G: moneksi töihin ja moneksi heräät?
milloin työpäiväsi alkaa? koska heräät? mitä teet työksesi?
Kommentit (44)
Puoli kuusi herätys, viimeistään seitsemältä työpaikalla. Rakennusala.
Työelämässä kotoa 9-11 työt kun siltä tuntuu. Lapsen kanssa 6.30 ja hommat alkaa 6.30. Ei ole rentoa
Olen 57 vuotias työtön. Herään joka
aamu 06.00, tekemään työhakemuksia sekä hoitamaan 86 vuotiasta isääni. Siivoan, laitan ruoat, teen tulet takkaan, luon lumet. Vien hänet lääkäriin,käyn kaupassa. T. Loinen.
Olen toimistotyössä, matkaa työpaikalle on vartti kävellen. Herään 2,5 tuntia ennen kuin poistun kotoa.
Mulle on tärkeää oikeasti herätä. Rauhassa juoda vahvaa kahvia 1,5 tuntia. Sitten peseydyn, meikkaan ja pukeudun 45-60 minuuttia. Ei vaan ole mun juttu lähteä töihin nopeasti silmien avaamisen jälkeen. Mun aivot ja kroppa herää hitaasti, ja pitkät aamupuuhat valmistaa minut hyväntuuliseen päivään. En ole aamuihminen, ja juuri siksi tarvitsen tuota hidasta omas aikaa aamulla.
Hotellin respa joten vuorotyö.
Aamu alkaa 07.00, herään 05.40, 20min aamutoimiin ja 06.00 oltava tien päällä. Työmatka 70km. Iltavuoro alkaa 15.00 jolloin en laita kelloa soimaan.
Kello soi 5.40 ja nousen ylös noin 6.00. Työt alkaa 7.00. Olen töissä koulun keittiöllä.
Herään viideltä. Töissä olen 6.15-6.30 aamusta riippuen (joustava työaika). Työmatka pyörällä 10min. Ammattina tuotantoinsinööri.
Työt alkaa klo 7.00, herään n.6.30, muutaman minuutin ajomatka, syön töissä alkajaisiksi aamupalan, ei mitään kiirettä.
Herään klo 6, työt alkaa 7.30. Koiran lenkitys, pikainen meikki ja hampaanpesu, työmatkaansa työvaatteista vaihtoon menee . 25min. Aamupala työpaikalla ja varsinainen asiakastyö alkaa 8.30-9
Herään 6.00-6.30, aamupalan syön ennen klo 7.00 ja lähden 7.15 töihin. Työt alkaa 8.00.
Herään n. 6.40 ja menen töihin klo 8.. tai yleensä leimaan n. 7.50. Liukuva työaika. Toimistohommissa.
Herään 6.30. Laittaudun ja juon kahvin. Lähden jalkaisin töihin 7.20 jos työt alkaa 8.00.
Herätys 3:45, työt alkaa 5:00. Kokki.