Sinä jonka bruttopalkka on 2700-3500e/kk, mitä teet työksesi?
Kiitos vastauksista etukäteen! Pieni +- suuntaan tai toiseen niin voi toki vastata myös ja kertoa bruton.
Olen 21v ja pohtinut, että tommonen bruttopalkka olisi itselleni oikein hyvä. Mietin mitä lähteä opiskelemaan... Sosiaali-ja terveysala kiinnostaa erityisen paljon, mutta ihan kaikelle olen avoin!
Kommentit (96)
Tommosta palkkaa saa tradenomit, sairaanhoitajat, farmaseutit, insinöörit, opettajat. Jotain lisiä sitten mukana, ota se huomioon.
En tiedä, kuka saa tommosta palkkaa ilman lisiä. Onko sillä merkitystä? Diabeteshoitaja varmaan aika lähellä tota 2700e ja samoin Työterveyshoitaja. Kun hoitoalasta kyselit. Varmaan psykologi, puheterapeutti, ravitsemusterapeutti myös voisi olla ihan ton yli 3 tonnin. Sitte tulee mieleen opettajat, eläinlääkäri... Onhan noita!
Sosionomi voi ainakin vuorotyöllä päästä noille ansioille.
Poliisi, palomies, ensihoitaja, sairaanhoitaja, opettaja, opinto-ohjaaja, psykologi, koodari, insinööri, osastonhoitaja
Vierailija kirjoitti:
Sosionomi voi ainakin vuorotyöllä päästä noille ansioille.
Ja sairaanhoitajat ym.
Luulisin, että AMK-/opistotasoisten ammattien palkat ovat pääosin suunnilleen noissa lukemissa.
Koordinaattorina sosionomin papereilla. Palkka 3100e/kk.
Vierailija kirjoitti:
Luulisin, että AMK-/opistotasoisten ammattien palkat ovat pääosin suunnilleen noissa lukemissa.
Samaa olin tulossa sanomaan. Lisäksi monien yliopistoalojen myös. Esim. Kasvatustieteiden opiskelijat ja farmaseutit eivät tienaa mitään ihmeitä
Arkkitehti (julkisesti en kehtaisi kenellekään kertoa, että palkkani on alle 3000 e/kk)
Yläkoulun aineenopettajana saan noin 3500 e brutto. Tosin siinä on muutama ikälisä ja ylituntipalkkio, joten jos ihan peruspalkalla menisi, olisi jotain 2700 e luullakseni. Tuosta 3500 eurosta ei enää paljon paremmaksi mene koko loppu-uran aikana. On toki sitten se lomalisä siinä vielä ja tämmöisiltä foorumeilta saa vielä ekstrabonuksena kottikärryllisen pas kaa niskaan joka käänteessä.
It- alalla oleva sairaanhoitaja.
Asunto maksaa tonnin, autoon menee parisataa, laskuihin sama, elämiseen ja ruokaan, vaatteisiin, säästämiseen jää joku 300-500 kuussa riippuen mitä laskuja napsahtaa. Eli en pidä hyvänä palkkana.
Olen projektisihteeri rakennusalalla, toimistoaikoina töissä ja brutto 2700€/kk.
Kiinteistökirjanpitäjä.
Juuri nousi 2700 euroon.
Uran alussa oleva sairaanhoitaja. Olen tyytyväinen palkkaani, mutta olisi mukavaa opiskella tulevaisuudessa terveystieteitä yliopistolla!
Sairaanhoitaja, brutto lisineen kolmivuorotyöstä n. 2600 - 2800€/kk.
Vakuutusala, yritysmyyjä, pääasiallisena tehtävänä asiakaspito. Alempi korkeakoulututkinto, kollegat on tradenomeja ja mä kandi.
MUTTA koen olevani tosi onnekas, kun olen saanut näin leppoisan, mutta kohtuupalkkaisen duunin.
Ja ei sitten kiitos mitään muita kommentteja. Ainoastaan se ala/ammattinimike/työtehtävät tms
Ei ollenkaan mitään kantaa nyt siihen, onko palkka liian pieni työtehtäviin tai muuta. Ei tehdä tästä ketjusta nyt mitään tappelua :)
Ap