Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Nuori pariskunta kalliissa hienossa ravintolassa, sääliksi kävi tyttöä kun laskun tullessa kaivoi kukkaronsa esille

Vierailija
17.02.2018 |

Maksoi molempien puolesta. Teki mieli mennä antamaan hänelle hali ja opettaa pojalle vähän tapoja. :|

Kommentit (47)

Vierailija
1/47 |
17.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä tienasin parikymppisenä yli tuplasti sen, mitä poikaystäväni.

Vierailija
2/47 |
17.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jospa nainen oli työssäkäyvä ja mies vielä köyhä opiskelija? 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/47 |
17.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näitköhän meidät? Minä olen jo työelämässä, palkka yli 3000 €/kk, poikaystävä opiskelee vielä, tulona pelkkä opintoraha.

Vierailija
4/47 |
17.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viime kerralla maksoi ehkä poika.Onneksi nykynuorilla tasa-arvo tulee luonnostaan.

Vierailija
5/47 |
17.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyse ei ole rahasta sinänsä.Mies ei ole kovin miehekäs jos antaa naisen maksaa.Ja jos ei oo sillä hetkellä rahaa ei mene ravintolaan.

Vierailija
6/47 |
17.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Entä jos maksavat vuoronperään? Tämä on sitä tasa-arvoa.

Vierailija
7/47 |
17.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

itse olen ollut yhden suomen rikkaimpiin sukuihin kuuluvan tytön kanssa ulkona syömässä. Olisiko pitänyt maksaa kuukauden opintotuet tytön tilattua kaikkea kallista minulle ja itselleen?

Vierailija
8/47 |
17.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan mielenkiinnosta kysyn oliko kyseessä nyt oikeasti kallis ravintola vai ihan perusrafla missä loppulasku viineineen tyyliin 150 euroa?

Vierailija
9/47 |
17.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos hän tarjosi pojalle synttäriillallisen.

Vierailija
10/47 |
17.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos tyttö kutsui, kenties vuorostaan.

Jos oli lahja miehelle, vaikkapa miehen merkkipäivä.

Jos tyttö halusi kerrankin hienoon paikkaan ja halusi juuri tuon miehen seurakseen ja oli valmis maksamaan koko laskun.

Tai kenties tyttö maksoi yhteiseltä tililtä.

Niin, kukapa tietää, oliko hyväksikäyttöä vai vain suomalainen tapa, että nainenkin voi tosiaan maksaa ilman ihmettelyä tapojen puutteesta.

Vierailija
11/47 |
17.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nauroin ääneen mielikuvalle: olen poikaystäväni kanssa syömässä, tilaan laskun. Kun olen maksamassa, hyökkää paikalle tomera ap ja yrittää väkisin Halata minua, tuntematonta ihmistä. Sitten aloittaa saarnan miehelleni. Oikein "opettaa tapoja". Wtf 😂

Vierailija
12/47 |
17.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä tiedät, maksoiko omista vai yhteisistä rahoista? Aina kun minä olen mieheni kanssa liikkeellä ravintolassa tai ruokakaupassa tai elokuvissa, niin mies hoitaa maksun, ja joku ulkopuolinen voisi kuvitella, että minä en ikinä maksa mitään. Mies kuitenkin maksaa yhteisellä kortilla yhteiseltä tililtä, johon molemmat laittavat osan palkastaan, joten molemmat maksavat, vaikka mies nyt hoitaakin sen itse maksutapahtuman.

Vierailija
13/47 |
17.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ihme, että (ainakin tällä palstalla) miehet ovat sitä mieltä, että naiset ovat vain miehen lompakon perässä..... Kun aloitus on heti, että "teki mieli opettaa pojalle tapoja"....

Mikä siinä on niin kauheata että se maksaa jolla on rahaa? Tai se maksaa jonka vuoro on maksaa? Tai se joka haluaa maksaa? Putooko mieheltä munat jos nainen maksaa? Ja miksi niin monet naiset ajattelevat niin?

T: Nainen 53 v

Vierailija
14/47 |
17.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei haittaa maksaa, ansaitsen enemmän kuin poikaystäväni.

Vierailija
15/47 |
17.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä kyllä maksan naisenkin ruoat, mutta sitten mennään pankkiautomaatin kautta.

Vierailija
16/47 |
17.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä maksoin jo 70-luvulla nuoren rakastajani ateriat ravintolassa.

Hän oli sen arvoinen, mahtava rakastaja. Hän oli opiskelija, ja minolla oli hyvä palkka.

Vierailija
17/47 |
17.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kukkaron? Kenellä nuorella naisella on kukkaro? Yleensä kortti on puhelinkotelon "sivutaskussa", kukkarossa on kolikoita.

Vierailija
18/47 |
17.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ikinä maksaisi itseäni raflassa. Puhumatta miehestä. Piut paut tasa arvolle, ei ole sen kanssa tekemistä. Vaan herrasmiesmäusyydestä. En muita tapaile. Onneksi aviopuloisoksi löytyi viimeisen päälle herrasmies. Avaa ovet ja auttaa takin.

Miehet/pojat ovat poikkeuksia lukuunottamatta olleet herrasmiesmäisiä. Hakeneet kukkakimppujen kanssa, tarjonneet ja huolehtineet kotiovelle.

Ja ei en ole 20-luvulta.

N31

Vierailija
19/47 |
17.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihan mielenkiinnosta kysyn oliko kyseessä nyt oikeasti kallis ravintola vai ihan perusrafla missä loppulasku viineineen tyyliin 150 euroa?

Mitäs ne kalliit sit mahtaa maksaa? Tuolla rahallahan saa ne kuukauden työpaikkalounaat ravintolassa.

Vierailija
20/47 |
17.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloitus on selkeä provo.