Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mitä teillä tapahtuu juuri nyt? Mitä kaikki kotonasi olevat tekevät?

Vierailija
17.02.2018 |

Kuvaile oloasi.

Kommentit (69)

Vierailija
41/69 |
17.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Makaan sohvalla katsoen sivusilmällä telkkaria ja samalla selaan netistä mahdollisesti ennakoivia synnytyksen oireita... Olen viimeisilläni raskaana ja kovat liitoskivut vaivaa, maha laskeutunut, mutta en haluaisi vauvan vielä syntyvän.

Vierailija
42/69 |
17.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyttö nukkuu. Miehen kanssa lähetään sohvalla ja katsotaan Netflixistä stranger thingsiä samalla puhelimia selaillen. Kämppä on pimeänä liesituulettimen valoa lukuunottamatta ja kuuluu seinäkellojen raksutus ja TV:n äänet.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/69 |
17.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miehen lapset tulivat kotiini eilen koko hemmetin hiihtolomaksi. He ovat olohuoneessa. Minä olen ollut koko päivän keittiössä tai makuuhuoneessa. En pysty olemaan samassa huoneessa, en voi sietää heitä.

Varmaan on mukava lapsuus, kiitos tuollaisten kyrpien.

Vierailija
44/69 |
17.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Selaan palstaa ja kohta menen sänkyyn, olo on ähky ja tyytyväinen, hyvinsyönyt. Katsottiin miehen kanssa pitkä elokuva, mies makaa sängyssä ja joogailee ja kuuntelee spotifya, tuskin vielä nukkuu. Kissat nukkuvat ja pesevät itseään.

Vierailija
45/69 |
17.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pelaamme mieheni kanssa Subnautica-peliä, kohta ruvetaan laittamaan ruokaa. Joo, päivärytmi on vähän kallellaan. 🙄 Onneksi ei ole lapsia niin saadaan elää miten huvittaa :)

Vierailija
46/69 |
17.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun aloitin tätä lukemaan, olin ruokapöydän ääressä iltapalaa syömässä. Nyt siirryin sänkyyn peiton alle. Lueskelen hetken vielä jotain ja odottelen miestä sänkyyn. Mies makaa sohvalla telkkaria katsomassa.

Oli on vähän väsynyt, mutta mukavan raukea. Kurkku tuntuu vähän omituiselta, on tuntunut jo muutaman päivän. Toivottavasti en ole tulossa kipeäksi!

Vierailija
47/69 |
17.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulee väkisinkin ketjua lukiessa mieleen, mitä ihmiset nykyisin tekisivät, jos ei olisi kaikkia näitä elektroniikkavehkeitä?

Kaikki vaan näpyttelee jotain konetta.

En siis paheksu millään lailla, tuli vaan mieleen.

Vierailija
48/69 |
17.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heräsin about klo 11. Lähdin lasten kanssa tallille puolilta päivin. Tulimme kotiin, mies tehnyt lasagnettea, söimme ja istuimme pitkään juttelemassa. Poltimme takassa puita ihan omaksi iloksi, saunoimme, lapset tekivät pizzaa. Katsoimme putousta pizzaa syöden, nyt taas takkatulen ääressä, lasi viiniä ja kohta nukkumaan.

Vierailija
49/69 |
17.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Poikaystävä pelaa ja minä vieressä palstaisen, katon TV:tä ja nautin punaviiniä.

Vierailija
50/69 |
18.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heräsin jostain syystä klo 5.10........ se vähän hyppii.

Aamukahvin keittoon nousin puoli seitsemän jälkeen.

Nyt pesukone pyörii, ja "my love" rojottaa sohvalla, TV pauhaa urheilua.....

Pakkasta Itä-Suomessa  -17*. Hyvää sunnuntaita sinullekin :)

Vierailija
51/69 |
18.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies nukkuu, kissa touhuaa omiaan. Mä olen lukenut kirjaa kuudesta asti. Kohta alan kahvinkeittoon. Olo on ihan mainio, vaikka join useamman lasillisen eilen punaviiniä.

Vierailija
52/69 |
18.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysymys koski eilistä iltaa, mutta vastaan siihen nyt.

Heräsin kuuden aikoihin, kun kissa tuli kävelemään päälleni. Avasin facebookin ja huomasin miehen kännipäivityksistä, että katuu eilistä kilahtamistaan. Keitin kahvia, ruokin kissan ja huomasin, että multahan jäi eilen viiniä. Sen siis tuhoan tässä pikkuhiljaa 🐈🍷☕️

Vierailija
53/69 |
18.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mies imuroi ja minä tiskaan, tytär poikakaverin luona ja poika salilla.

Miten voi samaan aikaan palstailla ja tiskata

Vierailija
54/69 |
18.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Heräsin kuuden aikoihin, kun kissa tuli kävelemään päälleni. Avasin facebookin ja huomasin miehen kännipäivityksistä, että katuu eilistä kilahtamistaan. Keitin kahvia, ruokin kissan ja huomasin, että multahan jäi eilen viiniä. Sen siis tuhoan tässä pikkuhiljaa 🐈🍷☕️

Viiniä aamulla seitsemän aikaan

Vierailija
55/69 |
18.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Poikaystävä pelaa ja minä vieressä palstaisen, katon TV:tä ja nautin punaviiniä.

Ihan tavallinen sana, mutta mua aina huvittaa tuo poikaystävä -sana.

Tulee mieleen semmonen vähän reppana, nuori finninaamainen jantteri 🤣

Vierailija
56/69 |
18.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Viiniä aamulla seitsemän aikaan

Kyllä. Jopa klo 6:25.

Pullon kyljessä ei lue, milloin se on tarkoitettu nautittavaksi.

Vierailija
57/69 |
18.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Linnoittauduttiin 5v pojan kanssa makkariin viettämään aamua kun mies nukahtanut eilen olkkariin. Poika katsoo vällyjen välistä keisarin uudet kuviot- elokuvaa ja minä vieressä hörpin kahvia ja palstailen, ja vastailen toki kiihkeisiin kysymyksiin koskien elokuvaa. Koira nukkuu jalkopäässä, vieden koko jenkkisängyn jalkatilan.... :D

Vierailija
58/69 |
18.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Peiton alla tabletin kanssa, syön aamiaisen aina sängyssä, tänään ruispuolukkapuuroa ja kahvia. Eilen jäi väliin kun nukuin liian pitkään. Ja ei täällä ole muita kuin minä.

Vierailija
59/69 |
18.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Makaan sängyssä,haaveilen kiimaisesta kauniista naisesta,eilen olin ulkona koko päivän ja tuli käveltyä aika paljon,paskan selän takia nyt pakottaa jalkaa,lihakset ihan jumissa.

Akka "riehuu" keittiössä ja huutaa lapselle joka heräsi taas klo6 aikoihin ja on kolistellut ja rymistellyt siitä saakka.

Lähdetään luistelemaan kunhan saan ruhon ylös sängystä.

Vierailija
60/69 |
18.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Odottelen alakerrassa että muut heräisi jotta saisin ruveta tekemään aamupalaa.

Katselen takkatulen ääressä hiihtoa.

Nälkä...