Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ystävän järkyttävä lemmikki

Vierailija
18.02.2018 |

Olen käymässä ystävälläni ja juomme kahvia ja syömme pullaa, kaikki on hyvin kunnes... ystäväni kissa hyppää pöydälle ja ryhtyy syömään toista pullista. Ystäväni vaan toteaa: ”kato! Se tappaa pullan”
Olen järkyttynyt miten noita lemmikkejä ei voi opettaa käyttäytymään....

Kommentit (24)

Vierailija
1/24 |
18.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

hahaa nyt paljastui kuka levittää koiran myrkkyä kaduille......

Vierailija
2/24 |
18.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aloittaja ei pidä siitä, että kissa syö kahvipöydästä, ja sinä päättelet siitä, että hän myrkyttää koiria? Niinku miten??

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/24 |
18.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aloittaja ei pidä siitä, että kissa syö kahvipöydästä, ja sinä päättelet siitä, että hän myrkyttää koiria? Niinku miten??

no tollaisia noi eläinvihaajat ovat, ei osaa arvostaa yhtään söpöjä kaisanpentuja tai muitakaan... ihan naurettavaa touhua että kissan ei anneta elää kissan elämää, teen tästä elsu ilmoituksen.

Vierailija
4/24 |
18.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menet muutaman kk ikäisen vauvasi kanssa ensimmäistä kertaa kaverisi luo ja lasket kantosängtn maahan niin käveri välittömästi päästää surutta newfoundlandilaisesi kuolaamaan ja nuolemaan lasta ennen kuin ehdit väliin. Miksei koiru muka voi vähän  "hoitaa" lasta . kun se on niin hellyttävää kattella.

Vierailija
5/24 |
18.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

no tollaisia noi eläinvihaajat ovat, ei osaa arvostaa yhtään söpöjä kaisanpentuja tai muitakaan... ihan naurettavaa touhua että kissan ei anneta elää kissan elämää, teen tästä elsu ilmoituksen.

No hyvää päivänjatkoa sinne Porvooseen vaan sitten.

Kaisanpentu olisi kyllä jännä nähdä.

Vierailija
6/24 |
18.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

hei taas,

Minusta tässä ok kyllä elsun paikka... ystävälläni on tämän kauhukissan lisäksi toinenkin kissa ja hän ujuttaa ne välillä toistenta kimppuun ja käskee minun arvata kumpi voittaa.. saattaa soittaa facetime-puhelun, jossa nään tilanteen livenä. Lisäksi hänellä on kani, joka ei saa ruokaa ja vesipullo on usein tyhjä. Olen asiasta kysynyt, mutta ystävä väittää kanin olevan liian lihava ja että sen takia se ei saa ruokaa.. minä en ole eläinvihaaja, niin kuin täällä väitettiin.

Ap

Vierailija
7/24 |
18.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä sitä nyt pitää niuhottaa jos kissa osallistuu kahvihetkiin.

Meidän Mirri on perheenjäsen.

Voi voi jos se nyt vähän haluaa maistaa ja nuolla kermat sun laskiaispullasta.

Vierailija
8/24 |
18.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oot tainnut olla meillä kylässä

Vierailija
9/24 |
18.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

hei taas,

Minusta tässä ok kyllä elsun paikka... ystävälläni on tämän kauhukissan lisäksi toinenkin kissa ja hän ujuttaa ne välillä toistenta kimppuun ja käskee minun arvata kumpi voittaa.. saattaa soittaa facetime-puhelun, jossa nään tilanteen livenä. Lisäksi hänellä on kani, joka ei saa ruokaa ja vesipullo on usein tyhjä. Olen asiasta kysynyt, mutta ystävä väittää kanin olevan liian lihava ja että sen takia se ei saa ruokaa.. minä en ole eläinvihaaja, niin kuin täällä väitettiin.

Ap

laitatko mulle tiedot ystävistäsi whats appiin? :) teen elsin

Vierailija
10/24 |
18.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Järkyttynyt :D Miten kestät elämän suuremmat vastoinkäymiset? Tuo nyt ei kovin vaarallista ole, lähinnä vain ärsyttävää. Yksi minunkin kissoista yrittää toisinaan tulla syömään leipääni, mutta komennan sen joka kerta pois. 

