Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Koiranaiset, turnoff nettideitissä?

Koirakas nainen 34vee
17.02.2018 |

Mies näki erään sosiaalisen median kanavani, johon olen postannut muutaman vuoden aikana noin 30 postausta, joista suurin osa liittyy koiraani.
Mies sanoi minulle ettei halua suhteeseen koirafriikin kanssa ja lopetti yhteydenpidon.

Olin aika äimistynyt sillä hyvin alkanut lyhyehkö juttelu loppui siihen. Mies ties jo, että minulla on koira ennen kuin näki tuon somekanavan.

En tiedä mikä tuon turnoffin oikein laukaisi. Luuliko hän tosiaan sosiaalisen median kanavan perusteella minua hulluksi koiranaiseksi, kun yhtäkkiä noin perääntyi.
Kyllä, minulla on koira josta olen postannut yhteen paikkaan useamman kuvan. Kuvia ei ole postattu tiuhaan tahtiin. Kuva tai kaksi kuukaudessa.
Koirani hoidan hyvin ja hän on perheenjäsen, mutta koira on koira. Kyllä minulla rakkautta riittää jaettavaksi miehellekin, eikä koiraa tarvitse ottaa joka paikkaan mukaan, koska hänellä on muitakin rakastavia ihmisiä kuin minä joiden kanssa viihtyy joskus jopa pidemmän ajan.

Minulla on paljon muutakin elämää kuin koirani, vaikka hän on pääroolissa tuolla yhdellä some sivulla.

Miksi tämä koira-asia on niin kovin kynnyskysymys joillekin miehille?
Missä menee raja, jolloin koiran omistaminen kääntyy naista vastaan?

Kommentit (43)

Vierailija
1/43 |
17.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No eikös se ole selvä että tyyppi joka tuolla perusteella katkaisee välit, ei todellakaan olisi ollut mikään lottovoitto. Hyvä vaan että häipyi riittävän nopeasti.

Vierailija
2/43 |
17.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huono mies. Itse sanon aina, että koirani vihaavat miehiä ja silti ovat halunneet tutustua.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/43 |
17.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi täällä jauhetaan aina näistä turnoffeista? Ärsyttävää!!!!!!

Vierailija
4/43 |
17.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle ei olisi turnoff. Itsellänikin on koira.

M35

Vierailija
5/43 |
17.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mulle on syntynyt ihan tätä palstaa lukemalla kuva, että koiran omistavat naiset on aivan hulluja sekopäitä.

Jos joku kysyy arasti, että mikä olisi hyvä koira ensimmäiseksi koiraksi lapsiperheeseen, vastaa kymmenen hullua koiranomistajaa, että "lelukoira".

Vähän väliä avaudutaan siitä, miten joku vähemmän fanaattinen koiranomistaja tekee sitä ja tätä väärin lenkillä. Pysähdytään, kun koira tulee vastaan, ei pysähdytä kun koira tulee vastaan. tervehditään. ei tervehditä. 

Ei millään pahalla, mutta olen saanut netistä aika vinksahtaneen kuvan koiranomistajista. Ilkeys on sellainen leimaava piire.

Ehkä miehellä oli samanlainen fiilis ja huomasi sun olevan fanaattinen postatessasi niitä kuvia ja ajatteli että ei herra varjele.

Vierailija
6/43 |
17.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä tunnen monta naista, joilla mielestäni rakkaus koiraan on mennyt ns överiksi.... he ovat fanaattisia ja ehdottomia, ymmärrän jos mies kaihtaa sellaista seuraa...

Vierailija
7/43 |
17.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koira tai muu lemmikkieläin on Ok, kunhan ei ole friikki.

Esim jos on tatuoinut koiransa kuvan itseensä, niin ehdoton nöy nöy.

Vierailija
8/43 |
17.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kukaan järkevä mies ei halua jäädä soittamaan kakkosviulua suhteessa...oli se kilpailija sitten koira tai toinen mies.

Vierailija
9/43 |
17.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kukaan järkevä mies ei halua jäädä soittamaan kakkosviulua suhteessa...oli se kilpailija sitten koira tai toinen mies.

Joo, niinhän se meneekin, aina. Onneksi löysin nettideiteillä miehen, joka on ihan yhtä eläinrakas kuin minäkin ja otettiin vanhan koirani kaveriksi kaksi uutta koiraa ja alettiin harrastamaan terraarioeläimiäkin<3

Sitä en ymmärrä miksi miehet haluavat lapsia, niille jää oikeastikin kakkoseksi AINA.

