Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Oiva konsti suklaanhimoon: syön omenan, kun tekee mieli suklaata.

Vierailija
18.02.2018 |

Auttaa!

Kommentit (29)

Vierailija
21/29 |
18.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Samoin auttaa joku muu raikas hedelmä tai se, että pesee hampaat. Pepsodentin makuiseen suuhun ei tee mieli laittaa suklaata, pilaa suklaan maun. 

Pesen aina hampaat ennen syömistä aamulla, enkä maista mitään pepsodenttejä. Silloin kun söin vielä paljon karkkia, kohdistui himo aina johonkin tiettyyn tuotteeseen. Jos söi Fazerinan himoon Kismetin, niin piti silti vielä ostaa se Fazerina. Himo jatkui vielä seuraavana päivänäkin eli ei toiminut sekään ohje, että kun vastustaa mielitekoa 20 minuuttia niin se katoaa. 

Sama minulla! Parhaimmillaan on voinut tehdä mieli jotain asiaa viikon tai parikin, sitten olen mennyt ostamaan :D On aina ärsyttänyt ne ohjeet "syö kunnolla ruokaa niin ei tee mieli" "syö hedelmä tilalle" "makeanhimo menee pian ohi" no ei vaan mene!

Vierailija
22/29 |
18.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Perhana piti mennä ostamaan suklaata jo ajatuksesta että pitäs syödä jotain omenakorviketta. Omena toimii omenana, ei suklaana

Töissä muuten mulla on aina niin, että eväsomenan jälkeen kaipaan palasen suklaata kahvin kanssa

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/29 |
18.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinulle auttaa infinitiivinen oksennuksen syöminen. Ap!

Vierailija
24/29 |
18.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oon päättäny, etten syö, kuin sikaextrakallista Goodio-suklaata (=hyvää!). Ei tuu millään ahmittua, kun ei lompakko kestä.

Vierailija
25/29 |
18.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulla toimii tämä idea siten, että suklaa auttaa silloin kun tekee mieli seksiä mutta sitä ei ole saatavilla.

Tuo oli uutta minulle! Olen aina luullut, että sexiä vain annetaan kun mies sitä haluaa.Vai on kirjoittaja mies?

Vierailija
26/29 |
18.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Samoin auttaa joku muu raikas hedelmä tai se, että pesee hampaat. Pepsodentin makuiseen suuhun ei tee mieli laittaa suklaata, pilaa suklaan maun. 

Pesen aina hampaat ennen syömistä aamulla, enkä maista mitään pepsodenttejä. Silloin kun söin vielä paljon karkkia, kohdistui himo aina johonkin tiettyyn tuotteeseen. Jos söi Fazerinan himoon Kismetin, niin piti silti vielä ostaa se Fazerina. Himo jatkui vielä seuraavana päivänäkin eli ei toiminut sekään ohje, että kun vastustaa mielitekoa 20 minuuttia niin se katoaa. 

Sama minulla! Parhaimmillaan on voinut tehdä mieli jotain asiaa viikon tai parikin, sitten olen mennyt ostamaan :D On aina ärsyttänyt ne ohjeet "syö kunnolla ruokaa niin ei tee mieli" "syö hedelmä tilalle" "makeanhimo menee pian ohi" no ei vaan mene!

Ihanaa, kun kerroit! Ensimmäinen kerta, kun saan tässä asiassa vertaistukea! :D

Vierailija
27/29 |
18.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nykyisin syön aina donitseja, kun tekee mieli suklaata.

Vierailija
28/29 |
18.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voi ristus miten ankeaa. Mä ainakin syön suklaata suklaanhimoon!

Sama. Ja olen opettanut itseni siihen, että perjantaina ostetaan ja syödään 200g Fazerin metsäpähkinä-suklaa levy, sängyssä, yksin, rauhassa hyvän kirjan kanssa! Nautinto!

Suklaanhimoa ei sitten tulekaan, muuta kuin torstaina alan ajatella että huomenna....

Muuten en makeaa syö ollenkaan, vain suklaa maistuu. Painoon ei vaikuta sitä eikä tätä, samana pysyy vuodesta toiseen. (en todellakaan ole ylipainoinen saatti lihava bmi:nkään puolesta). Olen varma että kun kokonaan en kieltäydy hyvästä ja aseta itselleni sääntöjä mitä saa syödä ja mitä ei, on helpompi pysyä hoikkana. Mieliteot  ei kasva ylitsepääsemättömiksi. Normaali tasapainoinen ruokavalio pitää verensokerin stabiilina ja makean himoa ei tule.

Vierailija
29/29 |
18.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voi ristus miten ankeaa. Mä ainakin syön suklaata suklaanhimoon!

Sama. Ja olen opettanut itseni siihen, että perjantaina ostetaan ja syödään 200g Fazerin metsäpähkinä-suklaa levy, sängyssä, yksin, rauhassa hyvän kirjan kanssa! Nautinto!

Suklaanhimoa ei sitten tulekaan, muuta kuin torstaina alan ajatella että huomenna....

Muuten en makeaa syö ollenkaan, vain suklaa maistuu. Painoon ei vaikuta sitä eikä tätä, samana pysyy vuodesta toiseen. (en todellakaan ole ylipainoinen saatti lihava bmi:nkään puolesta). Olen varma että kun kokonaan en kieltäydy hyvästä ja aseta itselleni sääntöjä mitä saa syödä ja mitä ei, on helpompi pysyä hoikkana. Mieliteot  ei kasva ylitsepääsemättömiksi. Normaali tasapainoinen ruokavalio pitää verensokerin stabiilina ja makean himoa ei tule.

Metsäpähkinä?