Mitä asioita olet valehdellut siksi ettet olisi ollut uskottava jos olisit kertonut totuuden?
Tai jos et suoranaisesti valehdellut niin ainakin vähätellyt tai liioitellut.
Kommentit (4)
Minä sanon kuppikokoni niin, että kirjainosaksi tulee A tai AA, koska vaatteet päällä mitään ei näytä juuri olevan.
Rintsikoissa kuppi voi olla kuitenkin rinnakkaiskokojen takia B tai C, jos on kireämpi ympärysmitta. Mutta eihän se rintsikoiden koko ole se mitä "kysytään", vaan rintojen.
Joskus olen todennut painokseni vain "paljon" tai "liikaa". Painan oikeasti noin 58kg joka on paljon vähemmän kuin miltä näytän. Tylsää olla rehellinen silloin jos kukaan ei usko.
Jos joku kertoo itsestään asioita, jotka sattumalta pätee muhunkin (esim. tehnyt jotain tiettyä erityistä asiaa viikonloppuna), en aina kehtaa sanoa mitään, koska pelkään, että se ei usko moista sattumaa vaan luulee että valehtelen. Tai muuten vaan tuntui typerältä sanoa mitään.
Esim. kerran yksi tyyppi sanoi tehneensä kotonaan pizzaa. Olin jo valmis mainitsemaan, että olin itsekin tehnyt, mutta se jatkoi sitä juttua ja olisi tuntunut tyhmältä keskeyttää tai sanoa myöskään sitten lopuksi, että niin minäkin.
Jos tuon jälkeen vielä kysyisi multa että mitä olen itse tehnyt, niin vastaisin luultavasti että en mitään.
Kuppikokoni olen valehdellut. Se on oikeasti D80 mutta vastaan yleensä B75 jos joku kysyy. Kertoo enemmän siitä minkäkokoiset rintani oikeasti ovat.