Vierailija
10/43 |
17.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen nainen ja ymmärrän kyllä tuota miestä.  Olisi voinut toki heti sanoa ettei halua seurustella jos sulla on koira. Itse tykkään koirista, ne on suloisia, hauskoja ja mulla on nuorempana ollutkin koiria. En vaan halua enää elää samassa huushollissa koirien kanssa tai olla hirveän läheisissä tekemisissä ihmisten kanssa kenellä koiria on.  Tämä johtuu vain ja ainoastaan siitä, etten tykkää koiran karvoista joka paikassa, siitä että koiria pissatetaan ja kakatetaan joka paikkaaan, eikä oteta huomioon muita ihmisiä. Vastuulliset koiranomistajat on ihan ok, mutta siltikin koira omassa elämässäni olisi iso ei.

Vierailija
11/43 |
17.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joo, niinhän se meneekin, aina. Onneksi löysin nettideiteillä miehen, joka on ihan yhtä eläinrakas kuin minäkin ja otettiin vanhan koirani kaveriksi kaksi uutta koiraa ja alettiin harrastamaan terraarioeläimiäkin<3

Sitä en ymmärrä miksi miehet haluavat lapsia, niille jää oikeastikin kakkoseksi AINA.

Siis mitä??? Ne lapset on omia jälkeläisiä.

Joku nettideitin koira on ihan vaan koira. Jos on tuolla lailla eläinrakas, niin sittenhän se on ihan mainio juttu molemmille, mutta ei kaikki ole.

ja allekirjoitan kyllä myös tuon, että täällä ainakin pyörii niin umpihulluja koiranomistajia, että ei ihme että kaikki maltillisemmatkin leimautuu fanaatikoiksi.

Vierailija
12/43 |
17.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koiranainen on OK

Hullu koiranainen EI IKINÄ!!

Missä se rajaveto sitten kulkee on aika hankala määritella. Aina sen heti kuitenkin tunnistaa kun vastaan tulee. Tavallisesti tuntosarvet alkaa värähtelemään siinä vaiheessa kun on Facebook täynnä koirankuvia. Kaikki kaverit on jollain tavalla koirien kautta hankittuja. Tavatessa aina keskustelu ajautuu jonkun mutkan kautta lopulta koiriin. Kyllä kaikki varmasti tietää tämän ihmistyypin mistä on kyse.

Eikä se ole pakko olla koira. Hullut kissanaiset on ihan yhtä kamalia. :D

Vierailija
13/43 |
17.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten tämä liittyy? Koirakin on vain eläin. Sivistyneessä maailmassa lapset eivät onneksi ole parisuhteen tiellä, vaan parisuhdetta osataan arvostaa..

14/43 |
17.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei sentään käskenyt sinua lopettamaan koiraa :) Mä tutustuin netissä mieheen, joka ekassa viestissä ilmoitti, että mun pitää hommautua eroon koirastani, koska hän on allerginen. Vastasin sitten, että olen sitoutunut hoitamaan koirani hänen elämänsä ajan, eli en tavata/myy perheenjäsentäni. Mies ihmetteli kovasti, että olenko oikeasti sitä mieltä, että koirani menee hänen edelleen. Juu, olin. Jos ekassa viestissä vaaditaan perheenjäsenen hylkäämistä, niin en ole kiinnostunut tutustumaan yhtään sen paremmin.

Vierailija
15/43 |
17.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Koiranainen on OK

Missä se rajaveto sitten kulkee on aika hankala määritella. Aina sen heti kuitenkin tunnistaa kun vastaan tulee. Tavallisesti tuntosarvet alkaa värähtelemään siinä vaiheessa kun on Facebook täynnä koirankuvia. Kaikki kaverit on jollain tavalla koirien kautta hankittuja. Tavatessa aina keskustelu ajautuu jonkun mutkan kautta lopulta koiriin. Kyllä kaikki varmasti tietää tämän ihmistyypin mistä on kyse.

Tuolla logiikalla minä olen hullu tietokonenainen, enkä koiranainen :D Kaikki rahatkin menee siihen harrastukseen.. Ja vapaa-aika. Enkä muusta osaa puhuakaan aina.

