Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Hesarissa tänään juttu kohdunkaulaorgasmeista - sattuu ajatuskin!

Vierailija
16.02.2018 |

Eli siis jutussa väitetään kirkkain silmin, että jotkut naiset saavat orgasmin kohdunkaulan hyväilystä ja stimuloinnista. Laitan linkin kommentteihin.

Olenko ainoa, jolla pelkkä ajatus kohdunkaulan hieromisesta saa alavatsan kramppaamaan kivun pelosta? Mulla ainakin kohdunnapukkaan tökkiminen yhdynnässä aiheuttaa pahaa kipua ja samalla oksettava oloa. Joskus on tullut jopa verta!

Jotenkin ihmeellinen juttu, että joku voisi nauttia tuollaisesta.

Kommentit (27)

Vierailija
21/27 |
11.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En pysty edes lukemaan tätä keskustelua, sen verran hirvittää. :D

Vierailija
22/27 |
11.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun kohdunkaula on poikittain emättimessä jo sormen mitan päässä (reilusti eteenpäin kallistunut kohtu), emätin jatkuu siitä vielä vähäsen ohi ylöspäin. Kalu vähän pakostikin hieroo sitä aina yhdynnässä. Ei kyllä tunnu miltään erityiseltä, enkä koskaan saa orgasmeja kuin klitoriksesta. Mutta miehistä mun anatomia ilmeisesti tuntuu erittäin hyvälle, koska moni on niin sanonut.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/27 |
11.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun kohdunkaula on poikittain emättimessä jo sormen mitan päässä (reilusti eteenpäin kallistunut kohtu), emätin jatkuu siitä vielä vähäsen ohi ylöspäin. Kalu vähän pakostikin hieroo sitä aina yhdynnässä. Ei kyllä tunnu miltään erityiseltä, enkä koskaan saa orgasmeja kuin klitoriksesta. Mutta miehistä mun anatomia ilmeisesti tuntuu erittäin hyvälle, koska moni on niin sanonut.

Mulla on sellainen luulo ja kuvitelma, että kohdunkaulanorgasmin laukaisee pitkän kalun aiheuttama  paine pillun pohjalle ja kalun venyttäminen pillua äärimmilleen, eikä niinkään kalun hinkkaus itse kohdunkaulaan.  Siksi  sen tuottamiseen on vaatinut kalun pohjalla pitäminen ja pillunpohjan  voimakas hierominen, ei niinkään kalun edestakainen liike.  En muista koskaan onnistuneeni laukaisemaan orgasmi kohdunkaulaa sormenpäillä hyväilemällä suuseksin aikana.  Mutta voi toki olla, että kohdunkaulan orgasmin laukeaminen vaatii kalulta pituuden lisäksi myös paksuutta, jotta kaikki erogeeniset pisteet saavat  painetta ja hyväilyä samaan aikaan. 

Vierailija
24/27 |
11.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hmm. Olen kyllä aina saanut parhaimman orgasmin lähetyssaarnaajassa ja tietenkin miehen kalu on silloin kokonaan sisällä. En muista onko koolla ollut väliä, ei varmaan. Mutta en ole osannut ajatella, että se johtuisi kohdunkaulan stimulaatiosta. Voihan se ollakin. Mutta takaapäin sattuu, jos menee liian syvälle.

Vierailija
25/27 |
11.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Testasin omilla sormilla: tulin puolessa minuutissa. Myönnettävä on, että muutkin osat saivat stimulaatiota samalla kämmenestä.

Vierailija
27/27 |
11.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuossa vähän tietoa

https://www.nainen.com/mika-on-voimakkaalta-tuntuva-kohdunkaulan-orgasm…

Ja tuossa

https://fi.gautamblogs.com/4-techniques-have-mind-altering-cervical-org…

Ensimmäisen linkin takaa:

"Peniksen tai lelun on mentävä aika syvälle emättimeen, ja se voi tuntua jopa hieman pelottavalta."

Jos emätin on keskimäärin 6-12cm syvä, niin kuulostaa aika oudolta. Minä olen luullut, että yhdynnässä yleensä mennään pohjaan asti tai niin pitkälle kuin pituus riittää. Tietysti mieltymyksiä on monia, mutta minua ainakin ärsyttää jos jäädään siihen huulille pyörimään...