12v ja seksielämä hyvin hiljaista jo pidemmän aikaa. Muuten parisuhde on hyvä, emmekä halua erota. Sovimme jokin aika sitten, että puolin ja toisin on Ok harrastaa seksiä muidenkin kanssa, kunhan rehellisesti sitten kertoo asiasta.
Mua kiinnostaisi yksi itseäni muutaman vuoden vanhempi työkaveri, joka on vapaalla jalalla. Ja siis viisikymppinen mies. Mutta miten saisin asian hänelle kerrottua? Hän tuskin koskaan tekee mitään aloitetta, kun tietää minun olevan naimisissa, eli minun on se pakko tehdä... Pientä kiinnostusta luulisin olevan myös hänen puoleltaan. Pitäiskö mennä suoraan asiaan vai johonkin kahville pyydellä ensin? Osaatteko miespuoliset lukijat auttaa, kumpi toimisi paremmin? Mitään romanttista suhdetta en siis halua, vaan pelkkää seksiä.
Ja moralisoijat olkaa hiljaa, en tee mitään väärin.
Nämä kuhertelut tapahtuvatkin näissä salasuhdekuvioissa. Kun kotona ei voi niin töissä sitten, kun kuvittelevat ettei kukaan huomaa. Lähinnä vastenmielistä muulle työympäristölle...