Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vyötärönympärys 146cm !!

Vierailija
17.02.2018 |

Mulla on järkyttävän iso vyötärö, havahduin kun mittasin ja hädin tuskin riitti mittanauha. Tulos oli 146cm ja ihan oikein mittasin siitä vähän navan yläpuolelta. En ymmärrä miten voi olla koska en nyt mielestäni ole mitenkään hirveän lihava, toki mahassa on ylimääräistä jne.

Kommentit (42)

Vierailija
1/42 |
17.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seisoit jonkun pilarin edessä, ja mittanauha meni vahingossa senkin ympäri.

Vierailija
2/42 |
17.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikös tuo ole nykyisin ihan normaali ympärys suomalaisilla naisilla?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/42 |
17.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen mies.

Ap

Vierailija
4/42 |
17.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heh, ei kai kukaan voi olla noin sokea omalle lihavuudelleen... Tuohon on jo aivan järkyttävän paljon. Olet varmasti todella, todella lihava. Sairaalloisen lihava.

Vierailija
5/42 |
17.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen mies.

Ap

Ei ollut Ap, olen ihan nainen. T. Oikea Ap

Vierailija
6/42 |
17.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Heh, ei kai kukaan voi olla noin sokea omalle lihavuudelleen... Tuohon on jo aivan järkyttävän paljon. Olet varmasti todella, todella lihava. Sairaalloisen lihava.

No minustakin on järkyttävä mitta. Ei ole vaakaa, mutta vaatekokoni on 46 eli olen kyllä plus kokoa, mutten mitenkään sairaalloisen lihava tms... Ap

Vierailija
7/42 |
17.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä huoli, olet vain 73 cm leveä :)

Vierailija
8/42 |
17.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No minustakin on järkyttävä mitta. Ei ole vaakaa, mutta vaatekokoni on 46 eli olen kyllä plus kokoa, mutten mitenkään sairaalloisen lihava tms... Ap

Miten saat 46 vaatteita päälle? Vai onko kyseessä vararengas jonka alle jätät housut tms?

Vierailija
9/42 |
17.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ikävä palauttaa sut todellisuuteen, mutta yli metrin vyötärönympärys on sairaalloisen lihava, ja vakava terveysriski. Alapa tehdä asialle jotain.

Vierailija
10/42 |
17.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten saat 46 vaatteita päälle? Vai onko kyseessä vararengas jonka alle jätät housut tms?

No käytän lähinnä joustavia trikoomekkoja... Ap

Vierailija
11/42 |
17.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No käytän lähinnä joustavia trikoomekkoja... Ap

Suosittelen koittamaan korkeavyötäröisiä farkkuja, saattaakin yhtäkkiä olla koko 56. Noilla on helppo huijata itseään, tiedän kokemuksesta.

Vierailija
12/42 |
17.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kaikissa kokotaulukoissa koon 46 vyötärönympärys on joku 90 cm, et mitenkään voi ahtaa itseäsi siihen kokoon. Mittasitkohan tuon vyötärön nyt ihan oikein tai oikeasta kohdasta?

Vierailija
13/42 |
17.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokeilin mittanauhalla miltä näyttää 150 cm vyötärö. Ei se kauhean isolta näytä. Varmaan aika monella on niin suuri.

Vierailija
14/42 |
17.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotkut lihavat on kuin omena tikun nokassa. Jalat voi olla kuin kukkakepit, mutta sitten vatsa on valtava. Itsellä on puoli metriä kapeampi vyötärö, mutta en todellakaan mahdu edes kokoon 48.

Vierailija
15/42 |
17.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et ole hirveän lihava mutta vyötärönympärys on puolitoista metriä.

Ei kuulosta loogiselta, ellei mittanauhan väliin eksynyt keilapalloa.

Käytä aikaasi muuhun kuin syömiseen ja kun syöt, syö erilailla. Nykyinen ruokavalio sairastuttaa sinut.

Vierailija
16/42 |
17.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kokeilin mittanauhalla miltä näyttää 150 cm vyötärö. Ei se kauhean isolta näytä. Varmaan aika monella on niin suuri.

Ei todellakaan ole. Ihan tajuton mitta. Kiti Kokkosen kokoinen pötsi.

Vierailija
17/42 |
17.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Et sinä ole plus-kokoa. Olet kokoa plus plus plus plus. Universumi-koko. Ilmeisesti olet lähtenyt mukaan tähän kehopositiivisuus ja kurvikkuus-paskaan etkä tajua miten läski olet.

Vierailija
18/42 |
17.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen mies.

Ap

Etkä ole. Sinäkin olet tuollainen tynnyrinainen.

Vierailija
19/42 |
17.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävin itsekkin mittaamassa vyötärönympäryksen tämän keskustelun innoittamana. Olen normaalin painon ylärajoilla ja mitta oli 81cm. Että joo, taitaa sulta jonkin verran painoa löytyä. Toki toisilla kertyykaikki kaikki paino mahaan, itselläni paino keskittyy enimmäkseen reisiin ja takapuoleen

Vierailija
20/42 |
17.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt oli pakko mitata omakin vyötärönympärys. Villapaidasta ja housuista huolimatta mitta oli ok.