Ystävän järkyttävä lemmikki
Olen käymässä ystävälläni ja juomme kahvia ja syömme pullaa, kaikki on hyvin kunnes... ystäväni kissa hyppää pöydälle ja ryhtyy syömään toista pullista. Ystäväni vaan toteaa: ”kato! Se tappaa pullan”
Olen järkyttynyt miten noita lemmikkejä ei voi opettaa käyttäytymään....
Kommentit (24)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen käymässä ystävälläni ja juomme kahvia ja syömme pullaa, kaikki on hyvin kunnes... ystäväni kissa hyppää pöydälle ja ryhtyy syömään toista pullista. Ystäväni vaan toteaa: ”kato! Se tappaa pullan”
Olen järkyttynyt miten noita lemmikkejä ei voi opettaa käyttäytymään....Tommonen lemmikinomistaja on tyhmä joka antaa lemmikkien hyppiä missä sattuu ja tehdä mitä lystää.
Sellaiset ei ansaitse lemmikkiä. Yleensä rajattomat lemmikinomistajat eivät muutenkaan tajua lemmikeistään että kuinka niistä tulee huolehtia ja kasvattaa. Kohdellaan esimerkiksi koiraa kuin jotain taaperoa.
Miksi? Siis osa rajoistahan on lemmikkien oman turvallisuuden takia. Mutta osa on ihmisten tarpeiden tai mukavuuden takia. Jos ei häntä mitenkään haittaa että kissa tappaa välillä pullan, niin miksi hän olisi huono lemmikinomistaja kun ei sitä kiellä tai estä?
Ap tee se eläinsuojeluilmoitus heti ja välittömästi. Eläimet ovat selväti heitteille jätettyjä sekä kaltoinkohdeltuja. On vastuutonta jättää tilanne entiselleen. Eläimillä on oikeus parempaan, eivät ne
ole sinun "ystäväsi" viihdykkeitä tappelumatseineen. Toimi!
Tyypillinen "eläinrakas". Tämä ns.eläinrakkaus on täydellistä itsekyyttä.
Puhut kauhukissasta, mutta kuvailet normaalin, joskin kouluttamattoman ja nälkäisen kissan ja sen kauhuomistajan. Miksi ihmeessä pidät tuollaista ihmistä ystävänäsi? Tee eläinsuojeluilmoitus!