Vierailija
16/43 |
17.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyttäjä9615 kirjoitti:

Ei sentään käskenyt sinua lopettamaan koiraa :) Mä tutustuin netissä mieheen, joka ekassa viestissä ilmoitti, että mun pitää hommautua eroon koirastani, koska hän on allerginen. Vastasin sitten, että olen sitoutunut hoitamaan koirani hänen elämänsä ajan, eli en tavata/myy perheenjäsentäni. Mies ihmetteli kovasti, että olenko oikeasti sitä mieltä, että koirani menee hänen edelleen. Juu, olin. Jos ekassa viestissä vaaditaan perheenjäsenen hylkäämistä, niin en ole kiinnostunut tutustumaan yhtään sen paremmin.

Samat kokemukset joistakin naisistakin. Olen sitten ennemmin ilman naista jatkossa, jos ei voi minun koiraa hyväksyä.

M35

Vierailija
17/43 |
17.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten tämä liittyy? Koirakin on vain eläin. Sivistyneessä maailmassa lapset eivät onneksi ole parisuhteen tiellä, vaan parisuhdetta osataan arvostaa..

"Sitä en ymmärrä miksi miehet haluavat lapsia, niille jää oikeastikin kakkoseksi AINA."

No tähän lähinnä vastasin. Että miksi miehet haluavat lapsia vaikka kokevat jäävänsä kakkoseksi koirille.

Koira on koira, voi olla tärkeäkin, mutta harvoin jostain nettideitin koirasta tulee niin suunnattoman rakasta. Toki tällaistakin joskus tapahtuu.

Oma lapsi on kuitenkin ihan sitä omaa lihaa ja verta, oma elämä menee aika tyypillisesti sen lapsen tarpoiden taakse.

Vai tarkoitettiinko tässä siis sen uuden nettideitin lapsia? Joille jää kakkoseksi vaikka ne elämäänsä haluaakin.

Vierailija
18/43 |
17.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä tunnen monta naista, joilla mielestäni rakkaus koiraan on mennyt ns överiksi.... he ovat fanaattisia ja ehdottomia, ymmärrän jos mies kaihtaa sellaista seuraa...

Juuri noin. Koiranaiset ovat jostain toisesta ulottu ulottuvuudesta. Koira sitä ja koira tätä. Facebook täynnä koiraa...

Vierailija
19/43 |
17.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Koiranainen on OK

Tuolla logiikalla minä olen hullu tietokonenainen, enkä koiranainen :D Kaikki rahatkin menee siihen harrastukseen.. Ja vapaa-aika. Enkä muusta osaa puhuakaan aina.

Varmasti joku mies joka ei käytä tietokonetta vapaa-aikanaan menettäisi hermonta alta aikayksikön. Ei ollenkaan ymmärtäisi miten joku vaan istuu koneella monta tuntia yhteen pötköön, eikä yhtää ole kiinnostunut rassamaan moottoripyörää tai juoksemaan pallon perässä.

Toisaalta jos kaksi tämänlaista "hullua" kohtaa toisensa niin siinä on ainekset todella hyvään parisuhteeseen. Tietokonehullut istuisi sylikkäin omilla koneillaan. Koirahullut yhdessä.. no en tiedä mitä ne tekee mutta jotain ne varmaan tekisi yhdessä koiriensa kanssa.

Vierailija
20/43 |
17.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koira, kuten vaikka jo jälkikasvua saanut kumppani on aina haastavampi, koska hänellä on  "huollettava"; ellei lapset nyt niin varttuneita, etteivät tarvitse huoltajan myötävaikutusta. -Tämä taas tarkoittaa, ainakin itselleni sitä, että minun täytyisi osata ottaa huomioon myös heidät, jos suhteemme etenisi ensi-treffejä pidemmälle; eikä riittäsi "vain" se, että tulisin potenttiaalisen kumppanin kanssa juttuun.

Minusta ihmisestä kertoo jonkin verran se, että millaisen koiran hän on itselleen ottanut ja vielä enemmän, miten viettää mahd. sen kanssa aikaa.

Sellaiseen kumppaniin, joka kertoisi, että hänellä on kyllä lapsi(a), mutta ei ole tai ei halua olla hänen, tai heidän kanssaan missään tekemisissä suhtautuisin hyvin, hyvin varauksellisesti.  

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kolme viisi