Mitä lahjaksi 60-vuotiaalle naiselle?
Lahjaideoita 60-vuotiaalle naiselle? Budjetti n. 50 e.
Tautatietoa:
-ei käytä alkoholia juurikaan, ei tupakoi
-koruja on entuudestaan paljon
-ei hyväntekeväisyyslahjoja
-aktiivinen
-ei tule mieleen mitään, mitä puuttuisi
Kommentit (54)
Mäkin oon lahjakortin kannalla. Jos yhtään tiedät mistä se tykkää niin just vaikka jalkahoitoon, kasvohoitoon, jonnekin hierontaan, kirjakauppaan...Tai joku ehdotti jotain koria johon kokoat kamaa mitä tarvittee. Ja mun mielestä tuo 50e on oikein sopiva summa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eikö kuuskymppinen ole ollut työelämässä jo 35-40 vuotta? Siinä ajassa on ehtinyt hankkimaan kaiken tarvittavan ja kerjäämiselle ei luulisi enää olevan tarvetta. Suullinen onnittelu riittäköön.
Kyse ei ole kerjäämisestä, kuten aiemmin jo kerroin, vaan halusta muistaa ja ilahduttaa häntä. Ap
Mitä muistamista ja ilahduttamista kurppaantumisessa on? Parempi kun pidät vaan matalaa profiilia ellei ole erikseen juhliin kutsuttu.
Olisiko lahjakortti + jotain pientä herkkua + jokin säilyvä muisto? Budjetti kyllä ylittyisi jonkin verran ja toisaalta mitään ihan krääsää ei kannata ostaa. Ehkä jokin arjen käyttötarvike.
Liukuvoidetta koko rahalla. Jousta sen verran että lelu lisäksi.
Olen vanha, ja tykkään kovasti, kun lahjaksi lapset vievät esim. syömään "pitkän kaavan mukaan", lyhyempikin kyllä riittäisi oikein hyvin.
Vierailija kirjoitti:
Jalkahoidon lahjakortti. On toiminut usean kohdalla. Miehilläkin ja olleet kiitollisia.
Tästä on pakko sanoa, että aika harva tykkää. Usea osaa kyllä näytellä tykkäävänsä.
Jotain itse tehtyä: villasukat (jotain sukanvarteen), neulotut säärystimet, kiva hartiahuivi tms.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jalkahoidon lahjakortti. On toiminut usean kohdalla. Miehilläkin ja olleet kiitollisia.
Tästä on pakko sanoa, että aika harva tykkää. Usea osaa kyllä näytellä tykkäävänsä.
Miksi arvele niin?
Vierailija kirjoitti:
Olen vanha, ja tykkään kovasti, kun lahjaksi lapset vievät esim. syömään "pitkän kaavan mukaan", lyhyempikin kyllä riittäisi oikein hyvin.
Pakko vielä lisätä, että lahjakortti ihan mihin tahansa paikkaan saattaisi hyvin jäädä käyttämättä.
Lukeeko hän? Hyvä kirja, hänen suosikkikirjailijaltaan vaikka. Loppurahalla näyttävä kukkakimppu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi arvele niin?
Sivusta tulen huuteleen, että kyllä jäis lahjakortti käyttämättä multakin.
Vierailija kirjoitti:
Lukeeko hän? Hyvä kirja, hänen suosikkikirjailijaltaan vaikka. Loppurahalla näyttävä kukkakimppu.
Ei kirjoja, ellei jotain tiettyä kirjaa ole toivottu.
Vierailija kirjoitti:
Lukee kyllä. Siinä tulee ehkä se valinnanvaikeus taas, kun erilaisia kirjojakin on aika lailla ennestään. Lahjakortit ovat myös hyviä ajatuksia, hän ei ole sen tyylinen ihminen, joka jättäisi lahjakortit käyttämättä. Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi arvele niin?
Sivusta tulen huuteleen, että kyllä jäis lahjakortti käyttämättä multakin.
Multa jäi käyttämättä. En jaksanut mennä. Ja hoitajalla oli koira ja olen allerginen eläimille.
Anna 60e, vaikka punaisina kymppeinä, kun kerran täyttää 60.
Vierailija kirjoitti:
Anna 60e, vaikka punaisina kymppeinä, kun kerran täyttää 60.
Jonkun muun välillä tuo ehkä toimisi, mutta ei meidän välillä. Hän antaisi ne minulle takaisin jossain vaiheessa. Meidän välillä tuo tuntuisi käytännössä siltä kuin en muistaisi häntä ollenkaan. Ap
Me olemme harrastaneet brunssilahjakortteja. Klaus K:n brunssilahjakortti on kyllä must!
Kyse ei ole kerjäämisestä, kuten aiemmin jo kerroin, vaan halusta muistaa ja ilahduttaa häntä. Ap