Te muut perheenäidit joilla haluton mies, miten reagoitte tilanteeseen?
Kauanko haluttomuus on kestänyt? Määritelmän mukaan mies on haluton jos seksiä on n kerran kuussa tai harvemmin vaikka vaimo haluaisi useammin.
Kommentit (16)
Mulla oli rakastaja. Mies tietää ja tietää senkin, ettei seksitön liitto pysyisi vuosikausia kasassa. Häntä ei kiinnostanut minkäänlainen seksuaalinen toiminta useampaan vuoteen, kiitos yhden lääkekokeilun.
Nyt menossa kolmas vuosi ilman seksiä tai ylipäänsä läheisyyttä. Syksyllä tulee neljäs vuosi täyteen. Olen hiljaisesti hyväksynyt tilanteen mutta itsetunto on mennyt ja ajattelen ettei kukaan mies minua enää huolisi eli tyydyn tällaiseen kaverisuhteeseen. Haluja kyllä on mutta ne eivät enää kohdistu mieheeni. Jossain määrin olen myös katkera. Masennus kolkuttelee oven takana mutta olen saanut sen vielä pysymään ulkopuolella.
Vierailija kirjoitti:
Mulla oli rakastaja. Mies tietää ja tietää senkin, ettei seksitön liitto pysyisi vuosikausia kasassa. Häntä ei kiinnostanut minkäänlainen seksuaalinen toiminta useampaan vuoteen, kiitos yhden lääkekokeilun.
SSRI?
Vierailija kirjoitti:
Nyt menossa kolmas vuosi ilman seksiä tai ylipäänsä läheisyyttä. Syksyllä tulee neljäs vuosi täyteen. Olen hiljaisesti hyväksynyt tilanteen mutta itsetunto on mennyt ja ajattelen ettei kukaan mies minua enää huolisi eli tyydyn tällaiseen kaverisuhteeseen. Haluja kyllä on mutta ne eivät enää kohdistu mieheeni. Jossain määrin olen myös katkera. Masennus kolkuttelee oven takana mutta olen saanut sen vielä pysymään ulkopuolella.
Mikset ole eronnut? Miten se elämässäsi näkyy että itsetunto on mennyt?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
SSRI?
Jep. Onneksi tilanne koheni, vaikkei palannutkaan koskaan täysin ennalleen.
Toistaiseksi en tee asialle. mitään. Siinäs pihtailee. Lapset ovat vielä niin pieniä ja ollaan molemmat sekaisin arjen pyörityksestä. Vaikka tietty se kyllä huolettaa, että jospa se mies ei ala koskaan enää haluamaan. En tiedä päättyykö tämä sitten lopulta eroon, jos me muututaan vielä etäisemmiksi toisillemme. Koska kysehän ei ole vain seksin puutteesta. Edes läheisyyttä tai yhteistä aikaa ei ole, eikä nuo asiat tunnu toista kiinnostavankaan. Tuntuu, että toinen pelkästä velvollisuudesta käy vain töissä ja tuo joskus ruokakassin kotiin. Sitten hän menee älylaitteineen sohvalle istumaan ja käskee lasta pois luotaan, kun toinen vain haluaisi isältäkin huomiota. Samalla se märisee väsymystään ja ilmoittaa haluavansa ajoissa nukkumaan. Koskaan se ei ole kysynyt, että mites mun väsymyksellä menee. Mähän olen hoitanut kaikki yövalvomiset, mutta juu, eihän mun väsymyksellä ole merkitystä. Ei tässä taida kovin hyvin mennä.
Kerran kuussa? Meillä oli 2,5 viikon tauko seksissä miehen takia ja sanoin miehelle, että jos alkaa kolmas viikko, niin se on siinä. Ymmärrän kyllä jos on sairaana tai on joku muu oikeasti hyvä syy, mutta muuten en. Mies näki, että olen tosissani ja seksiä on ollut sen jälkeen joka toinen ilta, tosin aina minun aloitteestani.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
SSRI?
