Yli 30-vuotias täysin kokematon mies viettää taas iltaa yksin kotona. Onko kysyttävää?
Selaan Netflixiä etsien hyviä dokkareita ja elokuvia. Ajattelin aloittaa illan Dunkirk-leffalla ja sen jälkeen vuorossa näyttäisi olevan James Randista kertova dokumentti An Honest Liar.
Kommentit (121)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oletko tyytyväinen elämääsi? Haluaisitko parisuhteen? Kiinnostaako seksi sinua lainkaan? Ajatteletko paljon, mitä muut ajattelevat sinusta?
Olen. Haluan. Kiinnostaa. Tilanteeni ei kuulu muille rehellisesti sanottuna pätkääkään.
Tilanteeni ei kuulu muille pätkääkään, mutta tulin tekemään siitä tänne avauksen ja kehotin kyselemään.
Logiikka ei taida olla vahvin lajisi.
Vierailija kirjoitti:
Oletko ollut ihastunut? Eikö edes silloin tule halu tehdä aloite?
Olen ja kutsun naisia esimerkiksi syömään ja annan sen jälkeen muutama päivä aikaa ottaa yhteyttä. Kukaan ei ole vielä ottanut yhteyttä joten jutut ei koskaan etene ensimmäisiä treffejä pidemmälle.
Onko sinulla jokin sairaus tai mielenterveysongelma? Onko tunneälysi mielestäsi normaalilla tasolla? Oletko narsisti? Parempi kuin muut? Ihailetko omaa elämäntyyliäsi?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oletko ollut ihastunut? Eikö edes silloin tule halu tehdä aloite?
Olen ja kutsun naisia esimerkiksi syömään ja annan sen jälkeen muutama päivä aikaa ottaa yhteyttä. Kukaan ei ole vielä ottanut yhteyttä joten jutut ei koskaan etene ensimmäisiä treffejä pidemmälle.
Miksi et itse ole ottanut naiseen yhteyttä ekojen treffien jälkeen?
Mikseiköhän naiset enää ota yhteyttä ensimmäisten treffien jälkeen? Onko sinussa joku vika?
Vierailija kirjoitti:
Onko sinulla jokin sairaus tai mielenterveysongelma? Onko tunneälysi mielestäsi normaalilla tasolla? Oletko narsisti? Parempi kuin muut? Ihailetko omaa elämäntyyliäsi?
Ei, ei mitään tietoa, en, en ja en.
Vierailija kirjoitti:
Mikseiköhän naiset enää ota yhteyttä ensimmäisten treffien jälkeen? Onko sinussa joku vika?
Ne olettaa yleensä minun huolehtivan yhteydenpidosta. Se taas ei käy minun kanssa, vaan edellytän naiseltakin aktiivisuutta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ne olettaa yleensä minun huolehtivan yhteydenpidosta. Se taas ei käy minun kanssa, vaan edellytän naiseltakin aktiivisuutta.
Oletko mieluummin loppuelämäsi oikeassa (omasta mielestäsi) kuin onnellinen?
Oletko sovinisti? Mikä on koulutuksesi?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oletko mieluummin loppuelämäsi oikeassa (omasta mielestäsi) kuin onnellinen?
No tuskin olen väärässäkään ja olen onnellinen. Joten...
Vierailija kirjoitti:
Oletko sovinisti? Mikä on koulutuksesi?
En ja maisteri.
Oletko uskovainen? Neitsyt? Odotatko avioliittoon?
Vierailija kirjoitti:
Oletko työtön?
Olen vakituisessa työsuhteessa.
Vierailija kirjoitti:
Oletko uskovainen? Neitsyt? Odotatko avioliittoon?
Ei, kyllä ja ei ole tarkoitus.
Onko sinulla ystäviä? Osallistuitko opiskelujesi aikana ainejärjestösi toimintaan ja jos kyllä niin miten?
Missä päin asut? Onko sinulla ystäviä, viihdytkö mielummin yksin vai muiden seurassa?
Ensimmäistä kertaa lentokentällä turvatarkastuksessa.