Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Auttakaa nyt herranjumala! Mies haluaa tyttövauvastamme Tertun !

Vierailija
17.02.2018 |

Ja mulle tulee tuosta nimestä vaan mieleen peräpukamat. Yäk. Oma nimiehdotukseni on Aava, mutta se taas ei kelpaa miehelle!

Kommentit (53)

Vierailija
41/53 |
17.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tekla? Muistuttaa vähän Terttua ja Aavaa molempia.

Tai Telma? Joka tapauksessa miehelläsi on parempi maku kuin sinulla. Terttu on ihan ok. Aava on wt-nimi.

Tän Terttu-boomin on pakko olla provo. Jos joku noista on wt-nimi, niin se todellakin on Terttu. Samaa luokkaa Pirkon, Sinikan, Sirkan, Annelin, Tellervon ja muiden köyhämummunimien kanssa.

Aava sentään on moderni ja kaunis.

T. Lapseton (koska kuitenkin väitätte, että minulla olisi tyttö nimeltä Aava. Ei, minulla on vain hyvä maku)

Vierailija
42/53 |
17.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kompromissi. Etunimen päätätte yhdessä ja Aava Terttu toisiksi nimiksi. Tai sitten kokonaan uudet vaihtoehdot.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/53 |
17.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Atlantin armottomat aavat, aava kuin Saharan autiomaa, Siperian aavat, aavalle ulapalle.

Aava tuo mieleen vain jonkun ,silmänkantamattoman autiuden ja tyhjyyden maastossa  .

Vierailija
44/53 |
17.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oiskos Rypäle mitään?

Vierailija
45/53 |
17.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aavan meren tuolla puolen jossakin on maa

Vierailija
46/53 |
17.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tekla? Muistuttaa vähän Terttua ja Aavaa molempia.

Tai Telma? Joka tapauksessa miehelläsi on parempi maku kuin sinulla. Terttu on ihan ok. Aava on wt-nimi.

Tän Terttu-boomin on pakko olla provo. Jos joku noista on wt-nimi, niin se todellakin on Terttu. Samaa luokkaa Pirkon, Sinikan, Sirkan, Annelin, Tellervon ja muiden köyhämummunimien kanssa.

Aava sentään on moderni ja kaunis.

T. Lapseton (koska kuitenkin väitätte, että minulla olisi tyttö nimeltä Aava. Ei, minulla on vain hyvä maku)

No kyllä noiden mainitsemiesi 'köyhämummo' -etunimien haltijoiden joukossa on ollut aika varakkaita, vaikutusvaltaisia  ja kuuluisia naisia Suomessa, jos niikseen tulee.

Ihan ns. eturivin porukkaa tässä yhteiskunnassa ja ainakin pari kuuluisaa missiäkin  noista bongasin.

Ei siis mikään noista nimistä naista pahenna, jos ei nainen nimeä.

Jos taas ei kaipaa perinteitä ja haluaa ,että nimi kuulostaa aina vain nuorelta ja freesiltä, niin valitkoot  sellaiset vanhemmat   nimeksi  sitten vaikka  jonkun 'Nuppu Pippi Hilpin', tai 'Tuttipulloputteliinan. '

(tyttäresi saa sen sitten kuitenkin aikuisena vaihdatettua)

Vierailija
47/53 |
17.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voittaa mennen tullen lähiömammojen keksimät väännökset ulkomaisista nimistä.

Vierailija
48/53 |
17.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Terttu. Miksi mulle tulee siitä sanasta mieleen iso v***u? Oikein kunnon iso lörppö kurttuinen torttu...

Vierailija
49/53 |
17.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja tulevan veljen nimeksi Perttu.

Vierailija
50/53 |
17.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aavasta tulee mieleen vaava, joka on murteellinen muoto vauva-sanasta. Onko kivaa olla aikuisena tai iäkkäänä vauva?  Naava olisi jo parempi selkeästi luontosana ja näin ilmastonmuutoksen aikaan harvinaisuus.

Vierailija
51/53 |
17.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

'Aava ' olisi vain  jotenkin  niin  kertakaikkisen 'tyhjä' nimi.

Se ei niinkuin sisällä mitään ja viittaakin vaan ulos, jonnekin vaan  'aavaan (hedelmättömään ja jossa ei taatusti kuki mikään) autiuteen'.

Vierailija
52/53 |
17.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Terttu. Miksi mulle tulee siitä sanasta mieleen iso v***u? Oikein kunnon iso lörppö kurttuinen torttu...

Voi Jorma, ei mulle tule mieleen mitään sellaista.

Vierailija
53/53 |
17.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sinusta taas tulee mieleen lähinnä  joku vessanseiniin tekstailija.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kahdeksan kolme