Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mulle diagnosoitiin sekamuotoinen ahdistus ja masennus tila

16.02.2018 |

Olin siis noin kuukausi sitten puolitoista päivää osastolla ja nyt sain vasta käsiini tuon diagnoosin. Niin mutta mitä tuo vaiva meinaa sitten tarkalleen?

Kommentit (27)

Vierailija
21/27 |
16.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaisi vaan puhua aikuisille ja selvitellä ajatuksiaan. 15 vuotiaana on aika hukassa vielä elämänsä kanssa. Täytyy pitää kiinni itselle tärkeistä asioista.

Vierailija
22/27 |
16.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vetis 15v kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vetis 15v kirjoitti:

Olin siis noin kuukausi sitten puolitoista päivää osastolla ja nyt sain vasta käsiini tuon diagnoosin. Niin mutta mitä tuo vaiva meinaa sitten tarkalleen?

Ns. romukoppadg.

Tä? :D

Trolleja on täälläkin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/27 |
16.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vetis 15v kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vetis 15v kirjoitti:

Ns. romukoppadg.

Tä? :D

Ignooraa...lopettakaa trollaaminen tähän ketjuun.

Vierailija
24/27 |
16.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo dg tarkoittaa, että on ahdistusoireita ja on masennusoireita, muttei kumpiakaan riittävästi erilliseen diagnoosiin. Onhan se hyvä, että tuollainen dg on olemassa, niin sellaiset, joilla on vaikeuksia elämässä tai työuupumusta, saavat hoitoa.

Vierailija
25/27 |
16.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sitä että et tule pärjäämään elämässäsi ilman lääkitystä ja jatkuvaa terapiaa.

Höpö höpö. Meehän nyt siitä.

Vierailija
26/27 |
16.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vetis 15v kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kun on tuollaista ongelmaa, niin ei ehkä jaksa suunnitella tulevaisuutta, eikä ole mitään ihmeempiä haaveita ammatista tai muusta, kun siirtyy aikuisuuteen. Eikä kannata esim innostua alkoholista mitenkään erityisen paljon. Ja harrastaisi mielellään kaikkea hauskaa, esim jos pitää pelaamisesta. Ja ystävät on tärkeitä.

Kyllä mulla joskus saattaa syntyä joku ajatus tulevaisuudesta, mutta se sitten sammuu aika pian.

Sä oot nuori vielä, ehdit hyvin miettiä vielä. Muista kuunnella itseäsi ja luottaa itseesi, mistä tykkäät ja mitä haluat. Älä usko lyttääjiä.

Vierailija
27/27 |
22.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ootko miettiny että sulla vois olla ADD?  https://paivitasala.wordpress.com/testeja/addadhd-testi/

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kahdeksan viisi