Ex vaimo lähetti nykyisen miehensä hakkaamaan minua!
Mies on minua isompi, mutta onnistuin silti kääntämään tilanteen niin, että hän oli lopulta maassa! Mitä hemmettiä voin tehdä tuon naisen kanssa, kun ei halua jättää minua rauhaan?! Viimeisen vuoden aikana hän on yrittänyt hankaloittaa elämääni kaikenlaisilla tavoilla. Kerran yllätin naikkosen veitsen kanssa pyöräni renkaiden kimpussa. Rikosilmoituksia olen tehnyt, mutta ei auta. Nainen myös onnistui karkottamaan uuden naisystävän luotani väittämällä minua narsistiksi.
Kommentit (28)
Vierailija kirjoitti:
Miksi tilanne on tuollaiseksi kärjistynyt? Mustasukkainen narsisti taitaa exäsi olla. Ei selvästikkään ole päässyt yli sinusta. Säälin sinua. Jätitkö sinä hänet?
Jätin koska syytti minua pitkään pettämisestä, mutta lopulta jäi itse kiinni siitä.
Paha juttu, yritä vielä laillisia reittejä eli ota yhteyttä poliisiin, hanki lähestymiskielto jne.
Yleensä stalkkerit ovat miehiä, mutta kyllä niitä häiriintyneitä naisiakin löytyy, Ilman hyviä ja luotettavia todisteita olet aika heikoilla vaikka olisitkin syytön ja uhri.
Yleensä Viimeistään silloin tuo touhu loppuu kun toinen kuolee tai jompi kumpi muuttaa kauas uudelle paikkakunnalle ja vaihtaa henkilöllisyyttä, ja kaikki tiedot salaiseksi puhelin, osoite jne.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi tilanne on tuollaiseksi kärjistynyt? Mustasukkainen narsisti taitaa exäsi olla. Ei selvästikkään ole päässyt yli sinusta. Säälin sinua. Jätitkö sinä hänet?
Jätin koska syytti minua pitkään pettämisestä, mutta lopulta jäi itse kiinni siitä.
Ei hyvältä näytä, miksi ylipäätään olit tuollaisen naisen kanssa? Epävarma hän ainakin on itsestään. Kaikeinlaisia hulluja täällä onkin, yleensä nuo ketkä pelkäävät/syyttävät pettämisestä, ovat itse pahimpia. Hae lähestymiskielto paria kohtaan.
Vältä jatkossa mt-potilaiden kanssa treffailua, niitä ei pääsääntöisesti voi seurata mitään hyvää.
Tietysti joitain poikkeuksiakin on ja kaikki on aina tapauskohtaista.
Valitettavasti miehenä olet heikoilla, jos nainen päättää leimata sinut narsistiksi muiden silmissä! Voisitko laittaa salaa kameravalvonnan pihalle?
Sopiiko olla utelias että minkä ikäinen ap on ja tuo häiriintynyt nainen ? Toivottavasti teillä ei ole lapsia, tai ainakaan yhteisiä.
Tulee aivan eräs oma entinen poikaystävä mieleen. Nykyinen tyttöystävänsä kävi hakkaamassa minua ja tämä mies myös teki ilkivaltaa uuden poikaystäväni autolle ja kyttäsi jatkuvasti kotini lähellä. Jos olisin silloin ollut rohkeampi, olisin ehdottomasti tehnyt rikosilmoituksen. Suosittelen sitä sinullekin. Se saattaa pistää osan mt-ongelmaisista pelkäämään ja jopa lopettamaan ajoissa. Ei välttämättä tehoa täyshulluun tai henkilöön, jonka elämä sekaisin eikä ole ns. mitään menetettävää. Mutta kannattaa kokeilla.
Vierailija kirjoitti:
Vältä jatkossa mt-potilaiden kanssa treffailua, niitä ei pääsääntöisesti voi seurata mitään hyvää.
En todellakaan tienny vielä tapailuvaiheessa naisen ongelmista. Hän aloitti tuon vähitellen.
Vierailija kirjoitti:
Sopiiko olla utelias että minkä ikäinen ap on ja tuo häiriintynyt nainen ? Toivottavasti teillä ei ole lapsia, tai ainakaan yhteisiä.
Olemme molemmat saman ikäisiä eli kolmekymppisiä
Ai anteeksi, en huomannutkaan että olet jo rikosilmoituksia tehnytkin!
Itselläni auttoi lopulta se, että eräs henkilö oli minun tietämättäni mennyt uhkaamaan aseella ko. henkilöä. Tätä en kyllä välttämättä uskaltaisi suositella...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olemme molemmat saman ikäisiä eli kolmekymppisiä
Eikä onneksi ole lapsia, mutta koira löytyy. Koira onneksi siirtyi minulle eron jälkeen!
Suomen poliisi ei auta. Itse kaikki pitää hoitaa.
Tämä muuten on vakava aihe. Koskee niin miehiä kuin naisia. Tunnen ihmisiä, jotka ovat olleet vastaavassa tilanteessa ja tiedän että tilanteesta on erittäin hankala päästä pois. Yhteiskunnan tarjoamat työkalut tilanteen hoitamiseksi on tosi vähäiset ja usein uhri jää asian kanssa erittäin yksin. Eikä tilannetta yhtään helpota se, että uhrin on vaikea luottaa ulkopuolisten tarjoamaan apuun ja tukeen.
Rauhoittukaa nyt siellä Porvoossa.
Jos ei muu auta, niin muuta toiselle paikkakunnalle ja vaihda nimesi. Siis jos mikään muu ei auta. Eihän tuota kukaan halua tehdä, mutta jos alkaa olla jonkun henki kyseessä, niin se on ehkä järkevintä. Älä vastaa tai reagoi yhteydenottoihin ja kerää todisteita. Talleta viestit, älä avaa ovea. Kuvaa ja äänitä kaikkea.
Hullu nainen tappoi veljeni työkaverin... Toivon, että sulla loppuisi tuo. Todella karseaa.
Vierailija kirjoitti:
Joo ne pahimmat hullut tosiaan esittää alkuun mitä herttaisinta.
Oman serkkuni exä myöskin "hakkautti" serkkuni eron jälkeen sekä levitteli todella inhottavia juttuja. Nytkun eukon meininkiä on sivusta seurannut jo melkein kymmenen vuotta niin sääliksi käy ne jatkuvasti vaihtuvat uudet rakkaudet. Tämä narsisti nainen vaihtaa miestä kuin sukkaa ja julkisesti haukkuu kaikki eksät. Tekee lapsia kaikkien miesten kanssa ja käyttää lapsia sitten vallankäytön välineenä ja kiusaa omia lapsiaan mm. Lupaamalla että kyllä juu pääset isäsi kanssa ulkomaan reissulle ja sitten peruukin lupauksen. Jatkuvasti joku saa olla sanomassa hänelle että nyt joku roti et voi lapselle tehdä noin. Itsessään ei ole koskaan mitään vikaa, muissa aina. Tavallaan hänen facebook elämänsä sivusta seuraaminen on kuin live saippuaoopperaa.. harmi että todellista
Niskasta kiinni ja puukolla selkään.
Vierailija kirjoitti:
Suomen poliisi ei auta. Itse kaikki pitää hoitaa.
Miten voisin hoitaa tämän itse?
Onko sinulla mahdollisuus muuttaa? Turvakielto niin ei löydy helposti, ja jos seuraa saadakseen uuden osoitteen selville niin poliisille taas ilmoitus. Tehdessäsi ilmoituksen poliisille, vaadi aina rangaistusta. Muuten asiat eivät etene.