Lempijuustosi?
Mä laitan kolme mielestäni parasta: Manchego, Parmesan ja Gouda ja pakko viel sanoo Cheddar.
Kommentit (31)
Niitä on kaksi - Edam ja Edamer. Sitten on vielä Gouda.
Gryere ehdottomasti listalla! Kallista on kyllä. Usein olen järkevä, enkä osta 🙂
Juustoportin Vuohen valkosipuli ❤️❤️❤️
Aura juusto...ja pitkään kypsytetty gouda
Jos kaikki muut juustot katoaisivat, mutta Emmental, Camembert ja ja Parmesan jäisivät, en olisi epätoivoinen. Olisin vain surullinen, sillä jäisin kovasti kaipaamaan Halloumia, Gruyerea, Roquefortia ja ehkä noin tusinaa muuta.
Erilaiset kermajuustot, Aura, tuore mozzarella ja Manchego. Viimeksi mainittu pelkästään hedelmien ja suolakeksien kanssa, koska se on sellaisenaan makuuni liian vahvaa.
Parmesan, Aura-sinihomejuusto ja Gouda. Hapankorppujen kanssa kaikki ovat ihan älyttömän hyviä. Näihin tulee himo. :)
Gouda. Karelia-juusto on mielettömän hyvää, mutta voi miten kallista :(
Miksi juustot maksaa niin paljon? Jopa Espanjassa niiden paikallisjuusto Manchego on kallista. Näitä X’tra juustonkaltaisia valmisteita en osta ikinä.
Ehdottomasti Brebiou, maistakaa, jos löydätte jostakin, se on lampaanmaito valkohomejuusto pyreneiltä.
Emmental, mustaleima. Cheddar on kyllä myös hyvää. Yleensä savujuustotkin on hyviä, mutta ne kun tuppaa närästämään niin en viitsi syödä.
Emmental on paras juusto jos pitää yksi valita.
Saint Agur-sinihomejuusto, Gryere ja leivän päällä tolkuton cheddar. Juustot = <3
Minä en vegaanina muita juusto syökään, kuin vain vuohenjuustoa.
Niin hyvää, ihanaa ja eettistä.
Vuohenjuusto <3
Gruyere ja sellainen kiinteä vaalea vuohenjuusto, en muista nimeä. Törkeän kalliiksi tulee tämä juustokoukussa oleminen. :D