Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Annoin numeroni tuttavalle joka osoittautuikin riesaksi!

Vierailija
17.02.2018 |

Jumankekka, sillä ei ole elämää tai on muuten vaan höpömpi kuin kuvittelinkaan. Siltä pukkaa tekstiviestiä toisen perään. Ei mitään asiaa edes, tänään olen saanut siltä seitsemän viestiä. Itse kohteliaisuudesta vastasin niistä yhteen :o

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
17.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oho melkoinen.

Vierailija
2/9 |
17.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et sitten osaa sanoa kohteliaasti hänelle, että viestejä tulee sinusta liikaa. Sehän on niin suhteellista, mikä on toiselle liikaa on toiselle ns normaalia :o

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
17.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

J?

Vierailija
4/9 |
17.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun riesa lähetti kerran 45 viestiä päivässä.

Vierailija
5/9 |
18.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on ollut kaksi riesaa (ei onneksi samaan aikaan), jotka soitti pari kolme kertaa päivässä ja puhuivat tunnin. Eivät antaneet lopettaa puhelua, vaikka oisin mitä sanonut syyksi, että täytyy lopettaa. Lopulta lakkasin vastaamasta. Toinen on jo monta vuotta laittanut harvakseltaan viestiä, että miksi en halua jutella hänen kanssaan. Pyysi Facessa kaveriksi, ja vaikka hylkäsin pyynnön, viestejä pukkaa edelleen...

Vierailija
6/9 |
18.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun riesa lähettää kehonkielellä viestejä idiotismistä.

Vierailija
7/9 |
18.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhdessä vaiheessa mulla oli tuttava, joka soitti noin 17 kertaa päivässä. Sen lisäksi, että nähtiin joka päivä päiväkodin eteisessä kun vietiin ja haettiin lapsia eskarista. Niin ja tekstarit päälle tietty, niitä en edes laskenu. Todella raskasta.

Vierailija
8/9 |
18.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 30-vuotias perheellinen mies joka muutti vuosi sitten uudelle paikkakunnalle. Yhdestä harrastuksesta löytyi toinen vastikään paikkakunnalle muuttanut 25-v kundi. Hän sitten meinasi ettei tunne täältä ketään ja olis kiva tuntea uusia tyyppejä. Olin ilahtunut. Kunnes en ollut niin ilahtunut kun heppu viestittää mulle kaikkia tekemisiään. Laittaa kuvan, että tää alkaa telkusta nyt, alan kattoo sitä. Sitten pyysi minua viitenä lauantaina peräkkäin oluelle tai en tiedä kuinka monelle mutta kuitenkin. Eikö hän oikeasti tiedä, että aika kiusallista. Minun elämäntilanteessani jos lähtisin jätkien kanssa kaljalle lauantaina ihan muuten vaan, niin kerran kahdessa kuukaudessa on jo usein!

Jotenkin vain outoa, ettei tuon ikäinen ihminen ymmärrä mitä eroa on 20-vuotiaan sinkun ja 30-vuotiaan perheellisen vapaa-ajan mahdollisuuksissa.

Vierailija
9/9 |
18.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eräs samassa työpaikassa ollut mimmi lähetteli pelkästään työpäivän aikana 150 - 200 viestiä ja soitteli saman verran häläreitä. Kaksi kertaa piti vaihtaa puhelinnumeroa salaiseksi ennen kuin soittelu loppui....

M 38

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kaksi kaksi