Olen ollut sinkkuna 2v ja
Nyt tullut olo että ei yksinkertaisesti jaksa enää yrittää.En löydä miestä mistään ja jos jonkun kanssa pääsee edes ulos niin jomman kumman kiinnostus lakkaa.En jaksa enää,parempi olla vain yksin.Surullista kun en kuvitellut elämästäni tälläistä.
Kommentit (12)
Vierailija kirjoitti:
Olet epätoivoinen ja se näkyy. Se on monelle turn off.
Vaikea kyllä näkyä kun en ole treffeilläkään käynyt enää aikoihin.
Vierailija kirjoitti:
Pääset sentään treffeille
M35
Ei ole viime aikoina tullu käytyä ja mitä iloa siitä edes on kun se jää siihen yhteen kertaan.
Se tunne kun ei enää edes kiinnosta yrittää se on jotain niin kamalaa.Sellanen ihan sama.
Sama mulla. Kävin aikanaan paljon treffeillä, mutta ne oli yleensä kova pettymys. Tuntui niin epätoivoiselta, että tulin joskus itkien kotiin. Aina odotti jotain ja avastassa oli jotain melko kaameaa. Se vasta teki olosta epätoivoisen, miten oli panostanut, käyttänyt aikaansa ja vaivautunut paikalle jonkun törkimyksen takia, mitä nyt välillä sattui.
Ei jaksa enää, vaikka kaipaisin todella paljon seuraa ja miestä. Olenko minäkin epätoivoinen, kun en enää yritä enkä paljoa edes käy missään, missä olisi miehiä. Tai on, mutta yli 20 v vanhempia ja nuorempia, varattuja jne. Missähän on keksi-ikäiset, hyvät, vapaat miehet, onkohan niitä...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
M35
Ei ole viime aikoina tullu käytyä ja mitä iloa siitä edes on kun se jää siihen yhteen kertaan.
Itse olen ollut reilun vuoden sinkkuna. 13v pituisen parisuhteen jälkeen. Luovutin jo, ei enää tämän ikäisellä ole kysyntää naisten keskuudessa, jos ei ole huippukomea.
Loppuelämän elelen koiran kanssa kahdestaan, saapahan ainakin tehdä mitä huvittaa.
M35
Sama juttu, 8v. jaksoin uskoa, toivoa ja käydä ulkona, olin varma että jossain on joku minulle. Epätoivoinen en ole ollut missään vaiheessa koskaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
M35
Itse olen ollut reilun vuoden sinkkuna. 13v pituisen parisuhteen jälkeen. Luovutin jo, ei enää tämän ikäisellä ole kysyntää naisten keskuudessa, jos ei ole huippukomea.
Loppuelämän elelen koiran kanssa kahdestaan, saapahan ainakin tehdä mitä huvittaa.
M35
Miehillä ei ikä vaikuta kyllä siihen.Naisella kun 40v lähestyy niin alamäki miesmarkkinoilla lähestyy.
Mikä sitäpaitsi on huippukomea? Itselleni riittää että miellyttää minua.Jollekin joku on huippukomea ja joillekin sama ihminen on ei niin komea.En minäkään mikään kaunis ole mutta on tällä pärställä joskus pärjännyt. Miehet(ja nyt yleistän ihan kunnolla) etsii jotain ihan hirveillä kriteereillä naista.Aina sanotaan et naisilla on kovat kriteerit miehille mut olen huomannut että niin on miehilläkin naisille. En ole nuori enkä kaunis enkä hoikka niin ei tässä kovin monelle kelpaa,kun ei se luonne miehille merkkaa yhtikäs mitään.Huomannut vain kun kaikki kehuu miten mukava ja helppoa seuraa olen mutta ei sillä alkua pidemmälle pääse.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Miksi sun kohdalla kiinnostus on lakannut?
Vaikea sanoa. Kun se voi olla jokasen kohdalla eri asia.Eri ajatusmaailmat,erilaiset tulevaisuuden haaveet.Harvemmin mikään ulkoinen juttu.Ja sitten on erikseen nämä jotka haluaa heti sänkyyn,ei kiitos.
Pakko sanoa, että kiinnostaa ihan todella miten ajatus menee noin?(tai arvaan kyllä omasta kokemuksesta)
Mutta onneksi ap kirjoitti, että yleistää todella paljon. En kyllä usko, että miehet etsivät tiukoilla kriteereillä! Tästä on ihan tutkimuksiakin olemassa. Ainakin itsellä on miehenä samanlainen kokemus, että naiset eivät edes jaksa vastata aloituksiin ja edes treffeille on melkein mahdontonta päästä (no juuri syy varmaan katsoo aamuisin peilistä) Mutta oikeasti nainen on parhaimmillaan yli nelikymppisenä kaikin tavoin.
Hiukan surullisena aina näitä lukee näitä sinkkujen kohtaamattomuus ongelmia kun se aina menee ihmeelliseksi pallotteluksi: kun miehet on tuollaisia ja kun naiset sitä ja tätä. Itse ainakin koetan tutkiskella itseäni, että mikä mahtoi siinä omassa toiminnassa mättää ja onhan se totta, että sen "jonkun" löytäminen on kanssa vähän tuurista kiinni.
Ja ennenkaikkea tekee kai ihan hyvää pitää vähän taukoa ja keskittyä omaan itseensä ja tehdä asoita jotka tuntuvat mukavilta.
Olet epätoivoinen ja se näkyy. Se on monelle turn off.