Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mitä teillä tapahtuu juuri nyt? Mitä kaikki kotonasi olevat tekevät?

Vierailija
17.02.2018 |

Kuvaile oloasi.

Kommentit (69)

Vierailija
21/69 |
17.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ruokavieraat lähti äsken ja nyt on tosi hiljaista. 10 henkeä pöydässä ja aikamoinen hulina:)

Mies katsoo tv:tä ja minä olen koneella.

Vierailija
22/69 |
17.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saatiin lapset unille. Nyt makoillaan sohvalla ukon kans ja etitään netflixistä katottavaa illalle. Odotan lottoarvontaa josko pätkähtäis tänään massia :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/69 |
17.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Esikoinen ja teinineiti ovat kavereilla antaa yötä. Kuopus pelaa Elderscrolls onlinea ja kuluu hänen tasainen pulputus. Hetki sitten paistettiin ja syötiin pitsaa. Olen juuri menossa saunaan miehen kanssa. Väsyttää ja taidetaan mennä aikaisin nukkumaan.

Vierailija
24/69 |
17.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Esikoinen pelaa konsolilla. Kuopus pelaa toisella konsolilla. Minä olen läppärillä. Puoliso kattoo telkkaria sohvalla. Kaikki eri huoneissa. Ihana rauha.

Vierailija
25/69 |
17.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies pelaa Nintendo 64llä jotain peliä, veljensä ovat katsomassa. Itse haluaisin vain piereskellä ja painua nukkumaan 😂

Vierailija
26/69 |
17.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies istuu tossa sohvalla ja vetää käteen. Mä palstailen yms.

Okei se tais tulla jo.

Vierailija
27/69 |
17.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä katson telkkaria samalla, kun olen puhelimella. Mies lukee lehteä. Tultiin just saunasta, ja vähän ihmeissämme olemme, kuopus on tyttöystävällään ( aikas tuore juttu 😊), kaksi muuta asuvat jo omillaan. Mies menee tapojensa mukaan aikaisemmin nukkumaan, minä kukun pidempään.

Vierailija
28/69 |
17.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen yksin ja surffailen netissä.

Mies meni kaverinsa luokse ryypiskelemään.

Vierailija
29/69 |
17.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulin juuri 5 km hyötyliikunta reissulta kaupasta ja supsautin bissen auki, ukko supsautellu näemmä useammankin.  Kumpikin räplää omia vehkeitään (haha, eli puh, läppäri) Kissa raapii vessalaatikkoaan.

Vierailija
30/69 |
17.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lueskelen av:ta kauheassa flunssassa ja yritän keksiä, miten selviän tästä yöstä ja miten saisin nenän auki ilman suihkeita. Lapsi nukkumassa ja mies käy vähän väliä huolehtimassa, että tarvitsenko jotakin ja onko kaikki hyvin. Alan kohta katsomaan ohjelmaa ja sitten varmaan yritän nukkua.

Vierailija
31/69 |
17.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

7v meni just nukkuun. Ukon kans istutaan eri huoneissa ja katotaan töllöö. Jee.

Vierailija
32/69 |
17.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syön iltapalaa keittiön pöydän ääressä. 13.v tyttö lauleskelee ja ja viesittelee kaverilleen olkkarissa, 11v tyttö tuli juuri suihkusta. Mies on mökillä.

Vierailija
33/69 |
17.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies kuuntelee musiikkia luureista tuossa vieressä sohvalla.

Esikoinen (16 v) eiole kotona, vaan kaverin luona toisella paikkakunnalla.

Keskimmäinen (15 v) tyhjentää juuri nyt astianpesukonetta, mutta menee sen jälkeen katsomaan varmaan Netflixiä huoneeseensa.

Kuopus (12 v) tuli juuri 10 min. sitten kotiin leffasta ja meni nyt saunaan.

Vähän tällaista väsynyttä on nyt. Herättiin keskimmäisen kanssa seitsemältä katsomaan taitoluistelua ja jotenkin molempia väsyttää, vaikkei aikaiset aamuherätykset viikonloppuna ole mitenkään harvinaisia.

Vierailija
34/69 |
17.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

16v. surffailee netissä voitoisan lätkäpelin jälkeen, mies ja 10v. tyttö pelaavat shakkia ruokasalissa, kuuluu nauru sieltäpäin, taitaa tyttö voittaa. Poikakin nauraa aina välillä, varmaan lukee jotain hauskaa netissä. Koirat piilossa, enkä niitä näe enään tänään kun leikautin niiden kynnet ja nyt ne marmottaa minulle. Itse jo sängyssä netissä surfailemassa.

Vierailija
35/69 |
17.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vähän alle kouluikäinen tyttöni on tuhissut jo tunnin. Onneksi, ei oo paras nukahtaja. Itse torkuin puolisen tuntia. Nyt virkistynyt, valitettavasti osin hemmetin kipeiden jalkojen takia. Tissejä pakottaa, kuukautiset lähestyvät. Oli kiireinen viikko, tosissaan hakusessa aika edes omiin suihkussa käynteihin.

Pitäisi antaa tyttö viikoksi isälleen, ja ikävä kuristaa nyt jo. Koitan olla reipas. Hyvä isä tuolla on.

Naapuri kuuluu ompelevan. Rauhallinen viisikymmenluvun talo. Muutettiin pari kuukautta sitten. Puutalokaksiota vähän ikävä, mutta kyllä tämä heti kodilta tuntui.

Vierailija
36/69 |
17.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapset nukkuu x3 ja minäkin olen jo sängyssä peiton alla.

Vierailija
37/69 |
17.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksi nukkuu, yksi vielä kuuluu kikattavan yökyläkaverin kanssa, yksi syö iltapalaa ja yksi tuli kurkkaamaan av:n. Ihan rauhallinen ja mukava lauantai.

Vierailija
38/69 |
17.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapset nukkuneet jo pari tuntia. Mies nokosilla, kun lähtee kohta yöksi töihin. Minä juon colaa sohvalla röhnöttäen ja katson Suomi Lovea. Erittäin mainio ilta käsillä. Tunnin sisään menen varmasti nukkumaan itsekin, kun minun täytyy herätä lasten kanssa ajoissa, luultavasti seitsemään mennessä herätys.

Vierailija
39/69 |
17.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä katson olkkarissa SuomiLovea (välillä roska silmässä) ja mies pelailee viereisessä huoneessa. Taapero on nukkunut jo pari tuntia. 

Kissa ja koira nukkuvat kiinni toisissaan ja koira sätkii. Näkee varmaankin hyviä unia aamun metsälenkiltä.

Kohta voisin hakea lasillisen valkkaria.

Vierailija
40/69 |
17.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies nukkuu, minä katson Rakkautta vain. 😭