Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Koiranaiset, turnoff nettideitissä?

Koirakas nainen 34vee
17.02.2018 |

Mies näki erään sosiaalisen median kanavani, johon olen postannut muutaman vuoden aikana noin 30 postausta, joista suurin osa liittyy koiraani.
Mies sanoi minulle ettei halua suhteeseen koirafriikin kanssa ja lopetti yhteydenpidon.

Olin aika äimistynyt sillä hyvin alkanut lyhyehkö juttelu loppui siihen. Mies ties jo, että minulla on koira ennen kuin näki tuon somekanavan.

En tiedä mikä tuon turnoffin oikein laukaisi. Luuliko hän tosiaan sosiaalisen median kanavan perusteella minua hulluksi koiranaiseksi, kun yhtäkkiä noin perääntyi.
Kyllä, minulla on koira josta olen postannut yhteen paikkaan useamman kuvan. Kuvia ei ole postattu tiuhaan tahtiin. Kuva tai kaksi kuukaudessa.
Koirani hoidan hyvin ja hän on perheenjäsen, mutta koira on koira. Kyllä minulla rakkautta riittää jaettavaksi miehellekin, eikä koiraa tarvitse ottaa joka paikkaan mukaan, koska hänellä on muitakin rakastavia ihmisiä kuin minä joiden kanssa viihtyy joskus jopa pidemmän ajan.

Minulla on paljon muutakin elämää kuin koirani, vaikka hän on pääroolissa tuolla yhdellä some sivulla.

Miksi tämä koira-asia on niin kovin kynnyskysymys joillekin miehille?
Missä menee raja, jolloin koiran omistaminen kääntyy naista vastaan?

Kommentit (43)

Vierailija
41/43 |
18.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jorma-- kirjoitti:

Koirakas nainen 34vee kirjoitti:

Koirani hoidan hyvin ja hän on perheenjäsen, mutta koira on koira.

...

Minulla on paljon muutakin elämää kuin koirani, vaikka hän on pääroolissa tuolla yhdellä some sivulla.

Se että lemmikkieläimestä käytetään hän-muotoa, kertoo kyllä jo ihan tarpeeksi...

Pikkuisen tekopyhää kun katsoo kuinka paljon samaan aikaan se-sanaa käytetään ihan neutraalistikin muista ihmisistä jutellessa. Ei kukaan kyseenalaista ääneen ainakaan, että miksi sanoit se tuosta ihmisestä, sinun olisi pitänyt sanoa hän.

Mutta toisaalta taas, jos tuollainen paljastaa ennakkoluuloisen lemmikkivihaajan heti kättelyssä, niin älä ikinä muutu! Ja mä taidankin ottaa tuon koekäyttöön itsekin (vaikkei ole lemmikkejä) ja ujuttaa hän-sanan johonkin lemmikkilauseeseen, reaktio voi kertoa enemmän ihmisestä kuin paljastuisi välttämättä pitkäänkään aikaan.

Vierailija
42/43 |
18.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jorma-- kirjoitti:

Koirakas nainen 34vee kirjoitti:

Koirani hoidan hyvin ja hän on perheenjäsen, mutta koira on koira.

...

Se että lemmikkieläimestä käytetään hän-muotoa, kertoo kyllä jo ihan tarpeeksi...

Aivan, se kertoo että lemmikki on omistajalleen tärkeä ja rakas.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/43 |
18.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koira ihmisenä en itse halua, että koko elämäni pyörii koirani ympärillä.

Minä päivitän myös instaan melkeinpä vain koirani kuvia. Johtuu siitä, että kotona ollessa muistuu tuo instan olemassaolo..

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yhdeksän neljä