Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Ystävän järkyttävä lemmikki

Vierailija
18.02.2018 |

Olen käymässä ystävälläni ja juomme kahvia ja syömme pullaa, kaikki on hyvin kunnes... ystäväni kissa hyppää pöydälle ja ryhtyy syömään toista pullista. Ystäväni vaan toteaa: ”kato! Se tappaa pullan”
Olen järkyttynyt miten noita lemmikkejä ei voi opettaa käyttäytymään....

Kommentit (24)

Vierailija
21/24 |
18.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

hei taas,

Minusta tässä ok kyllä elsun paikka... ystävälläni on tämän kauhukissan lisäksi toinenkin kissa ja hän ujuttaa ne välillä toistenta kimppuun ja käskee minun arvata kumpi voittaa.. saattaa soittaa facetime-puhelun, jossa nään tilanteen livenä. Lisäksi hänellä on kani, joka ei saa ruokaa ja vesipullo on usein tyhjä. Olen asiasta kysynyt, mutta ystävä väittää kanin olevan liian lihava ja että sen takia se ei saa ruokaa.. minä en ole eläinvihaaja, niin kuin täällä väitettiin.

Ap

Puhut kauhukissasta, mutta kuvailet normaalin, joskin kouluttamattoman ja nälkäisen kissan ja sen kauhuomistajan. Miksi ihmeessä pidät tuollaista ihmistä ystävänäsi? Tee eläinsuojeluilmoitus!

Vierailija
22/24 |
18.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen käymässä ystävälläni ja juomme kahvia ja syömme pullaa, kaikki on hyvin kunnes... ystäväni kissa hyppää pöydälle ja ryhtyy syömään toista pullista. Ystäväni vaan toteaa: ”kato! Se tappaa pullan”

Olen järkyttynyt miten noita lemmikkejä ei voi opettaa käyttäytymään....

Tommonen lemmikinomistaja on tyhmä joka antaa lemmikkien hyppiä missä sattuu ja tehdä mitä lystää.

Sellaiset ei ansaitse lemmikkiä. Yleensä rajattomat lemmikinomistajat eivät muutenkaan tajua lemmikeistään että kuinka niistä tulee huolehtia ja kasvattaa. Kohdellaan esimerkiksi koiraa kuin jotain taaperoa.

Miksi? Siis osa rajoistahan on lemmikkien oman turvallisuuden takia. Mutta osa on ihmisten tarpeiden tai mukavuuden takia. Jos ei häntä mitenkään haittaa että kissa tappaa välillä pullan, niin miksi hän olisi huono lemmikinomistaja kun ei sitä kiellä tai estä?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/24 |
18.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap tee se eläinsuojeluilmoitus heti ja välittömästi. Eläimet ovat selväti heitteille jätettyjä sekä kaltoinkohdeltuja. On vastuutonta jättää tilanne entiselleen. Eläimillä on oikeus parempaan, eivät ne

ole sinun "ystäväsi" viihdykkeitä tappelumatseineen. Toimi!

Vierailija
24/24 |
18.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyypillinen "eläinrakas". Tämä ns.eläinrakkaus on täydellistä itsekyyttä.