Vierailija
11/24 |
18.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Just kävi Maximum-koira lotkottamassa vettä veskinpöntöstä sen jälken kun isäntä kävi täysistunnolla --- ja nyt se hellästi herättelee teidän viikko sitten syntynyttä Nuuttipoikaa pusutellen

Hah hah ! Maximum tekee vain palveluksen kun pojun immuniteetti vahvistuu jo pienestä.

Vierailija
12/24 |
18.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Just kävi Maximum-koira lotkottamassa vettä veskinpöntöstä sen jälken kun isäntä kävi täysistunnolla --- ja nyt se hellästi herättelee teidän viikko sitten syntynyttä Nuuttipoikaa pusutellen

Hah hah ! Maximum tekee vain palveluksen kun pojun immuniteetti vahvistuu jo pienestä.

samaa mieltä. lapsi pitää totuttaa kaikkeen jo nuoren.

onko koira siis nimeltään maxinus?

Vierailija
13/24 |
18.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo on kyllä törkeää. Kissa oppii hetkessä, ettei ruokapöydässä ja keittiön tasoilla kävellä. Enhän itsekään kävele niillä, joten eivät sitä tee kissanikaan.

Vierailija
14/24 |
18.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksei muka koira voi hoitaa lasta.

Ja kissa leipoa kanelipullia.

Vierailija
15/24 |
18.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei ap - ei kissaa voi kouluttaa...

Vierailija
16/24 |
18.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei kissat osaa leipoa.

Vierailija
17/24 |
18.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

samaa mieltä. lapsi pitää totuttaa kaikkeen jo nuoren.

onko koira siis nimeltään maxinus?

Kiva kun hokasit jutun pointin!

Se on just tuo koiran jänskä nimi !

Vierailija
18/24 |
18.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen käymässä ystävälläni ja juomme kahvia ja syömme pullaa, kaikki on hyvin kunnes... ystäväni kissa hyppää pöydälle ja ryhtyy syömään toista pullista. Ystäväni vaan toteaa: ”kato! Se tappaa pullan”

Olen järkyttynyt miten noita lemmikkejä ei voi opettaa käyttäytymään....

Tommonen lemmikinomistaja on tyhmä joka antaa lemmikkien hyppiä missä sattuu ja tehdä mitä lystää.

Sellaiset ei ansaitse lemmikkiä. Yleensä rajattomat lemmikinomistajat eivät muutenkaan tajua lemmikeistään että kuinka niistä tulee huolehtia ja kasvattaa. Kohdellaan esimerkiksi koiraa kuin jotain taaperoa.

Vierailija
19/24 |
18.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

hei taas,

Ap

Onhan toi jo sen merkki, että kyllä pitää tehdä eläinsuojeluilmoitus. Jos kissa hyppää pöydälle pullaa syömään, niin uskoisi sen olevan merkki siitä että on nälkä! En kyllä ennen ole kissan syövän pullaa, jos syö silloinkin kun on ruokaa niin sit siinä on erilainen kissuliini. Sairas ihminen jättää oman lemmikkinsä ilman ruokaa ja vettä, jos lemmikin pyöreys haittaa, niin sitten kysyä asiantuntevalta lemmikille ruokavaliota joka ei pyöreyttä lisää. Onko kissojen tappelu semmoista että niille tulee jälkeä, vai ns. leikkimäistä, kynnet piilossa olevaa tappelua? Itsellä 2 kissaa, ja tommonen kynnet piilossa-tappelu on normaalia leikkiä meidän kissoille, jossa saatetaan sähistä vähän ja hermostua jo liian tullessa (ja sitten antaudutaan), mutta aina hyvissä väleissä oma-aloitteisesti on noita tullut, viikoittain kerran, kaksi. Harmi jos tommosta ystäväsi tekee, menisin jo vähän rääkkäyksen puoleen. :( 

Vierailija
20/24 |
18.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei kissat osaa leipoa.

Mikäs ei? Nehän voisi talloa taikinassa samalla tavalla kuin siellä laatikossa ulosteissaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yhdeksän kolme