Lopettiko mies lääkkeen? Täällä yritetty lopettaa monta kertaa mutta se ei onnistu. Haluja on lääkkeen kanssakin ollut satunnaisesti mutta tosiaan - satunnaisesti. Ap
Vierailija kirjoitti:
Kerran kuussa? Meillä oli 2,5 viikon tauko seksissä miehen takia ja sanoin miehelle, että jos alkaa kolmas viikko, niin se on siinä. Ymmärrän kyllä jos on sairaana tai on joku muu oikeasti hyvä syy, mutta muuten en. Mies näki, että olen tosissani ja seksiä on ollut sen jälkeen joka toinen ilta, tosin aina minun aloitteestani.
Onko teillä lapsia? Tuskin on. Tai olet aika ääliö jos 3vk ilman seksiä johtaisi eroon. Ja minulle olisi aivan sama kuin ettei seksiä ole lainkaan jos mies ei koskaan tekisi aloitetta. Sehän olisi selvä osoitus ettei halua enkä kaipaa mitään säälipanoa tai velvollisuusseksiä. Ennemmin masturboin. Ap
Jos tilalla olisi edes läheisyyttä tämän 4-6 vkon välin kestäisi mutta ilman mitään olen ihan loppu. Itse haluaisin vähintään kerran viikossa ja läheisyyttä tietty päivittäin. En vain pysty hyväksymään enkä sopeutumaan, tämä syö naiseuttani tosi pahasti joka hetki.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko teillä lapsia? Tuskin on. Tai olet aika ääliö jos 3vk ilman seksiä johtaisi eroon. Ja minulle olisi aivan sama kuin ettei seksiä ole lainkaan jos mies ei koskaan tekisi aloitetta. Sehän olisi selvä osoitus ettei halua enkä kaipaa mitään säälipanoa tai velvollisuusseksiä. Ennemmin masturboin. Ap
Pakko tähän kommentoida että meillä ei oo ikinä ollut viikkoa pidempää taukoa, ei edes synnytyksen jälkeen. Ja monta lasta on. Ei kaikkien seksihalut häviä lasten myötä!
Eroomaan en kyllä alkais jos yhtäkkiä tulis pitkä tauko mutta selvittäisin kyllä mistä ihmeestä kiikastaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
SSRI?
Lopettiko mies lääkkeen? Täällä yritetty lopettaa monta kertaa mutta se ei onnistu. Haluja on lääkkeen kanssakin ollut satunnaisesti mutta tosiaan - satunnaisesti. Ap
Lopetti. En osaa nimetä yhtä syyllistä sillä peräkkäisiä kokeiluja oli monta. Pahimmillaan mulla oli kotona mitään muistamaton hoidettava. Oltiin tuolloin kolmekymppisiä. Monta vuotta meni palautuessa. Ihan kaikki ei korjaannu koskaan, sen verran rankka elämänvaihe oli.
Mun mies on nyt tän vuoden alusta ollut haluton. Tuntuu et olen vaan niin ällöttävä ja lihava ettei halua. Tai sit sillä on joku toinen.
En saatana tiedä, ainakin pahalta tuntuu. Välillä ei sais koskeekaan.
Olisi kiinnostavaa kuulla tarkempia kuvauksia siitä, miten kestätte ja reagoitte tilanteeseen, oletteko esim. päättäneet jostain aikataulusta johon mennessä suhteen on parannuttava tai otatte eron. Ap
Vierailija kirjoitti:
Koita muistaa että kyllä sinulle olis ottajia! Kyllä mun mielestä kannattais harkita eroa jos on noin erilleen kasvanut. Ei lasten takia tartte olla huonossa suhteessa. Koittakaa erota sovussa.
Itse pitäisin miestä haluttomana, jos ei kerran päivässä innostuisi seksistä.