Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Ex vaimo lähetti nykyisen miehensä hakkaamaan minua!

Vierailija
17.02.2018 |

Mies on minua isompi, mutta onnistuin silti kääntämään tilanteen niin, että hän oli lopulta maassa! Mitä hemmettiä voin tehdä tuon naisen kanssa, kun ei halua jättää minua rauhaan?! Viimeisen vuoden aikana hän on yrittänyt hankaloittaa elämääni kaikenlaisilla tavoilla. Kerran yllätin naikkosen veitsen kanssa pyöräni renkaiden kimpussa. Rikosilmoituksia olen tehnyt, mutta ei auta. Nainen myös onnistui karkottamaan uuden naisystävän luotani väittämällä minua narsistiksi.

Kommentit (28)

Vierailija
21/28 |
17.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hoida ap tuo hullu pariskunta päiviltä!

Vierailija
22/28 |
17.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko lähestymiskiellon paikka? 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/28 |
17.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo on myös ihan oikean narsistin tapa uhriutua. Että hankitaan erotessa turvaosoite ja kerrotaan kaikille, erityisesti uudelle puolisolle, exän olevan vainooja. (Exä ei välttämättä edes tiedä, että on lopullisesti erottu) Tosiasiassa narsisti itse käy exänsä luona manipuloimassa, kiusaamassa ja puhumassa ihan eri tarinaa.

Ikävä tosiasia on, että ennen pitkää tämä "ex" alkaa selvittämään valheiden verkosta suhteensa todellista tilaa ja näin narsisti saa jopa "todisteita vainoamisesta". Sen jälkeen hän saa usutettua kaikki ihmiset, lakimiehiä myöten, uhrinsa kimppuun.

Älkää heti tuomitko, ellette tiedä asiaa paremmin. Narsistit ja psykot osaavat todellakin pelinsä!!

Vierailija
24/28 |
17.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Suomen poliisi ei auta. Itse kaikki pitää hoitaa.

Miten voisin hoitaa tämän itse?

Ei laillisesti...

Vierailija
25/28 |
17.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Suomen poliisi ei auta. Itse kaikki pitää hoitaa.

Miten voisin hoitaa tämän itse?

Laita se akanlumppu ikuiselle sukelluskurssille betonikengät jalassa.

Vierailija
26/28 |
17.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis miten hemmetissä joku lähtee kostoreissulle hoitelemaan uuden kumppanin exää? Jos mulle joku mies itkis, että "buhuu mun exä oli tommonen ja tämmönen, mee hoitelee", niin se ois kyllä hyvästit samantien sille miehelle.

Vierailija
27/28 |
17.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun exä kun jäi kiinni pettämisestä, niin jätin hänet tietenkin.. Tämä uusi mies tuli baarissa uhkailemaan niitä näitä.. Sanoin sille, että miksi nolaat ittes tällasen takia.. Minä jätin sinun muijasi ja en halua olla missään tekemisisssä sen pellen kanssa. Nyt kun sulla on se minun viisas exä, niin miksi ette keskity toisiinne. Ei mulla mitään tekemistä teidän touhujen kanssa. Jos tässä jonkun pitäs olla vihanen, niin se henkilö olis sillo minä, kun sinä hoitelit minun tyttöystvääni. Mieti vähän mitä uhoot siinä. En tiedä mitä se on sulle kertonut, kun saa sut tulemaan lässyttämään tollasta sontaa. Onneks se pässi tajus ite kuinka tyhmäks teki ittensä. Sanoin sille, et muista sellanen asia että se petti mua, niin miks se tekis sulle samoin.

Vierailija
28/28 |
17.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus voi joutua itse tekemään rikoksia suojellakseen itseään ja läheisiään. Moni on ennemmin mennyt vankilaan kuin mullan alle, joskus taas toisinpäin.